2026-05-30, 14:03
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejFrans
Det är inte "normalt" att upprepa felaktig matte hur många gånger som helst.
Du vägrar kolla den offentliga databasen, vägrar acceptera summorna jag redan gett och dividerar enskilda bidrag med hela budgeten.
Bekvämt att bara sitta och kräva att jag ska leverera allt medan du inte lyfter ett finger själv.
Det är så många procent av deras $9 miljarders budget, sluta gråt.

Du har inte gett mer än dessa tre när det kommer till forskning om sexualiteter och ras.
Och vi alla vet du aldrig kommer leverera, för hade du kunnat så hade det skett för länge sedan.

Ingen aning vad jag vägrat, för dina tre exempel på ras och sexuallitetsforsking blir inte mer än så och 0,0003 av hela budgeten.
Citera
2026-05-30, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det är så många procent av deras $9 miljarders budget, sluta gråt.

Du har inte gett mer än dessa tre när det kommer till forskning om sexualiteter och ras.
Och vi alla vet du aldrig kommer leverera, för hade du kunnat så hade det skett för länge sedan.

Ingen aning vad jag vägrat, för dina tre exempel på ras och sexuallitetsforsking blir inte mer än så och 0,0003 av hela budgeten.

Jag förstår. Du har inte kapaciteten att öppna en enda länk...
Därför sitter du och dividerar $1,5 miljoner med 9 miljarder och tror du vunnit. Bekvämt. Oerhört bekvämt..
Citera
2026-05-30, 14:12
Medlem
Citat:
Det är inte "normalt" att upprepa felaktig matte hur många gånger som helst.
Du vägrar kolla den offentliga databasen, vägrar acceptera summorna jag redan gett och dividerar enskilda bidrag med hela budgeten.
Bekvämt att bara sitta och kräva att jag ska leverera allt medan du inte lyfter ett finger själv.
Ungefär som min unge brukar säga "jag vill bara inte jobba".... Nää det kanske, men du måste. Ungjävel!
-tänker jag för mig själv då...

Jag kollar gärna den där databasen. Kan du länka?
Citera
2026-05-30, 14:12
Medlem
zergrushs avatar
Making Russia (and Israel) Great Again (eller försöker, åtminstone)!
Citera
2026-05-30, 14:13
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jag förstår. Du har inte kapaciteten att öppna en enda länk...
Därför sitter du och dividerar $1,5 miljoner med 9 miljarder och tror du vunnit. Bekvämt. Oerhört bekvämt..
Ja, jag har vunnit då du inte klarar av att leverera mer av den forskningen.
Så bekvämt vet jag inte, det är ju bara kontentan att du inte kan påvisa ditt påstående.(EWtt gott råd är att inte lyssna på vad sekten säger, då de ljuger oftast för dig.)
Och man inser om de blivit sparkade för detta så är det någon som bara ljuger och att det är av andra anledningar de blev sparkade.

Leverera nu eller så kommer jag få upprepa dessa 0,0003% i all evighet och för du har så svårt och ta in att det är inte mer.
Citera
2026-05-30, 14:14
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2
Det är väldigt många forskningar de gör, så du har en bra stund framför dig att gå igenom.
Annars går det nog visa hens inlägg, så finns länken där kanske 20st inlägg tillbaka.(Av användarens inlägg då.)
Citera
2026-05-30, 14:20
Medlem
Citat:
Det är väldigt många forskningar de gör, så du har en bra stund framför dig att gå igenom.
Annars går det nog visa hens inlägg, så finns länken där kanske 20st inlägg tillbaka.(Av användarens inlägg då.)

Jag utgör från att de som frasse har räknat upp som motsvarar några mille är de som låter mest spektakulära. Fattar jag saken rätt så är det riksmongot Ted Cruz som samlat forskning han tycker är marxistisk så det vore spännande att ögna igenom listan och kanske få sig ett litet skratt.

Hittar inte länken i frasses inlägg. Antingen har jag missat det eller så har han inte länkat databasen tidigare.
Citera
2026-05-30, 14:28
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jag utgör från att de som frasse har räknat upp som motsvarar några mille är de som låter mest spektakulära. Fattar jag saken rätt så är det riksmongot Ted Cruz som samlat forskning han tycker är marxistisk så det vore spännande att ögna igenom listan och kanske få sig ett litet skratt.

Hittar inte länken i frasses inlägg. Antingen har jag missat det eller så har han inte länkat databasen tidigare.
Tror hen har gett länk till detta.

Användaren påstår det är 20% av budgeten som är den forskningen som dessa tre poster som vi fått av, fast då saknas 99,9985% bara till det påståendet och användaren började istället lista helt annan forskning.
Det är så vi vet användaren är full av skit och när det inte går leverera mer.
och så inbillar hen sig att jag ska bevisa det, men nej, inte mitt påstående.

Och bli sparkade för så lite pengar berättar det är bara en lögn, och att det är helt andra anledningar till de avskedat dom.
Citera
2026-05-30, 14:52
Medlem
Citat:
Ja, jag har vunnit då du inte klarar av att leverera mer av den forskningen.
Så bekvämt vet jag inte, det är ju bara kontentan att du inte kan påvisa ditt påstående.(EWtt gott råd är att inte lyssna på vad sekten säger, då de ljuger oftast för dig.)
Och man inser om de blivit sparkade för detta så är det någon som bara ljuger och att det är av andra anledningar de blev sparkade.

Leverera nu eller så kommer jag få upprepa dessa 0,0003% i all evighet och för du har så svårt och ta in att det är inte mer.

Nej du har inte vunnit. Du har bara visat att du inte kan räkna.
Du tar enskilda bidrag på 1–1,5 miljoner och dividerar med 9 miljarder för att få "0,0003 %".
Det är som att säga att en glass är 0,000001 % av Sveriges BNP och därför inte kostar något.
Totalsiffran är över 2 miljarder enligt offentlig databas. Du vägrar kolla den. Det är bekvämt, men inte särskilt smart.
Citera
2026-05-30, 14:54
Medlem
Citat:
Så svårt är det inte att googla.
https://www.commerce.senate.gov/press/rep/release/cruz-led-investigation-uncovers-2-billion-in-woke-dei-grants-at-nsf-releases-full-database-2025-2/
Citera
2026-05-30, 15:11
Medlem
klybans avatar
Citat:
Nej du har inte vunnit. Du har bara visat att du inte kan räkna.
Du tar enskilda bidrag på 1–1,5 miljoner och dividerar med 9 miljarder för att få "0,0003 %".
Det är som att säga att en glass är 0,000001 % av Sveriges BNP och därför inte kostar något.
Totalsiffran är över 2 miljarder enligt offentlig databas. Du vägrar kolla den. Det är bekvämt, men inte särskilt smart.
Du har inte påvisat att det är mer än 3 forskningar, återkom när du gör och tills dess 0,0003% av budgeten är det och det berättar att de omöjligen kan blivit sparkade för detta.

Och det är ditt påstående inte mitt, kanske du ska dra tillbaka ditt påstående om du inte vill leverera nödvändig fakta?
Och en sak är helt solklart, det är inte jag som ska påvisa dina påståenden.
Utan det får du göra, men du misslyckas och då står vi här med 0,0003% på hela budgeten, och om man ska räkna 20% så blir det 0,0015% av den påstådda felaktiga forskningen.

Förresten vad är det för fel att forska om alternativa sexualiteter, ras och woke för?
Det är något ingen fattar heller, vad skulle vara felet med det och lära sig något om saker i samhället?
Citera
2026-05-30, 15:12
Medlem
Citat:
Så svårt är det inte att googla.
https://www.commerce.senate.gov/press/rep/release/cruz-led-investigation-uncovers-2-billion-in-woke-dei-grants-at-nsf-releases-full-database-2025-2/

"The page cant be found" står det när man försöker klicka på själva databasen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in