I en storstad där det finns överdrivet med ljud och händelser så ska man kunna klara av det här.
Jag anser att lokaltrafiken borde anställa såna som spelar musik och underhåller i tunnelbanan. Det ska finnas på varje perrong och några solos som sitter i vissa vagnar.
Enda undantaget är när det är rusningstrafik och det är lite för mycket folk. Det ska vara under tider när det är lite glesare med folk.
Så mitt på dagen och under kvällspassen så borde musiker gå på arbetspass i stationer och på vissa tåg. Ska nog skicka in förslag till politikerna om det. Håll tummarna.