2026-04-25, 19:56
Medlem
Korrekt iakttagelse. Ts får välja mellan att producera vita barn eller leva med en kvinna med förändrad kropp pga graviditet och förlossning. Man kan sällan äta kakan och ha den kvar.
Citera
2026-04-25, 20:03
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Korrekt iakttagelse. Ts får välja mellan att producera vita barn eller leva med en kvinna med förändrad kropp pga graviditet och förlossning. Man kan sällan äta kakan och ha den kvar.

Fiinns många brudar som inte går sönder - väljer man inte en räpa som går på tjack så håller dom ofta ihop hyfsat
Citera
2026-04-25, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinosaurier5
Tror du verkligen männen kommer bidra på det sättet? Som kommer ju sitta i runka efter att kvinnans vagina blivit stor och uttöjd. Mannen kommer börja köpa sex och åka till Thailand tillslut. Det är så västvärldens män ser ut

Ja, normala vanliga svennemän, är i regel trogna och hjälper till. Sen brukar vaginan återhämta sig ganska bra med tiden.
Citera
2026-04-25, 20:09
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Ja, normala vanliga svennemän, är i regel trogna och hjälper till. Sen brukar vaginan återhämta sig ganska bra med tiden.

Ja knipkulor gör susen efter värpning
Citera
2026-04-25, 20:28
Medlem
Har ingen aning då jag aldrig klämt ut enda unge. Alltid haft ett strikt rigidt förhållningssätt när det kommer till sådant. Alltså rent personligen.
Men nog kan jag komma att tänka på mer förstörande av kroppen än att föda barn.
Slaktmord och Blodörn låter som lite mer förstörande. Men bara rent generellt.

Men vad vet jag egentligen?
Citera
2026-04-25, 20:41
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Har ingen aning då jag aldrig klämt ut enda unge. Alltid haft ett strikt rigidt förhållningssätt när det kommer till sådant. Alltså rent personligen.
Men nog kan jag komma att tänka på mer förstörande av kroppen än att föda barn.
Slaktmord och Blodörn låter som lite mer förstörande. Men bara rent generellt.

Men vad vet jag egentligen?

Kvinnor är extremt elastiska där nere , det motsvarar ju att skita ut en kokosnöt genom anus
Citera
2026-04-25, 20:42
Medlem
Firewaias avatar
Meth?

Är detta verkligen en fråga ens? Är TS mentalt handikappad?… maken till trångsynt och korkat inceltänk…
Citera
2026-04-25, 20:48
Medlem
Ramsviks avatar
Kvinnans kropp "förstörs" inte genom att hon föder bebisar. Men naturligtvis förändras kroppen något. Vore väl konstigt annars och förändringarna ska inte nödvändigtvis tolkas som negativa utan som positiva tecken på utveckling och mognad. Vill du bli mamma - låt dig inte skrämmas av inlägg här eller i andra kanaler. Du blir världens bästa morsa - tro på det!

Litet tillägg: Drogmissbruk inklusive alkoholism, fettbildande försoffning och dito matvanor medför riktigt stora faror för både hälsa och utseende.
Citera
2026-04-25, 20:57
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ramsvik
Kvinnans kropp "förstörs" inte genom att hon föder bebisar. Men naturligtvis förändras kroppen något. Vore väl konstigt annars och förändringarna ska inte nödvändigtvis tolkas som negativa utan som positiva tecken på utveckling och mognad. Vill du bli mamma - låt dig inte skrämmas av inlägg här eller i andra kanaler. Du blir världens bästa morsa - tro på det!

Litet tillägg: Drogmissbruk inklusive alkoholism, fettbildande försoffning och dito matvanor medför riktigt stora faror för både hälsa och utseende.

Feta brudar klarar av graviditeter mycket bättre för dom har ju massa energireserver , alkohol är inte så farligt utan det är kosten med hög andel proteiner och vila/sömn som är nyckeln
Citera
2026-04-25, 21:04
Medlem
Jag håller nog med Offervilja här. Sett massvis med kvinnor i min ålder(35-45) som ser sjukt slitna ut.
Träffade en kvinna via jobbet som jag trodde var i 50 års åldern som visade sig vara 39 för någon månad sedan.
Finns även undantag. Hade nyss möte med en kvinna på kommunen som såg ut att vara 20 men var 32 år. Men överlag verkar barnafödande orsaka åldrande, ansiktet verkar vara särskilt drabbat.
Citera
2026-04-25, 21:07
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Att svälja 20 gram kokain tex
Citera
2026-04-25, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Fiinns många brudar som inte går sönder - väljer man inte en räpa som går på tjack så håller dom ofta ihop hyfsat
Tjack var ju ett receptförskivet bantningsmedel back in the day. Gillar du rundare kvinnor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in