2026-04-27, 07:41
Medlem
Behöver hjälp med att få igång sexlivet igen. Finns det ngn stimulansia som fungerar?
Citera
2026-04-27, 07:53
Medlem
StonedMonkeys avatar
MDMA aka Extascy är väl den klassiska sexdrogen men den ska inte tas för ofta! (Rekommenderas max var 14e dag för att inte bränna receptorer i huvudet). Till vardags är det bättre att använda amfetamin. Har också hört bra grejer om GHB.
Citera
2026-04-27, 08:45
Medlem
Amfetamin.
Men nya tider, nya kokningar, inte samma som förr men en bra laddning skulle fungera.
Citera
2026-04-27, 09:03
Medlem
Poppers är en klassiker
Citera
2026-04-27, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
MDMA aka Extascy är väl den klassiska sexdrogen men den ska inte tas för ofta! (Rekommenderas max var 14e dag för att inte bränna receptorer i huvudet). Till vardags är det bättre att använda amfetamin. Har också hört bra grejer om GHB.

Fruktansvärt dåligt råd. MDMA intas högst varannan månad för att undvika skadeverkningar helt.
Citera
2026-04-27, 09:33
Medlem
GHB men passa saltintaget så du inte pajar njurarna
Citera
2026-04-27, 09:45
Medlem
Lyssna inte på någon av dårarna här ovanför, utom RobertU då. MDMA är bra för sex, men det är verkligen inget man tar till vardags bara för att pigga upp sexlivet.

Var rädd om kroppen. Skippa alla piller och pulver. Satsa på helt vanligt, hederligt gräs. Se bara till att lära dig hantera och njuta av effekten innan du försöker knulla när du är hög. Ta det väldigt lugnt i början, så att du inte blir megabäng direkt.

Sen är det ju en stark fördel om även din partner tar sig några puffar. Då blir det garanterat myspys!
Senast redigerad av Chillgren 2026-04-27 kl. 10:35.
Citera
2026-04-27, 10:53
Medlem
BalduinGrollers avatar
Meth är bra om du vill böga i dagar.
Citera
2026-04-27, 11:01
Medlem
Har haft helt gudomlig sex när vi båda har tagit mediumdos av pcycadelica, svamp för mig och lsd för henne.
Legat ute i naturen och hållt på i upp till 6 timmar för jag kan inte komma på svamp men känslan är nära orgasm hela tiden.
Detta gjorde att vi kom varandra närmare än något annat inkl när vi fått barn ihop.
Fattar att detta inte funkar för alla men om det gör det så är det en gudomlig upplevelse.
Citera
2026-04-27, 11:06
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Poppers är en klassiker

Jag förstod inte hypen kring Poppers. I och för sig hade jag rökt massa braj samtidigt. Tog det inte heller till sex, låg i soffan och tittade på film.

Citera
2026-04-27, 11:28
Medlem
Bluebeast72s avatar
Dela en femma tjack med tjejen över helgen vill du aldrig mer knulla
Citera
2026-04-27, 11:48
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensklord
GHB men passa saltintaget så du inte pajar njurarna