2026-09-05, 17:06
Medlem
Alonens avatar
Svaret på topic är enkelt…‼️

Jag säger som Charlie Sheen❗️

I don’t pay them to come, I pay them to leave‼️
Citera
2026-09-05, 18:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Det är en maktgrej i de flesta fall tror jag. De betalar för en tjänst, har inget känslomässigt eller moraliskt ansvar efteråt. Det vittnar om en sunkig och egocentrisk människosyn så klart, även i de fall där männen rättfärdigar sin handling med att deras partner inte "ställer upp" på vissa saker eller, gud förbjude, är sjuk, nyförlöst eller på annat sätt förhindrad att "stå till tjänst" (för deras syn på sex är utan tanke på sex som en gemensam aktivitet utan mer som en rättighet de har).
Om det nu är en maktgrej. Så är det väl kvinnorna som sitter på makten...
Citera
2026-09-05, 19:11
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Det är en maktgrej i de flesta fall tror jag. De betalar för en tjänst, har inget känslomässigt eller moraliskt ansvar efteråt. Det vittnar om en sunkig och egocentrisk människosyn så klart, även i de fall där männen rättfärdigar sin handling med att deras partner inte "ställer upp" på vissa saker eller, gud förbjude, är sjuk, nyförlöst eller på annat sätt förhindrad att "stå till tjänst" (för deras syn på sex är utan tanke på sex som en gemensam aktivitet utan mer som en rättighet de har).
Tro får du göra i kyrkan
Ingen " maktgrej" alls, det handla i första hand om "precis som för tjejen" pengar för dom, frihet för mannen. Om någon har sjuka förhoppningar så är detta åt helvete, om man är snäll mot tjejen kan man ha hur mysigt som helst, och skiljas med en kram och hoppas vi ses igen
AMEN
Citera
2026-09-06, 12:31
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Om det nu är en maktgrej. Så är det väl kvinnorna som sitter på makten...

En maktgrej har det aldrig varit. Det är en halmdocka som används för att validera den allt för repressiva lagstiftningen på området.
Citera
2026-09-09, 21:16
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalmartjej37
Jag har en fundering. Varför väljer killar 'Eskort' istället för en hemlig kk tjej som dom stöter ekonomiskt och har sex med? Jag begriper inte. Är det för ni tänder på att testa nya hela tiden?

"Eskort" betyder från början en tjej som rika affärsmän anlitar för att inte se ensamma ut på fina restauranger i typ Dubai.

Det har senare kommit att användas som eufemism för "prostituerad".

"Hemlig KK-tjej som man stödjer ekonomiskt" kan väl kallas för "prostituerad" om man vill.

Om vi lämnar den semantiska diskussionen bakom oss... Du undrar förmodligen varför inte killar vill återkomma till samma prostituerade. Det hade ju onekligen varit en fördel för tjejen (som då slipper risken med att träffa nya hela tiden) och därför också för killen (som hade kunnat få priset rabatterat).

Ja det undrar jag också. Själv gillar jag inte att köpa sex (eftersom jag vill att tjejen också ska vilja) men om vi snackar sex generellt så vill jag ju återkomma till tjejen jag raggat upp, förutsatt att jag presterade bra förstås och inte har något att skämmas över. Över 80% av tjejerna jag träffat har velat ha sex igen iallafall. De enda gångerna jag inte har varit sugen är när det är såna där halvfula tjejer som man inte valt själv, t ex när man får vara med på gangbang e dyl.

Men för att besvara frågan - många prostituerade har faktiskt återkommande stammisar.

Dock tror jag att tjejerna hade kunnat vara bättre på att marknadsföra sig med uppföljning till gamla kunder (om de inte var obehagliga). Tyvärr förbjuder ju lagen om koppleri att de tar hjälp med marknadsföringen. Vore det inte för den lagen hade de haft ett mycket tryggare och bekvämare jobb.

Jag kanske någon gång skulle kunna frångå min princip och köpa sex någon gång, men isåfall skulle det behöva vara någon verklig 10-poängare. Och isåfall skulle jag kunna återkomma till henne, kanske någon gång varannan månad eller så, om jag får bra mängdrabatt.

Jag bor dock i USA så om syftet med ditt inlägg är marknadsföring så är det nog inte aktuellt.
Citera
2026-09-10, 06:48
Medlem
ffeeeeea777s avatar
Killar utan själ. Sådana människor kan alltid knulla, allt. Tror inte tjejer ligger mindre för att de är mer själfulla, tror om de var lika biologiskt skapta skulle de också knullat horor.

Killar som knullar horor dock, de är rätt platta. Den sidan av konservatismen lockar mig, för då kan man stå och spotta på dessa djur.
Senast redigerad av ffeeeeea777 2026-09-10 kl. 06:51.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in