Citat:
Ursprungligen postat av
Tråknick
Han har haft medicin, men han tyckte inte den hjälpte så han vill inte ta någon.
Nu vet jag inte om han är diagnostiserad med ADHD, men ADHD-medicin är ju inte nåt man bara får och sen funkar det.
Det är ju sånt man testar sig fram med, ibland under lång tid. Vissa piller hjälper hur bra som helst, andra inte alls. Och det är olika frön person till person vad som funkar.
Och biverkningarna slår oxå olika på varenda person.
Vad är det för mediciner vi pratar om?
För OM han har ADHD och inte medicinerar det alls, ja då vet du ju varför han mår piss, är otrevlig, inte har nån ork till jobbiga saker.
Då har du ju förfan svarat på dina egna frågor redan.