2026-04-18, 20:54
Medlem
Somali-Hens avatar
Vad har du för erfarenhet av snefittor? Hur urskiljer de sig från normala kvinnor?
Och hur skiljer sig en bisexuell från en homosexuell?
Vilka tjejer blir lesbianer och varför?
Vilka personlighetsdrag brukar de ha?
Senast redigerad av Somali-Hen 2026-04-18 kl. 20:56.
Citera
2026-04-18, 20:57
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somali-Hen
Vad har du för erfarenhet av snefittor? Hur urskiljer de sig från normala kvinnor?
Och hur skiljer sig en bisexuell mot en homosexuell?
Vilka tjejer blir lesbianer och varför?
Vilka personlighetsdrag brukar de ha?

Vad är en "snefitta"?
Gomspalt vet man ju.
Citera
2026-04-18, 21:01
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somali-Hen
Snefitta är ju ett annat namn för homosexuell kvinna. Det kommer av att hon har en fitta som pekar kraftigt åt vänster eller höger, vilket gör att hon inte som andes vill ha kuk i sig. Hennes fitta är sne eller skev säger man skämtsamt.

Minsann.
Citera
2026-04-18, 21:03
Medlem
zombie-nations avatar
Lustigt nog har jag känt många flator. Och skulle säga att rätt många av dem som är 100 % flata ofta har någon typ av manliga drag. Kan vara att de är yrkeschaffisar, gymmar hårt eller att de är mer som intellektuella män. De som drar åt det bisexuella hållet som jag sett avviker inte alls från medelkvinnan.
Citera
2026-04-18, 21:06
Medlem
PatrickEkwalls avatar
De verkar tyvärr inte syssla med anala grejer överhuvudtaget, vilket annars brukar vara ganska hett inom porren. Och de som inte spelar fotboll tycks ofta blir överviktiga. Ja, "mullig" räknas som överviktig.

Detta är resultatet från en fältstudie som sträcker sig över flera decennier.
Citera
2026-04-18, 21:11
Avstängd
TheGretaResets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Lustigt nog har jag känt många flator. Och skulle säga att rätt många av dem som är 100 % flata ofta har någon typ av manliga drag. Kan vara att de är yrkeschaffisar, gymmar hårt eller att de är mer som intellektuella män. De som drar åt det bisexuella hållet som jag sett avviker inte alls från medelkvinnan.
Träffat en del i kyrkan. Och det var väl ungefär vad jag skulle skriva om flator, att de är rätt manliga av sig. Och många har tydliga symptom på autism och de vanligt förekommande samsjukheterna. Biskop Brunne är en sådan.
Citera
2026-04-18, 21:11
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
De lallar väll runt i snickarbyxor mest hela dagen
Citera
2026-04-18, 21:17
Medlem
din.mats.i.skolans avatar
Blev nära bekant med två lesbiska kvinnor på krogen för massor av år sedan och skulle få följa med dem hem och titta på (antar att det betydde att jag skulle få vara med). Men när det skulle gås hem så fegade jag ur. Vet inte varför, men vågade helt enkelt inte. Kanske osäker på hur jag skulle hantera två kvinnor samtidigt. Damn...

Ang "snefitta" ovan i tråden - är inte det benämningen på när man råkat tända en cigg så att glöden drar snett ("- du får tända en gång till, du fick snefitta")?
Citera
2026-04-18, 21:25
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av din.mats.i.skolan
Ang "snefitta" ovan i tråden - är inte det benämningen på när man råkat tända en cigg så att glöden drar snett ("- du får tända en gång till, du fick snefitta")?
Det är så jag också hört ordet.
Citera
2026-04-18, 21:26
Medlem
Crabbofixs avatar
som heterosexuell man har jag givetvis inga erfarenheter av lesbiska kvinnor, dom flesta män har inget större umgänge med kvinnor överhuvudtaget (såtillvida dom inte är bögar) och att då av dom få kvinnliga vännor dom har, så skulle en eller flera, vara lesbisk, det är en riktig lågoddsare.
Citera
2026-04-18, 21:29
Medlem
Sqrbankens avatar
Kan inte påstå att jag träffat många lesbiska kvinnor (vad jag vet) men har fått för mig att de tenderar att vara väldigt humorlösa.
Citera
2026-04-18, 21:39
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
Träffat en del i kyrkan. Och det var väl ungefär vad jag skulle skriva om flator, att de är rätt manliga av sig. Och många har tydliga symptom på autism och de vanligt förekommande samsjukheterna. Biskop Brunne är en sådan.

Har träffat dem som har autistiska drag och de som inte har det.

Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Kan inte påstå att jag träffat många lesbiska kvinnor (vad jag vet) men har fått för mig att de tenderar att vara väldigt humorlösa.

Har ingen aning om det är vanligt. Skulle helst inte umgås med humorlösa människor så då kanske jag valt bort dem? De jag känner har väldigt mycket humor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in