Citat:
Ursprungligen postat av
MRET
Samma här. Jag bor inte i något utstuderat ghetto. Men lik förbannat så säljs det knark och sprängs och skjuts i mitt område.
Det är bra att vi är vaksamma. Det tror jag att alla egentligen håller med om. Men det är ju inte ”coolt” att säga att man tipsar polisen.
Sen kanske flashback är lite fel forum för såna här diskussioner. Får för mig att det hänger en oproportionerlig del kriminella och utstötta element här. Men hade man frågat ett tvärsnitt normala människor på stan så lovar jag att majoriteten hade uppskattat en person som jobbade för att få bort kriminella.
Hej, du verkar ha väldigt intressanta åsikter
Om lösningsmedlet alkohol blev olagligt, skulle du ringa på polisen direkten om du såg någon dricka en börs till köttet på grillen?
Motivera varför och varför inte, om du kan?
Är alla uråldrade lagar till för att följas, finns lagar från 18talet som säger att du inte får ha hatt på dig på söndagar också.
Ontopic: ni vet inte ens vad golare är så ni diskuterar ett problem som för er aldrig kommer att existera
Endast fittig stil diskuterar ni och det är upp till varje människa att avgöra vad som är värt
Själv skule jag lätt amnäla en rad brott som våldtäckt ,barnporr , ja alla vidriga.
Fan, är ni barn eller, behöver ni någonmsom säger vad som är rätt eller fel.
Finns ingen fungerande hjärna
Du dödar ingen om du röker lite cb
Vilket dårsamhälle, denna tråden säger allt om nivån.