Citat:
Ursprungligen postat av
Somali-Hen
Får och får. Jag skulle inte säga att det är en dealbreaker i teorin.
Men att dela på vårdnaden med annan mans familj och dras med den har jag fan ingen lust med. Sedan är ju många mammor runt 30-45 så jävla slitna också. Har försummat sig själva. Stressat mellan jobb och barnskötsel i flera år, sovit dåligt, inte hunnit tränat, ätit skräpmat, solat sommar efter sommar och druckit sprit. De blir jävligt slitna rent visuellt, i synnerhet vita kvinnor som tar skada av uv strålning. De har inte prioriterat skönhet och sig själva utan ungjäveln/jävlarna. Untantag finns alltid, men det gäller inte de som nätdejtar.
Sen är ju många av de här inte nödvändigtvis dåliga kvinnor. Faktum är ju att flera av de var kvalitetsbrudar innan de fick barn. Men idag är de överblivet material, typ tredjehandsmaterial.
Dessa kvinnor ska beblanda sig med män som levt likadant. Alternativt extremt oattraktiva barnlösa män.
Hoppas att du inser att med de åsikterna minskar dina chanser månad för månad. Det föds ungefär 100.000 barn varje år i Sverige och vid varje givet tillfälle, så finns ungefär lika många singelkvinnor som det finns singelmän, med vissvariation inom åldersgrupp och region.
Faktum är, det spelar ingen som helst roll hur vacker en kvinna är, om det fan inte går att umgås med henne. Detsamma gäller omvänt. Men, mycket viktigt, it takes two to tango.. Hur många dissar dig och hur många dissar du? I båda fall ofta utan att ens umgåtts.
Jag misstänker, att om du får doppa och det otroligt går för henne, då är du köpt med hull å hår, knullar flera gånger om dan. Du kommer att ignorera en hel massa, inklusive ungar.
Men jag vet, ingen man drömmer om att bli plastpappa. Så är det och det är helt och hållet din begränsning.