2026-04-23, 11:50
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zO0L8q/man-dod-efter-larm-om-valdtakt?utm_source=iosapp&utm_medium=share

Polisen larmades om en misstänkt våldtäkt i Vårby.
På plats möttes de av en svårt skadad man och en blodig kniv.
Nu är mannen som slog larm om våldtäkten själv gripen – misstänkt för mord, enligt Aftonbladets uppgifter.
Senast redigerad av Driftigkille18 2026-04-23 kl. 11:53.
Citera
2026-04-23, 11:52
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftigkille18
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zO0L8q/man-dod-efter-larm-om-valdtakt?utm_source=iosapp&utm_medium=share
Ur artikeln:
Citat:
En man i 20-årsåldern ringde polisen vid 12-tiden på onsdagen och uppgav att han blivit våldtagen av en man i 50-årsåldern, i en lägenhet i Vårby söder om Stockholm.

När polisen kom fram hittades mannen i 50-årsåldern svårt skadad. Han ska ha varit knivskuren i magen, enligt Aftonbladets uppgifter.
Citera
2026-04-23, 11:55
Medlem
Onanikrems avatar
Gissar på en äldre herre som dragit hem en yngre missbrukare för lite rajtantajtan och det hela gick väldigt fel. Den äldre herrn är numera död och den yngre misstänkt för mord.
Citera
2026-04-23, 12:13
Medlem
halaltarzans avatar
Men hur skadad är man om man leds ut till en polisbil och inte till en ambulans som man ser i länken i TS?
Citera
2026-04-23, 12:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men hur skadad är man om man leds ut till en polisbil och inte till en ambulans som man ser i länken i TS?

Det är den våldtagne mördaren du ser på bilden. Att bli våldtagen innebär sällan att du inte kan gå.
Citera
2026-04-23, 12:30
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Man kanske är anhållen misstänkt för mord? Möjligen lite ont i prutten men annars oskadd.
Citera
2026-04-23, 12:32
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det är den våldtagne mördaren du ser på bilden. Att bli våldtagen innebär sällan att du inte kan gå.

Det är jag som missuppfattade vem den skadade mannen var.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-04-23 kl. 12:45.
Citera
2026-04-23, 13:30
Avstängd
Bara för att man blev våldtagen får man inte mörda.
Citera
2026-04-23, 13:49
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Bara för att man blev våldtagen får man inte mörda.
Får inte, men man kan göra.. Mycket man inte får göra kan man kan göra..
Innan mer info kommit in avvaktar jag vad jag tycker. Skulle någon våldta mig skulle jag högst troligt mörda denne. Förvisso gubbe, men även jag har varit 20 en gång.
Citera
2026-04-23, 13:54
Medlem
Fettsugnings avatar
Ja fy fan. Finns ett gammalt klassiskt citat från en gammal flashbackare, något i stil med: "Det är klart att det är jobbigt för en kvinna att bli våldtagen men det måste såklart vara mycket värre för en heterosexuell man att sitta på akuten med sperma rinnande ur ändtarmen.". Citerat fritt ur minnet.

Jag undrar hur herrarna hamnade i situationen. Bögsexköp via Grindr som spårat ur?
Citera
2026-04-23, 14:04
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Ja fy fan. Finns ett gammalt klassiskt citat från en gammal flashbackare, något i stil med: "Det är klart att det är jobbigt för en kvinna att bli våldtagen men det måste såklart vara mycket värre för en heterosexuell man att sitta på akuten med sperma rinnande ur ändtarmen.". Citerat fritt ur minnet.

Jag undrar hur herrarna hamnade i situationen. Bögsexköp via Grindr som spårat ur?
Eller drogköp som spårat ur. Verkar ju som den våldtagne ringt ringt polisen efter han dödat GM så en duvunge i vilket fall.
Citera
2026-04-23, 15:01
Medlem
Om jag råkade mörda en gubbe skulle jag nog också försöka påstå att det var självförsvar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in