2026-04-20, 02:15
Medlem
Jaha det kanske är så . Ett makt spel. Flator kan inte ha dominerande män , bögar vet jag inte vad dom vill ha, kanske inte vill ha fjolligt kött kanske dom vill vara fjollorna själva.

Ja just det bögar vill vara underlägsna män och lespiska vill vara bara dominanta kvinnor

Ja så är det ju

Nä vart ingen bra tanke för transorna är ju väldigt grova i orden men vill vara mjuka i kroppen.
Nä bättre om alla blir straita istället blir enklare tänka. !

Flator?
Ja stora problem
Slåss mycke
Senast redigerad av troligengud 2026-04-20 kl. 02:29.
Citera
2026-04-20, 08:15
Medlem
Fraggelrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Jaha det kanske är så . Ett makt spel. Flator kan inte ha dominerande män , bögar vet jag inte vad dom vill ha, kanske inte vill ha fjolligt kött kanske dom vill vara fjollorna själva.

Ja just det bögar vill vara underlägsna män och lespiska vill vara bara dominanta kvinnor

Ja så är det ju

Nä vart ingen bra tanke för transorna är ju väldigt grova i orden men vill vara mjuka i kroppen.
Nä bättre om alla blir straita istället blir enklare tänka. !

Flator?
Ja stora problem
Slåss mycke
Folk är förvirrade. Skulle behöva gå en Alpha-kurs för hur man blir en ledare.

Vi letar efter Jesus. Det är Gud som verkar allt. Guds "vrede" människorna är som yra blinda och rädda höns som låtsas vara starka och säkra. Whatever.

Han vill ta oss under sina vingar. Men vi är lurade i djävulens fälla. Vem ska rädda oss.
Citera
2026-04-20, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Är de sexuellt aktiva så rakar de eftersom de har mycket oralsex. Skärp dig.
De kallas carpet munchers av en anledning.
Citera
2026-04-20, 14:51
Medlem
Jag bodde granne med ett lesbiskt par en gång. De var unga. Den ena av dem hade väl mannens roll för hon gormade och svor. Den andra var tyst och undergiven. De var för djävliga att skräpa ner i området där jag bor så det tyder väl viss en viss arrogans. När det var damfotboll på teve så vrålade, skrek och jublade de. Varje kväll hade de en halvtimmes ljudlig sex, vilket man vande sig vid.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in