2026-04-29, 17:00
Medlem
glockenreins avatar
Beror på varför det tog slut med ungens farsa. Om hon är familjeorienterad och en bra person hade jag valt henne men är hon en problembrud som inte klarar av att behålla relationer hade jag valt den fulare förutsatt att den inte var fet.
Citera
2026-04-29, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
När jag har börjat dejta någon (undviker alltid mammor) och jag fått reda på att de har barn så stör det mig alltid mer när de har en pojk än en flicka, ingen känsla jag har valt själv men jag har märkt det själv att när jag träffat någon som verkar toppen för att få reda på att de är mamma så har de gått från 100 till 10% på ett par sekunder men när det är en flicka så kan de komma tillbaka till 25% okey

Det verkar inte bra för någon.
Citera
2026-04-29, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Har en frågeställning(utsäkta om det redan finns någonstans i forumet ).
Hade ni föredragit en kvinna som har fött barn men är smal /lång/ser bra ut eller en kvinna som inte har fött barn som ser ful ut? Liten ,tjock ,fult ansikte osv.

Liten, tjock och fult ansikte är som kombo uteslutet för majoriteten, oavsett barn eller ej.
Enda som kan väga upp litegrann här är extrema talanger som sjukt musikalisk, erkänd begåvad konstnär osv.
Men tjock och ful är enormt betyngande oavsett.

Men det finns alltid en man på samma nivå som hon kan hitta.

Problemet för kvinnor är att de överskattar sig själv något enormt och blir ofta ensamma med dessa attribut.
Citera
2026-04-29, 17:36
Medlem
Beror väl på.

Om man redan har barn själv, så väljer man såklart en snygg partner med barn, framför att skaffa en ful utan barn.
Citera
2026-04-29, 17:46
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna

Vidare kommer de andra barnens förälder/föräldrar alltid att vara en faktor i familjen, de kommer aldrig att få vara helt ifred. Han/hon/de kommer att ha synpunkter på allt från brandvarnarnas placering till vilka veckor familjen får ta semester.
Det där är viktigt! Tar du till dig en vanlig småbarnsförälder finns det ett ex som skall vara med att planera semester. Undantaget är väl om det är någon som ghostat sitt barn, men då har du också ett helt ansvar för att vara "pappa" När det så småningom tar slut mellan dig och kärleken (allt tar slut) då blir den ungen dubbelt sviken (ghostad) eftersom du varit "reservpappa" i x år. En sjuåring förstår inte varför du flyttar ifrån dem.
Citera
2026-04-29, 18:55
Medlem
Jag hade tagit en snygg mamma så länge hon kan tänka sig ett barn till.
Citera
2026-04-29, 19:47
Medlem
Svavelbryggas avatar
Utan tvekan snygg mamma. Då vet man att hon är snygg även efter barn.
Citera
2026-04-29, 21:33
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Lägg till alternativ, medelsnygg barnlös med hund.

Men där väljer jag också mamman, faktiskt.
Citera
2026-04-29, 23:30
Medlem
Citat:
Har en frågeställning(utsäkta om det redan finns någonstans i forumet ).
Hade ni föredragit en kvinna som har fött barn men är smal /lång/ser bra ut eller en kvinna som inte har fött barn som ser ful ut? Liten ,tjock ,fult ansikte osv.
Inte fött barn

För mig är det en deal breaker jag vet som man att hon alltid kommer prioritera sitt barn före mig plus känns bläh på nåt sätt, kanske en animalisk instinkt?
Citera
2026-04-30, 00:51
Medlem
Frågan som borde ha ställts är väl om man hade valt en snygg mamma som luktar skunk ur munnen och ur underlivet eller en ful kvinna utan barn som luktar fräscht på nämnde områden?

Avvaktar med spänning på hur herrskapet svarar på den...
Citera
2026-04-30, 10:33
Medlem
bomhulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goggis
Frågan som borde ha ställts är väl om man hade valt en snygg mamma som luktar skunk ur munnen och ur underlivet eller en ful kvinna utan barn som luktar fräscht på nämnde områden?

Avvaktar med spänning på hur herrskapet svarar på den...
Min frågeställning handlade inte om detta men den är också intressant.
Hade uteslutet någon som luktar skunk oavsett vad😂
Citera
2026-04-30, 21:48
Medlem
Vad spelar det för roll om kvinnan har barn eller inte om det bara handlar om sex?

Däremot att inleda ett förhållande med en kvinna som har barn, det är för mig uteslutet. Det kvittar ifall hon är rik och en 10:a utseendemässigt, jag hade aldrig orkat engagera mig i barnet som kvinnan antagligen önskat. Ju yngre barn, desto värre.

Jag har själv många avkommor och jag vet att det krävs ett biologiskt starkt band för att jag ska orka gå upp flera gånger per natt för att mata/trösta barnet. Den uppoffringen skulle jag inte göra med någon annans barn.

Nä, negrer eller araber som behöver ett uppehållstillstånd/medborgarskap får gärna bli ihop med singel-mammorna.

Citat:
Då denna kategori är erotik/sexualitet så syftade jag på sex.
Hade ni hellre haft sex med en ful/barnfri mamma eller en snygg mamma?
( ful och snygg är i betraktarens öga men tänkte mer generellt )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in