Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Jag är nationalist och vill att så många vita barn som helst ska födas, men finns det någonting som gör dig mer ful än att föda barn? Du blir efter det tjock, ser helt sliten ut i ansiktet och får hemorrojder i rumpan. Sedan ser du äcklig ut i både ansiktet, kroppen och rumpan i resten av ditt liv. Jag har sett så många av de som jag har vuxit upp med som har varit vackra och som efter att de har fött barn börjat se ut som grisar (grishonor). Det är orättvist. Livet är sinnessjukt.
Typiskt fb incels som sitter hemma och tror att de kan benämna samtliga i en grupp som om det är universalt. Gå ut i världen och träffa människor. Jag har själv sett och legat med kvinnor som fött barn. Absolut inget som är "förstört". Sluta glo på porr och tro att det är det enda som finns.
Är att föda barn en extrem process? Absolut, det går jag inte emot. Stora förändringar men inte alla är hemska och inte alla är permanenta. Har TS fel i samtliga punkter då han förmodligen inte träffat en riktig kvinna sen hans mamma slutade ta hand om honom? Det tror jag säkerligen.