2026-04-27, 19:07
Medlem
Guldner.Spessarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorsmith
Nejdå, missionären går bra. Påsen sitter som berget och det gör inte ont. Men tack för den ärliga åsikten.
Du kan ju alltid ha korselett! Sexigt!
Citera
2026-04-27, 19:10
Medlem
Guldner.Spessarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaLund89
Förstår din tanke. Men accepterar dom inte din stomi så är dom inte värd dig heller.
Missriktad PK. TS vill ha ärliga svar, inte sådant som kommunister bajsar ur sig om allas lika värde.
Citera
2026-04-27, 19:14
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Makes sense! Tack för svar.

Å med det sagt så tycker jag att du ska sluta tänka på det. Om om om, leder aldrig någon vart som ger något. Nu är det så och då lever du efter detta helt enkelt. Anpassa dig och var beredd på att rövhål till människor uttrycker sig som rövhål ibland.

Vissa kan säga något dumt om påsen medans någon annan kan säga något dumt om dina tuttar. Skit i det och fokusera på de som ger något av värde till dig istället.

Finns förmodligen såna som tänder på det också.
Citera
2026-04-27, 19:37
Medlem
Svårt.. om jag redan var i förhållande skulle jag inte göra slut om det kom en påse med i bilden. Om det handlar om ny dejting som i ditt fall uppstår några dilemman. Jag hade nog tyckt att det påverkar ”helhetspoängen” så annat hade behövt vara bättre än vad jag annars söker/accepterar. Dessutom så hade jag kanske tänkt att du nöjt dig med mig just för att du har påsen. Typ som att du siktat så högt du kan med tanke på påsen men att du egentligen velat vara ett pinnhål högre om bara tarmen fungerat typ. Men blir man förälskad så blir man och då tar man ju personen som den är och du kan säkert smälla högre än den stora massan kvinnor trots din påse.
Citera
2026-04-27, 19:44
Medlem
Ts. Jag tror inte du förstår hur skönt det är att vara i en fitta. Du kommer alltid bli knullad hur mycket du vill oavsett
Citera
2026-04-27, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dengrova
Ts. Jag tror inte du förstår hur skönt det är att vara i en fitta. Du kommer alltid bli knullad hur mycket du vill oavsett

Ja det är klart hon kommer att få knulla hur mycket hon vill. Frågan är väl på vilken statusnivå hon kan hitta dejter/förhållanden. Är ts fortfarande en 7:a med påsen typ eller påverkar den betyget negativt.
Citera
2026-04-27, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Ja det är klart hon kommer att få knulla hur mycket hon vill. Frågan är väl på vilken statusnivå hon kan hitta dejter/förhållanden. Är ts fortfarande en 7:a med påsen typ eller påverkar den betyget negativt.

Ja precis så.
Citera
2026-04-27, 21:19
Medlem
Guldner.Spessarts avatar
Citat:
Ja precis så.
*gullegull* Du är precis lika fin nu som innan!!! *gullegull*
Citera
2026-04-28, 00:38
Medlem
Jazkers avatar
Spelar ingen roll för mig. Inget att tala om under en eventuell dejt, alla har vi våra fel och brister så att säga. Sen om det blir rumlande så lär det bara rulla på och frågor och diskussioner kommer i efterhand.
Citera
2026-04-28, 01:03
Medlem
Viktigt att komma ihåg att en hel del snubbar säkert bryr sig, men att det också finns en hel hög som inte kunde bry sig mindre!

Min ärliga åsikt, det svåraste att komma över är känslan att man kanske skulle råka skada dig. Råka dra ur påsen under knullet liksom. Jag tror det skulle hjälpa om du förklarade hur mycket eller hur lite påsen påverkar dig. Kanske är superlugnt för dig men det är ju svårt att veta.

Sen så får man väl se, svårt att veta om det är turn off innan. Men helt klart att man ger det en chans och sen, lite klyschigt, så är väl personen viktigare.
Citera
2026-04-28, 01:57
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Nejdå, missionären går bra. Påsen sitter som berget och det gör inte ont. Men tack för den ärliga åsikten.
Legat med en tjej med som hade påse. Det funkade utmärkt, men hon ville helst inte köra klassiskt, hon ville ha oralsex. Själv utförde hon det som en gudinna så inte mig emot.

Misstänker hon hade någon fobi/tråkig erfarenhet sedan tidigare med läckande påse?
Citera
2026-04-28, 06:30
Medlem
Ärligt talat så skulle jag nog inte det
Det borde inte vara ett problem
Men tyvärr tror jag att många ser det som ett
När man egentligen borde se personen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto