2026-04-28, 11:42
Medlem
Pinoputchins avatar
Why not?
Citera
2026-04-28, 11:47
Medlem
AndersABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Jag hade ärligt talat inte haft något emot att dejta eller ligga med en tjej med stomi överhuvudtaget, det hade varit det minsta problemet för mig. jag har ju själv Crohns Sjukdom och kommer säkert få stomi i framtiden med om det blir värre för mig.
Då kan ni slå era påsar ihop.
Citera
2026-04-28, 14:38
Medlem
Egentligen inte. Men kanske viktigt veta om personen ifråga är jättesjuk osv eller har en tuff bakgrund med sjukdom om vi ska bli seriösa, annars äre väl helt okej, typ som att ha ett finger borta. Men kortsiktigt skiter jag i såklart.
Citera
2026-04-28, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BakedBakerman
Ja visst hade jag kunnat både ligga med och ha ett förhållande med en pås(k)kärring men jag hade nog haft svårt att hålla mig ifrån ständig tråkning. Typ att jag gör om texten i kända låtar till att handla om nämnda stomipåse.

Hade nog sagt nej när jag var 20 år men nu när jag närmar mig 40 är jag mycket mer öppen.

I sann Flashback-anda kan jag inte låta en sådan här tråd fortgå utan att fråga ts om du tar den i tvåan? Kan du fortfarande det eller är hålet pluggat för gott?

Haha. Tråkningar är helt ok.
Fattade att frågan skulle dyka upp... och ja, tvåan finns kvar och kan användas. Men det är individuellt, vissa med påse har barbie butt med tvåan igensydd.
Citera
2026-04-28, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crimefighter94
Jag skulle inte haft några problem om det var någon jag dejtade eller var i relation med såklart. Men tänker också att det kanske finns typ som nån korsett eller bredare "bälte" man kan ha så att det blir mindre uppenbart exakt vad det är om du är nojig till en början.

Känner du dig själv mindre sexig eller samma som innan? Eller alltså är det ett problem för dig

Det är möjligt att det mest är ett problem för mig själv. Eller det är det jag vill ta reda på så att jag vet vad jag har att vänta mig där ute. Jag kan känna mig mindre sexig ibland men vet ärligt talat inte hur andra ser det. Vad det verkar från svaren här finns hela skalan.
Citera
2026-04-28, 14:57
Medlem
Ichwills avatar
Jag hade avstått.
Citera
2026-04-28, 15:43
Medlem
Vilken ickefråga.

Vill du själv ligga med en man som tycker du,pga sjukdom, är avtändande och om han hade haft möjlighet valt någon annan att ha sex med?

Då ska du nog jobba mer på din egen självbild än att fråga okända vad de hade gjort.
Citera
2026-04-28, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peller
Vilken ickefråga.

Vill du själv ligga med en man som tycker du,pga sjukdom, är avtändande och om han hade haft möjlighet valt någon annan att ha sex med?

Då ska du nog jobba mer på din egen självbild än att fråga okända vad de hade gjort.

Nej det hade jag inte velat. Men intressant att höra om det är så det är.
Citera
2026-04-28, 16:46
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Ja. Det hade jag inte brytt mig om.
Citera
2026-04-28, 16:50
Medlem
Svavelbryggas avatar
Jag skulle göra ett försök och skämmas om det inte gick. Det lättaste om hon inte hävdar att stomipåsen är en del av henne jag måste älska är väl om hon har klänning eller nåt på sig under akten.
Citera
2026-04-28, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorsmith
Nej det hade jag inte velat. Men intressant att höra om det är så det är.
Vad är intressant?
Att du är så osäker på dig själv att okändas bekräftelse att du duger känns bra och meningsfullt?
Citera
2026-04-28, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peller
Vad är intressant?
Att du är så osäker på dig själv att okändas bekräftelse att du duger känns bra och meningsfullt?

Nä. Det är inte bekräftelse jag är ute efter. Jag vill veta vad jag kan vänta mig när jag börjar dejta. Om mina chanser ser ut som förr eller inte. Och det har varit intressant tex att höra åsikter om det är avgörande att vara öppen med påsen från start eller om det är så obetydligt att det inte behöver nämnas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in