2026-04-23, 15:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Får inte, men man kan göra.. Mycket man inte får göra kan man kan göra..
Innan mer info kommit in avvaktar jag vad jag tycker. Skulle någon våldta mig skulle jag högst troligt mörda denne. Förvisso gubbe, men även jag har varit 20 en gång.
Jag misstänker starkt att han inte alls blev våldtagen
Citera
2026-04-23, 16:07
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helloafrica
Om jag råkade mörda en gubbe skulle jag nog också försöka påstå att det var självförsvar.
Om jag råkade mörda en gubbe skulle jag dra fortare än en avlöning och "tappa" telefonen i strömmen efter jag brutit den i bitar. Det här är "Guldlock" och han har just mördat pappa björn.
Ringde sedan polisen. Finns en chans han är oskyldig faktiskt. inte till att ha tagit ett liv men till mord.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-04-23 kl. 16:13.
Citera
2026-04-23, 17:28
Medlem
Gayhora som inte fick betalt?
Citera
2026-04-23, 18:21
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Bara för att man blev våldtagen får man inte mörda.

Moraliskt sett - jo.
Citera
2026-04-23, 18:30
Medlem
Runkebys avatar
Är det någon som vet vem BO och GM är?
Citera
2026-04-23, 18:32
Medlem
Vad kan detta vara, en gayhora som blev lurad? En twink som ångrade sig? Eller en afghan som blev arg ? Eller en kombination av alla tre?
Citera
2026-04-23, 19:26
Medlem
Hegamons avatar
Jag tycker jag ser en knivhuggen person som blöder från hals, alternativt bröstkorg och han går in i polisbilen. Komplikationer = död. Nja, låt han som blev våldtagen gå hem som en fri man.

Ni kallar 50-åringen för gubbe, men en 50-åring kan vara mera fysiskt kapabel än en 20-åring. Det är ju inte så en 50-åring behöver vara en ålderman med rullator och stor kalaskula på magen utan en sådan person kan vara fullt kapabel att våldta en 20-åring ungdom.
Senast redigerad av Hegamon 2026-04-23 kl. 20:03.
Citera
2026-04-23, 19:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag tycker jag ser en knivhuggen person som blöder från hals, alternativt bröstkorg och han går in i polisbilen. Komplikationer = död. Nja, låt han som blev våldtagen gå hem som en fri man.

Ni kallar 50-åringen för gubbe, men en 50-åring kan vara mera fysiskt kapabel än en 20-åring. Det är ju inte så en 50-åring är behöver vara en ålderman med rullator och stor kalaskula på magen utan en sådan person kan vara fullt kapabel att våldta en 20-åring ungdom.
Gå till specsavers, de är inte BO, BO ligger döende i lägenheten.
Citera
2026-04-23, 22:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Får inte, men man kan göra.. Mycket man inte får göra kan man kan göra..
Innan mer info kommit in avvaktar jag vad jag tycker. Skulle någon våldta mig skulle jag högst troligt mörda denne. Förvisso gubbe, men även jag har varit 20 en gång.

Givetvis mördar man någon om denne våldtar en. Det är kanske en av de mest förnedrande handlingar man kan utsätta en människa för. Ges jag möjligheten så skulle min hypotetiske våldtäktsman dessutom dö väldigt långsamt. Med synålar under naglarna är det få som klarar av att spela tuffa
Citera
2026-04-24, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Bara för att man blev våldtagen får man inte mörda.

Man får inte våldta någon heller men ändå sker det!

Hade han inte våldtagit mannen så hade han levt!
Citera
2026-04-24, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Ja fy fan. Finns ett gammalt klassiskt citat från en gammal flashbackare, något i stil med: "Det är klart att det är jobbigt för en kvinna att bli våldtagen men det måste såklart vara mycket värre för en heterosexuell man att sitta på akuten med sperma rinnande ur ändtarmen.". Citerat fritt ur minnet.

Jag undrar hur herrarna hamnade i situationen. Bögsexköp via Grindr som spårat ur?
Vilket skitsnack, såklart att det är värre för en kvinna att bli våldtagen än en heterosexuell man.
Citera
2026-04-24, 01:21
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Givetvis värre för en man att bli våldtagen av en man än att en kvinna blir våldtagen av en man.
Jag skulle säga att det är jämställt så länge männen är gay. Är det en heteroman är det värre. Det är svårt för en kvinna att bli våldtagen av en truckflata på samma sätt (kanske om hon fistar).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in