2026-04-19, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraggelrock
Jag tycker det. Jag tror inte på homosexualitet. Det är inte en grej. Ain't no thang. Det finns inte på kartan.

Alltså tror jag bara det finns hetero. Man ska inte prata om nåt annat.
Jag erkänner inte samkönad relation på det sättet. sex för sex handlar om man och kvinna. PLUS och minus.

Det är inte äktenskap. Det är oäkta. Falskt.
Därför är "Gud vet" det enda sanna och giltiga svaret.

Men vi har kommit på bara nya sätt att säga "Hoooooooraaaayyy!"
Det gör det rättfärdigt eller sant. Eller hållbart. Giltigt. Det är illegitimt.
Åååååkej. Det är lugnt. Jag, för min del, tror inte att du existerar. Du är inte en grej. Du finns inte på kartan.
Citera
2026-04-19, 21:28
Medlem
Fraggelrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaanwar
Åååååkej. Det är lugnt. Jag, för min del, tror inte att du existerar. Du är inte en grej. Du finns inte på kartan.
Jag menar bara att jag räknar inte missbruk. Jag pratar bara inte om homosexualitet för jag tror inte det är grejen. Jag erkänner människorna och älskar dem.

Så. Whatever.
Jag finns och är väl en likadan kålsupare, mer eller mindre. Jag räknar bara inte homosexualitet som en särskild "grej" som man behöver påtala.

Eller så borde man det. Snacka om det.
Citera
2026-04-19, 21:54
Medlem
Fraggelrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somali-Hen
Vad har du för erfarenhet av snefittor? Hur urskiljer de sig från normala kvinnor?
Och hur skiljer sig en bisexuell från en homosexuell?
Vilka tjejer blir lesbianer och varför?
Vilka personlighetsdrag brukar de ha?
Jag vill inte generalisera.
Använder inte "snefitta" och kommer inte göra det. Har hört det uttrycket nån gång tror jag. Tror inte så många känner till det eller använder det namnet.

Vet inte om det ligger något alls i det fysiskt.
Kanske metafysiskt sne. Som i högerdominant.
Om det finns något sånt speciellt särdrag.

Är det som höger eller vänsterhänt? Vad man väljer. Är det predestinerat?

Bisexuell är väl bara lite ambivalent. Experimenterar som med droger.

Fotbollstjejer.
Citera
2026-04-19, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somali-Hen
Vad har du för erfarenhet av snefittor? Hur urskiljer de sig från normala kvinnor?
Och hur skiljer sig en bisexuell från en homosexuell?
Vilka tjejer blir lesbianer och varför?
Vilka personlighetsdrag brukar de ha?

Att alla gay måste synliggöra sin sexualitet på ett så överdrivet sätt.
Tror man föds m läggningen. Inte blir.
Dom har olika personl drag precis som vi andra
Citera
2026-04-19, 22:16
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Aggressiva. Flanellskjorta. Utebliven ögonkontakt.
Militanta slagskämpar som hatar intelligenta män lika intensivt som Hitler hatade judar. Ofta med ringar i näsan, percingar i läppen och rakad skalle.
Citera
2026-04-19, 22:25
Medlem
Enok-Kukssons avatar
Dom brukar foga sig efter en spark på fittan.
Citera
2026-04-19, 22:27
Medlem
SwizzerNöts avatar
Om nu lebbar är som män och tänder på tjejiga tjejer, borde inte hälften av lebbarna se ut som vanliga tjejer?
Citera
2026-04-19, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwizzerNöt
Om nu lebbar är som män och tänder på tjejiga tjejer, borde inte hälften av lebbarna se ut som vanliga tjejer?
Skarpsynt iakttagelse.
Citera
2026-04-19, 22:43
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Det gör dom ju.
Citera
2026-04-20, 00:53
Medlem
Jobbade på samma jobb med en som jag avskydde under en längre tid tills vi 2 jobbade ihop och de klickade som fan. Synd att vi inte höll kontakten efter jag slutade. Vi hade kul. Såg ut som en typisk flata kort hår lite kraftig.
Blev faktiskt kåt på henne och tror att det kunnat hänt nåt då hon tog mig mellan benen vid ett tillfälle.
Citera
2026-04-20, 01:34
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:

Brukar ju vara så, en lite stadigare flata och en tjejflata. Samma med bögar, en lite manligare bög och en fjollbög.
Citera
2026-04-20, 01:40
Medlem
Har inte så mycket erfarenhet av labbar, till skillnad från bögarna som hörs och syns överallt så tycks lebbarna hålla en något mer lågmäld profil. De bushflator som man ibland stöter på ser man ju är en lebba med blotta ögat dock.

Hörde för övrigt att skilsmässor är vanligast bland lebbar, sedan kommer vanliga par och sist bögarna (bögarna tycks ha lättast för att vårda en relation).
Vilket make sense. En kvinna i ett förhållande kan vara komplicerat. Tänk er då två kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in