Citat:
Ursprungligen postat av
Guz
Precis så, det är väl mer suspekt ifall någon bekant: 1) faktiskt kikat igenom runkklippet, och 2) berättat att de gjort det.
Samtidigt: varför skulle en loaded bankanställd (om hon faktiskt är det) börja sprida hämndklipp? Jo, naturligtvis kan vem som helst göra sådant, men om hon är en normal, vettig människa så kan hon väl ta en fejdad chattrelation med någon hon aldrig träffat. Och är hon en scammer tror jag inte hon ödslar tid på hämndklipp utan fokuserar på nästa offer.
Grejen är ju att det är ju inte ens några videoklipp vad jag förstår. Det är chattar. Mellan två vuxna personer. Skulle jag själv uppskatta om vad jag suttit och snuskchattat om med brudar på fyllan skulle spridas till mina bekanta? Nej, självklart helst inte. Om detta trots allt skulle skickas till mina bekanta är jag rätt övertygad om att det skulle vara rimligt oproblematiskt. I ren förvirring skulle de väl kanske läsa chatten fram tills de upptäcker vad det handlar om och "Men för i helv.." och stänga ner skiten.
Det är så att säga rimligt socialt gångbart att vuxna människor sexhcattar. Inget man behöver diskutera med sina bekanta, men det är exakt vad folk sysslar med. Liksom, inget konstigt med det. Det låter bara märkligt att TS i viss mån känner sig tvungen att fortsätta chatta i rädsla över att damen annars kan komma att sprida chattarna till hans vänner och bekanta. Återigen, nej helst inte. Men kom igen, det är liksom inte direkt Dumpen vi snackar om här.
Men vad vet jag, TS kanske är med i Jehovas Vittnen eller liknande där man blir utesluten ur församlingen om det uppdagas att någon av medlemmarna vaknat med morgonstånd. Annars ser jag liksom inte utpressningsvärdet i det. Inga klipp. Bara chattar.