2026-05-19, 06:42
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejFrans
"bra forskning"? 😂

Det här är inte "förstå samhället". Det är ren aktivism klädd i vetenskapskläder.

-$1,03 miljoner till storytelling för "Racial Equity in STEM" istället för faktisk undervisning.
-$1,5 miljoner till "Challenging Anti-Black Racism" i ingenjörsutbildning.
-$99k till att "disrupta whiteness and white supremacy" i STEM-klassrummet.
Black feminist sisterhood in computing".
Projekt om att "subverta white supremacy" i teknikutbildning.

Det är inte neutral samhällsforskning, det är ideologisk indoktrinering på NSF:s grundforskningsbudget. NSF ska hålla sig till hård vetenskap, inte bli en vänsteraktivist-avdelning.

Cruz-databasen som är offentlig visar över 2 miljarder dollar till sånt här trams. Du kan fortsätta lipa om "fluga fjärt" och "jag har rätt" hur mycket du vill siffrorna ligger kvar.

Sluta låtsas att det är oskyldig "samhällsförståelse". Det är skattepengar till woke-propaganda.

Din tur att visa vad du anser är acceptabelt. Eller fortsätter du bara tjata?
Nu är du tillbaka till dina 0,0003%, är det samma som att det inte fanns mer?

Forskning är forskning, och har inget med att göra om den är neutral eller inte, utan det viktiga för samhället ser är att ta reda på saker.

Saklighet och fakta att du ljög för oss kommer upprepas i all evigheter.
En sak vi vet är att om man har inte sparkat dessa för 0,0003%.

Rätt intressant och se hur kaninhålet har lurat dig till vara ett stort problem, och sen inte kan uppbringa mer. än de gör.
Man får vara rätt handikappad intellektuellt om man tror detta är ett problem att forska om detta med så lite pengar.

Återkom gärna när du har dina 20%, men det kommer du aldrig lyckas med och för du drog den ur röven.
Citera
2026-05-19, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Nu är du tillbaka till dina 0,0003%, är det samma som att det inte fanns mer?

Forskning är forskning, och har inget med att göra om den är neutral eller inte, utan det viktiga för samhället ser är att ta reda på saker.

Saklighet och fakta att du ljög för oss kommer upprepas i all evigheter.
En sak vi vet är att om man har inte sparkat dessa för 0,0003%.

Rätt intressant och se hur kaninhålet har lurat dig till vara ett stort problem, och sen inte kan uppbringa mer. än de gör.
Man får vara rätt handikappad intellektuellt om man tror detta är ett problem att forska om detta med så lite pengar.

Återkom gärna när du har dina 20%, men det kommer du aldrig lyckas med och för du drog den ur röven.

Du trollar bara nu.
Du kan inte läsa summor, du kan inte räkna procent och du vägrar kolla fakta.
$1,5 miljoner + $1 miljon+ är inte "0,0003 %". 2 miljarder är inte en fluga.
Du har redan förlorat men fortsätter lipa "bevis bevis" som en bot.
Lycka till med att leva i din bubbla. Jag är klar med dig🤡
Citera
2026-05-19, 16:36
Medlem
klybans avatar
Citat:
Du trollar bara nu.
Du kan inte läsa summor, du kan inte räkna procent och du vägrar kolla fakta.
$1,5 miljoner + $1 miljon+ är inte "0,0003 %". 2 miljarder är inte en fluga.
Du har redan förlorat men fortsätter lipa "bevis bevis" som en bot.
Lycka till med att leva i din bubbla. Jag är klar med dig🤡
$1,8 miljarder är 20%
Och 0,0003% är vad det är på hela budgeten dina flugskitar du ger.

Jo, jag vet att du inte kan påvisa att det är 20% av budgeten som går till den typen av forskning, för du kunde inte ens prestera en till.
Du är bara en sketen lögnare och nu är du avslöjad.

Ja, jag gillar en bubbla av saklighet och fakta, för den tänker in precis allt, och inte som du när du är så extremt selektiv och bristfällig.

Och nej du är inte alls klar med mig, för du tål inte att alla kan se du är en sketen lögnare om denna styrelse och att det inte heller kan bli sparkade för dessa sketsummor.
Citera
2026-05-19, 17:05
Medlem
Citat:
$1,8 miljarder är 20%
Och 0,0003% är vad det är på hela budgeten dina flugskitar du ger.

Jo, jag vet att du inte kan påvisa att det är 20% av budgeten som går till den typen av forskning, för du kunde inte ens prestera en till.
Du är bara en sketen lögnare och nu är du avslöjad.

Ja, jag gillar en bubbla av saklighet och fakta, för den tänker in precis allt, och inte som du när du är så extremt selektiv och bristfällig.

Och nej du är inte alls klar med mig, för du tål inte att alla kan se du är en sketen lögnare om denna styrelse och att det inte heller kan bli sparkade för dessa sketsummor.
Du är faktiskt så dum att det är imponerande.
$1,5 miljoner och $1 miljon är enskilda bidrag.
Totalt enligt Cruz-utredningen (offentlig databas): över 2 miljarder dollar till såna här DEI-projekt. Det är 20+ % av NSF:s 9-miljardersbudget.
Att du sitter och dividerar enskilda bidrag med hela budgeten och skriker "0,0003 %!!!" visar bara att du är antingen helt analfabet eller etr dålig troll.
Du har förlorat. Du vägrar kolla fakta, du kan inte räkna och du lipar "lögnare" som ett barn.
Fortsätt leva i din "saklighet och fakta"-bubbla där 2 miljarder = ingenting. Resten av oss är klara med dig.
Gå sug kuk istället bögjävel.
Citera
2026-05-19, 20:09
Medlem
klybans avatar
Citat:
Du är faktiskt så dum att det är imponerande.
$1,5 miljoner och $1 miljon är enskilda bidrag.
Totalt enligt Cruz-utredningen (offentlig databas): över 2 miljarder dollar till såna här DEI-projekt. Det är 20+ % av NSF:s 9-miljardersbudget.
Att du sitter och dividerar enskilda bidrag med hela budgeten och skriker "0,0003 %!!!" visar bara att du är antingen helt analfabet eller etr dålig troll.
Du har förlorat. Du vägrar kolla fakta, du kan inte räkna och du lipar "lögnare" som ett barn.
Fortsätt leva i din "saklighet och fakta"-bubbla där 2 miljarder = ingenting. Resten av oss är klara med dig.
Gå sug kuk istället bögjävel.
Ja, dina exempel är så lite av hela budgeten.
Och du har inte ens visat $3 miljoner än, så återkom när du kommer till $1,8 miljarder, för nu är det flugskit du pratar om.
Och de ynka posterna du kommit med står för endast 0,0003 procent va budgeten och hur ägd du är när du inte lyckas med mer.

I min "bubbla" där saklighet och fakta regerar, så har du bara gett knappa $3miljoner, så det är allt vi har att gå på.

Nä, du är inte klar med mig, för du klarar inte av att någon ser du är en sketen lögnare och inbillar dig fortsätta utan påvisa något är till din hjälp, fast det enda det berättar är att du är ägd av dina helt sjuka påståenden.(Och du kommer snart bevisa att jag hade rätt IGEN.)

Återkom med lite fakta och saklighet, det är först då du berättar något, nu är det bara fantaseier för du inte kan uppfylla kraven för ditt påstående, och därmed gör ditt påstående till skräp.
Citera
2026-05-19, 20:53
Medlem
Citat:
Ja, dina exempel är så lite av hela budgeten.
Och du har inte ens visat $3 miljoner än, så återkom när du kommer till $1,8 miljarder, för nu är det flugskit du pratar om.
Och de ynka posterna du kommit med står för endast 0,0003 procent va budgeten och hur ägd du är när du inte lyckas med mer.

I min "bubbla" där saklighet och fakta regerar, så har du bara gett knappa $3miljoner, så det är allt vi har att gå på.

Nä, du är inte klar med mig, för du klarar inte av att någon ser du är en sketen lögnare och inbillar dig fortsätta utan påvisa något är till din hjälp, fast det enda det berättar är att du är ägd av dina helt sjuka påståenden.(Och du kommer snart bevisa att jag hade rätt IGEN.)

Återkom med lite fakta och saklighet, det är först då du berättar något, nu är det bara fantaseier för du inte kan uppfylla kraven för ditt påstående, och därmed gör ditt påstående till skräp.

Det är du som vägrar kolla den offentliga databasen..
Inte jag.
Du sitter och dividerar enskilda bidrag med hela budgeten och skriker "0,0003 %" som en clown. Patetiskt. Kolla fakta själv istället för att lipa som en liten bög.
Citera
2026-05-20, 07:00
Medlem
klybans avatar
Citat:
Det är du som vägrar kolla den offentliga databasen..
Inte jag.
Du sitter och dividerar enskilda bidrag med hela budgeten och skriker "0,0003 %" som en clown. Patetiskt. Kolla fakta själv istället för att lipa som en liten bög.
Hur kunde jag veta att du inte kunde klara av att vara klar.(Jo, för jag känner lögnare väl hur de fungerar.)
Det är ditt påstående och du har fallerat och leverera och därmed berättar det att du vet om att du ljuger nu.
Och dina enskilda bidrag DU gav, och de få berättar att forskningen gått rätt till i utdelningen, för även dom små frågorna är viktiga att lära sig för en ansvarsfull administration och politiskt system.
Och ingen bryr sig om du är en snöflinga över att man redet ut raser i USA och vad som sker där och med alternativa sexualiteter.
Och när du bara nämner 0,0015% av dessa $1,8 miljarder, så inser man det är inget problem ens.

Eftersom vi pratar om en sparkad styrelse, så vet vi att det inte handlar om vad bidrag getts till, för 0,0003% till forskning som inte du gillar är inte saklig grund för avskedande.
Inte heller lipar jag över att du fallerar, jag skrattar att du satt dig i denna situation där du inte kan komma ur utan se ut som en sketen lögnare
Citera
2026-05-20, 08:02
Medlem
Citat:
Hur kunde jag veta att du inte kunde klara av att vara klar.(Jo, för jag känner lögnare väl hur de fungerar.)
Det är ditt påstående och du har fallerat och leverera och därmed berättar det att du vet om att du ljuger nu.
Och dina enskilda bidrag DU gav, och de få berättar att forskningen gått rätt till i utdelningen, för även dom små frågorna är viktiga att lära sig för en ansvarsfull administration och politiskt system.
Och ingen bryr sig om du är en snöflinga över att man redet ut raser i USA och vad som sker där och med alternativa sexualiteter.
Och när du bara nämner 0,0015% av dessa $1,8 miljarder, så inser man det är inget problem ens.

Eftersom vi pratar om en sparkad styrelse, så vet vi att det inte handlar om vad bidrag getts till, för 0,0003% till forskning som inte du gillar är inte saklig grund för avskedande.
Inte heller lipar jag över att du fallerar, jag skrattar att du satt dig i denna situation där du inte kan komma ur utan se ut som en sketen lögnare

Du är verkligen ett monument över intellektuell handikapp.
Du vägrar kolla databasen, du kan inte räkna procent och du tror att $1,5 miljoner + $1 miljon är "0,0003 %".
Sedan gömmer du dig bakom "saklighet" medan du skiter i fakta.
Tönt.
Citera
2026-05-20, 14:54
Medlem
klybans avatar
Citat:
Du är verkligen ett monument över intellektuell handikapp.
Du vägrar kolla databasen, du kan inte räkna procent och du tror att $1,5 miljoner + $1 miljon är "0,0003 %".
Sedan gömmer du dig bakom "saklighet" medan du skiter i fakta.
Tönt.
Försök inte projicera bort dina tillkortakommanden att påvisa dit sjuka påstående.

På hela budgeten är dina exempel om ras och "woke" forskning inte mer än 0,0003%.
Och det är allt du mäktat med att ge.

Vilken fakta, kommer det ta lång tid du ska ge den, för saklighet och fakta nu är allt vi har ENDAST 0,0003%.
Så allt du behöver är en miniräknare och köra från $9 miljarders budgeten.

Och styrelsen kan aldrig någonsin blivit avskedad för så lite forskning, som också är viktig på sitt sätt och förstå samhället idag.

Skönt att du slutat ljuga om att det är klart nu, för det visste jag direkt var ren nonsens.
Dock kommer aldrig matten försvinna från dig, och är det så enkelt att hitta mer forskning av denna art om ras och sexuella läggningar.
Så har du ovanligt stora problem att leverera.
Inte heller är det min uppgift att gå igenom en hel databas och när det är DU som påstår, för då är bevisbördan på dig.(Men lugnt, jag vet redan att det aldrig kommer komma något, och för du ljugit hela tiden och att du är lättlurad av den republikanska regimen och gå på saker som de inte ens påvisar heller.)
Citera
2026-05-30, 13:38
Medlem
Citat:
Försök inte projicera bort dina tillkortakommanden att påvisa dit sjuka påstående.

På hela budgeten är dina exempel om ras och "woke" forskning inte mer än 0,0003%.
Och det är allt du mäktat med att ge.

Vilken fakta, kommer det ta lång tid du ska ge den, för saklighet och fakta nu är allt vi har ENDAST 0,0003%.
Så allt du behöver är en miniräknare och köra från $9 miljarders budgeten.

Och styrelsen kan aldrig någonsin blivit avskedad för så lite forskning, som också är viktig på sitt sätt och förstå samhället idag.

Skönt att du slutat ljuga om att det är klart nu, för det visste jag direkt var ren nonsens.
Dock kommer aldrig matten försvinna från dig, och är det så enkelt att hitta mer forskning av denna art om ras och sexuella läggningar.
Så har du ovanligt stora problem att leverera.
Inte heller är det min uppgift att gå igenom en hel databas och när det är DU som påstår, för då är bevisbördan på dig.(Men lugnt, jag vet redan att det aldrig kommer komma något, och för du ljugit hela tiden och att du är lättlurad av den republikanska regimen och gå på saker som de inte ens påvisar heller.)

Du dividerar enskilda bidrag med hela budgeten och skriker "0,0003 %" som en papegoja.
Hur har du tänkt att jag ska kunna bevisa något när du vägrar kolla på bevisen? Bekvämt, eller hur?
Citera
2026-05-30, 13:40
Medlem
klybans avatar
Citat:
Du dividerar enskilda bidrag med hela budgeten och skriker "0,0003 %" som en papegoja.
Hur har du tänkt att jag ska kunna bevisa något när du vägrar kolla på bevisen? Bekvämt, eller hur?
Det är helt normalt att upprepa fakta och när en inte accepterar fakta.

Och nej, jag tänker inte kolla igenom alla bidrag, utan du får påvisa detta själv då och mer rasforskning, woke som du tror dig det är och sexualiteter.
Men eftersom jag sett din vägran, så finns det inte mer och då står vi här med 0,0003% av budgeten, och detta är inget man ska bli sparkad för.
Citera
2026-05-30, 14:00
Medlem
Citat:
Det är helt normalt att upprepa fakta och när en inte accepterar fakta.

Och nej, jag tänker inte kolla igenom alla bidrag, utan du får påvisa detta själv då och mer rasforskning, woke som du tror dig det är och sexualiteter.
Men eftersom jag sett din vägran, så finns det inte mer och då står vi här med 0,0003% av budgeten, och detta är inget man ska bli sparkad för.
Det är inte "normalt" att upprepa felaktig matte hur många gånger som helst.
Du vägrar kolla den offentliga databasen, vägrar acceptera summorna jag redan gett och dividerar enskilda bidrag med hela budgeten.
Bekvämt att bara sitta och kräva att jag ska leverera allt medan du inte lyfter ett finger själv.
Ungefär som min unge brukar säga "jag vill bara inte jobba".... Nää det kanske, men du måste. Ungjävel!
-tänker jag för mig själv då...
Senast redigerad av HejFrans 2026-05-30 kl. 14:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in