2026-04-28, 06:31
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorsmith
Du som är man, skulle du säga nej till en dejt/engångsligg/förhållande om tjejen har påse? Hur mycket mindre attraktiv är en sån tjej?
Oerhört mycket mindre attraktiv. Det är någonting med helheten. Utseendet, lukten vid byten, att hon kanske alltid behöver ha med sig ombyte och omläggningmaterial etc.
Citera
2026-04-28, 07:20
Medlem
Glossis avatar
Stomi, stomi på min svullna kuk
Könsjukdomar gör den så mjuk
Syfilis och gonorré
Kan man då begära mer?

Citera
2026-04-28, 07:43
Medlem
Jag hade nog inte brytt mig faktiskt.
Men innan sexy naked tajm så behöver påsen vara helt nymonterad.
Citera
2026-04-28, 07:51
Medlem
Thraxxs avatar
Jag hade ärligt talat inte haft något emot att dejta eller ligga med en tjej med stomi överhuvudtaget, det hade varit det minsta problemet för mig. jag har ju själv Crohns Sjukdom och kommer säkert få stomi i framtiden med om det blir värre för mig.
Citera
2026-04-28, 08:07
Medlem
CaLund89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldner.Spessart
Missriktad PK. TS vill ha ärliga svar, inte sådant som kommunister bajsar ur sig om allas lika värde.

Lol jag är sverigedemokrat. 🤪
Citera
2026-04-28, 08:10
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exploreuranus
Jag hade nog inte brytt mig faktiskt.
Men innan sexy naked tajm så behöver påsen vara helt nymonterad.

Och om det gurglar till i den under akten då?

Citat:
Skulle du ligga med en tjej med stomi?

Skulle nog ha väldigt svårt för det tror jag? Men kvinnan får väl vara lite taktisk här, och kåtar hon bara upp mannen ordentligt så är det nog inte helt otroligt att han bönar och ber om att få göka, även om hon har påse. Nej, en uppkåtad man kan man få till mycket, och männen är i regel inte så bortskämda med sex som många vill göra gällande skulle jag vilja säga.
Citera
2026-04-28, 08:55
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Jag har nyligen fått en påse på magen pga sjukdom. Nu börjar jag repa mig och tänkte börja dejta igen, men är nyfiken på hur andra ser på saken. Jag är 35 år, ser ganska bra ut i övrigt (en 7-poängare kanske?) och söker liknande män.

Du som är man, skulle du säga nej till en dejt/engångsligg/förhållande om tjejen har påse? Hur mycket mindre attraktiv är en sån tjej?

Ärliga åsikter uppskattas, vare sig det är "inga problem" eller "hell no". Men inga dm tack, dejtande tar jag i andra kanaler

Det ser ut ungefär så här, plus rejäla operationsärr.
https://duckduckgo.com/?q=ostomy+woman+&iar=images&t=euandroid&iai=https% 3A%2F%2Fimg.freepik.com%2Fpremium-photo%2Fwoman-showing-ostomy-bag-self-esteem-after-intes tine-cancer_686868-339.jpg%3Fw%3D2000

Det finns säkert de som skulle välja bort dig, vilket bara är bra? Det säger en del om deras värderingar.
Det positiva är väl att du sluppit IBD eller annat. Den man som accepterar dig med stomipåse kommer vara en man som genuint tycker om dig.
Citera
2026-04-28, 09:24
Medlem
12cms avatar
Jag skulle lätt tacka ja ändå. Doggystyle för att inte riskera påsen och om rövhålet inte är bortopererat så vet man ju att det är rent och fräscht där.
Citera
2026-04-28, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaLund89
Lol jag är sverigedemokrat. 🤪
Då måste vi dra slutsatsen att ingen är immun mot PK.
Förresten har du rätt, jag insåg efter ett tag att TS vill bli struken medhårs, precis som de flesta andra kvinnor som frågar om hon är lika attraktiv som förr.
Citera
2026-04-28, 10:17
Medlem
Citat:
Jag har nyligen fått en påse på magen pga sjukdom. Nu börjar jag repa mig och tänkte börja dejta igen, men är nyfiken på hur andra ser på saken. Jag är 35 år, ser ganska bra ut i övrigt (en 7-poängare kanske?) och söker liknande män.

Ärliga åsikter uppskattas, vare sig det är "inga problem" eller "hell no". Men inga dm tack, dejtande tar jag i andra kanaler

https://duckduckgo.com/?q=ostomy+woman+&iar=images&t=euandroid&iai=https% 3A%2F%2Fimg.freepik.com%2Fpremium-photo%2Fwoman-showing-ostomy-bag-self-esteem-after-intes tine-cancer_686868-339.jpg%3Fw%3D2000
Ja visst hade jag kunnat både ligga med och ha ett förhållande med en pås(k)kärring men jag hade nog haft svårt att hålla mig ifrån ständig tråkning. Typ att jag gör om texten i kända låtar till att handla om nämnda stomipåse.

Hade nog sagt nej när jag var 20 år men nu när jag närmar mig 40 är jag mycket mer öppen.

I sann Flashback-anda kan jag inte låta en sådan här tråd fortgå utan att fråga ts om du tar den i tvåan? Kan du fortfarande det eller är hålet pluggat för gott?
Citera
2026-04-28, 10:21
Medlem
Jag skulle inte haft några problem om det var någon jag dejtade eller var i relation med såklart. Men tänker också att det kanske finns typ som nån korsett eller bredare "bälte" man kan ha så att det blir mindre uppenbart exakt vad det är om du är nojig till en början.

Känner du dig själv mindre sexig eller samma som innan? Eller alltså är det ett problem för dig
Citera
2026-04-28, 11:40
Medlem
godboys avatar
Citat:

För min del hade det funkat. Det är väl dock inget man tar upp på första dejten kanske, det beror ju på. Men om du är ytlig själv och drar till dig ytliga killar så kan du nog räkna med att bli rejekterad. En relation är mer än bara utseende, även om det givetvis har viss betydelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in