2026-04-18, 23:02
Medlem
https://www.mitti.se/nyheter/katten-saga-hittades-utan-huvud--tros-ha-dodats-av-manniska-6.3.358522.794fbc5689

Citat:
Katten Saga gick ut en kväll, men hon kom aldrig hem. Ett par dagar senare hittades hon utan huvud mitt på en gångbana, i närheten av en skola i Viksjö i Järfälla. Nu misstänker viltvårdare att en människa ligger bakom.

Men när han kom hit tyckte han att det såg märkligt ut. Saga såg väldigt ren och fin ut i övrigt. Så ser det inte ut om en räv varit framme.

Viltvårdaren tog med sin katten. Nästa dag ringde de tillbaka till Sandra Muñoz Dahlström.

– Han sa att tre erfarna viltvårdare tittat på Saga och de kunde konstatera att det inte var en räv som låg bakom.

Hur kan man ge ett liv ett så fruktansvärt öde? Det är någons husdjur det handlar om! Djur är våra kompisar. Är det någon som vet mer?
Citera
2026-04-18, 23:08
Medlem
MisterPartyfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr11fip0xen
Hur kan man ge ett liv ett så fruktansvärt öde? Det är någons husdjur det handlar om! Djur är våra kompisar. Är det någon som vet mer?
Hoppas allmänheten ligger på som fan för de flesta vet ju hur polisen prioriterar dessa ting. Helvete vad man hade pryglat det fanskapet.
Det är bara en tidsfråga innan den sjuka jäveln ger sig på en människa typ ett litet barn på väg hem från skolan.
Citera
2026-04-18, 23:31
Medlem
Fantens avatar
Jag tror faktiskt att jag tycker värre om djurplågare än pedofiler. I alla fall lika illa. Döden är inte gott nog för såna svin.
Citera
2026-04-18, 23:36
Medlem
StigAllans avatar
Det var den sista blomrabatten den kattfan sket och grävde runt i!
För mig gör katterna i grannskapet nytta när de håller gnagare borta men för rabattprinsessorna kan det bli för mycket.
Citera
2026-04-18, 23:37
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag tror faktiskt att jag tycker värre om djurplågare än pedofiler. I alla fall lika illa. Döden är inte gott nog för såna svin.

Samma här. Hade någon gett sig på någon av mina katter så hade jag inte gett mig förrän jag tagit reda på vem det var och sedan tagit lagen i egna händer och avrättat det jävla svinet på ett långsamt och plågsamt sätt. Djurplågare är den värsta sortens avskum och det finns bara ett straff som är passande för dem och det är dödsstraff.
Citera
2026-04-18, 23:38
Medlem
MisterPartyfucks avatar
Citat:
Skvallret lär nog gå varmt på Lundskolan och förhoppningsvis så snappas det upp av rätt öron. Riktigt vidrigt/vidriga kräk som utnyttjade det stackars djurets godtrogenhet.

Snacket i Viksjö är mest hur det gått från en svenne idyll till mena berikat. Jag vet dock inte... visst att det kan vara någon empatistörd afghan men det kan likväl en mobbad skolskjutar-satanist.
Citera
2026-04-18, 23:39
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Det var den sista blomrabatten den kattfan sket och grävde runt i!
För mig gör katterna i grannskapet nytta när de håller gnagare borta men för rabattprinsessorna kan det bli för mycket.

Det är knappast en rabattprinsessa som klipper av huvud och svans på katter. Min babberadar ger utslag till 95%.
Citera
2026-04-18, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tr11fip0xen
https://www.mitti.se/nyheter/katten-saga-hittades-utan-huvud--tros-ha-dodats-av-manniska-6.3.358522.794fbc5689

Givetvis en psykopat. Kan vara en framtida massmördare då de ofta tränar på djur först
Citera
2026-04-18, 23:41
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Samma här. Hade någon gett sig på någon av mina katter så hade jag inte gett mig förrän jag tagit reda på vem det var och sedan tagit lagen i egna händer och avrättat det jävla svinet på ett långsamt och plågsamt sätt. Djurplågare är den värsta sortens avskum och det finns bara ett straff som är passande för dem och det är dödsstraff.
Jag hade korsfäst honom upp och ner.

Citat:
Ursprungligen postat av MisterPartyfuck
Skvallret lär nog gå varmt på Lundskolan och förhoppningsvis så snappas det upp av rätt öron. Riktigt vidrigt/vidriga kräk som utnyttjade det stackars djurets godtrogenhet.

Snacket i Viksjö är mest hur det gått från en svenne idyll till mena berikat. Jag vet dock inte... visst att det kan vara någon empatistörd afghan men det kan likväl en mobbad skolskjutar-satanist.
Det är ju tyvärr inte ovanligt med svenskar som plågar djur.
Citera
2026-04-19, 00:09
Medlem
Majsmannen2s avatar
Och av vilken anledning är människor mer värda än djuren?

Människor har en jävla hybris som tror sig kunna leka gud över våra djur.

Tyvärr tror jag inte på karma.
Citera
2026-04-19, 00:12
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Jag hade korsfäst honom upp och ner.

Det är ju tyvärr inte ovanligt med svenskar som plågar djur.

"Svenskar" snarare än svenskar.
Citera
2026-04-19, 00:14
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
"Svenskar" snarare än svenskar.
Hade jag menat blattar så hade jag skrivit det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in