Citat:
Ursprungligen postat av
Firewaia
Du måste tydligen dra allt till en extrem. Jag har inte påstått något som du tillskriver mig. Jag tar TS syn på det hela, där han inte förstår alls poängen med något som Woodstock och tycks tro att det handlar om att gå på en konsert och inget mer. Jag ser inte heller det som någon peak på mänskligheten (den var i slutet på 80-talet fram till slutet på 90-talet). Men så bra att du har samma typ av gemenskap som de på Woodstock i modern tappning! Jag tror dig såklart inte, du är bara en motvalshora för att vara det, men fortsätt gärna!
Haha, okej, så nu är jag en 'motvalshora' också? Det märks verkligen att du har slut på argument när du måste börja med personangrepp för att hålla huvudet ovanför vattenytan. Det är dessutom ganska talande att du sätter mänsklighetens peak till precis de åren då du själv antagligen var ung – snacka om att vara fast i sin egen lilla bubbla.
Jag har suttit och kollat igenom en del av dina andra inlägg här på forumet nu och inser ju ganska snabbt vilken nivå du faktiskt ligger på. Att jag ens har lagt tid på att diskutera med ett sånt lowlife som dig är ju egentligen bara ett slöseri med min egen energi.
Du har uppenbarligen inget annat än din bitterhet och dina gamla 90-talsminnen kvar, så sitt du där och koka i din egen ilska. Det här blir mitt sista svar till dig, du är helt enkelt inte värd besväret. Ha ett fortsatt kul liv i backspegeln