2026-04-16, 13:05
Medlem
bithaxs avatar
Vissa asiater är mer på än vi är vana med i sverige. När hon väl har dig sätter hon klorna i dig, och så blir du aldrig av med henne. Och ja det är svår att veta om man blir lurad eller inte, men man måste våga ta chansen ibland också. Det har blivit svårare iom AI dock. Nu måste man nosa upp konstigheter som en hund.

Men ja ts, du kan komma att ångra att du inte skaffade en 8+/10 i stället om du nu ändå ska dejta i asien. För det finns massvis med möjligheter att "köpa sig en fru" i dessa länder. Och det går absolut att få en ung och snygg med potential för många military grade babies, i stället för någon tant som snart är i klimakteriet.

Tänk på religion också. Det är viktigt i dessa länder.
Och kan ni ens äta samma mat? Kan du anpassa dig till hennes kultur, vilket hennes familj kommer att kräva?

Sånthär börjar med att man vill knulla lite, och sen vipps så är man 5 år in i ett seriöst förhållande.
Senast redigerad av bithax 2026-04-16 kl. 13:11.
Citera
2026-04-16, 13:34
Medlem
Pillerburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Tror han verkligen på detta? Detta är det klassiska exemplet med någon anhörig som är sjuk och behöver pengar. Det brukar vara kriminella män som ligger bakom detta.

Ja, han är förblindad utav kärleken. Han har ju sett henne när hon onanerade med en morot. 😒
Citera
2026-04-16, 17:00
Medlem
Weitzmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
Ja, men jag är ganska säker på att hon är en riktig människa med ärliga intentioner.

Varför oroar du dig då att för hon ska sprida några chattar med dig? Vidare skriver du att hon ska ta hand om DIG i sitt hemland, hur du inte själv hur det låter? Avsluta chatten på ett bra sätt och gå vidare. Kåta upp dig på nya kvinnor i din närhet och gör slag i saken.

Dessutom verkar du försvara hela den här relationen med näbbar och klor, dvs du bemöter alla normala påståenden som andra skriver med försvar. Verkligen ett varningstecken. Du har redan blivit lurad, annars hade du inte skrivit första inlägget. Du duger åt vem som helst, nöj dig inte med någon som chattar med 100+ män och hoppas att någon nappar. Avsluta!
Senast redigerad av Weitzmann 2026-04-16 kl. 17:04.
Citera
2026-04-16, 17:17
Medlem
Kör på, men när det börjar bes om pengar för att din kärlek har varit med om en plötslig olycka.
Ja då vet du att det till 100% är en scammer, det är dags att sluta runka och plocka bort henne.
Citera
2026-04-16, 17:29
Medlem
Det här låter allvarligt.

Jag får utlösning i kalsongerna hela tiden.

Alltså, börja med att ha kondom på hela dagarna så räddar du i vart fall någon kalsong och spar samtidigt in på tvätten.
Citera
2026-04-16, 20:03
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voldemar
Det här låter allvarligt.

Jag får utlösning i kalsongerna hela tiden.

Alltså, börja med att ha kondom på hela dagarna så räddar du i vart fall någon kalsong och spar samtidigt in på tvätten.

Jag använder toalettpapper i kalsongerna så att dom inte förstörs.
Jag är helt seriös nu, jag har aldrig sprutat så här mycket.
Jag onanerar och kommer och 15 minuter senare får jag stånd igen när jag fantiserar om henne och våra chattar.
Det är sjukt asså.
Citera
2026-04-16, 23:45
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guz
Precis så, det är väl mer suspekt ifall någon bekant: 1) faktiskt kikat igenom runkklippet, och 2) berättat att de gjort det.

Samtidigt: varför skulle en loaded bankanställd (om hon faktiskt är det) börja sprida hämndklipp? Jo, naturligtvis kan vem som helst göra sådant, men om hon är en normal, vettig människa så kan hon väl ta en fejdad chattrelation med någon hon aldrig träffat. Och är hon en scammer tror jag inte hon ödslar tid på hämndklipp utan fokuserar på nästa offer.
Grejen är ju att det är ju inte ens några videoklipp vad jag förstår. Det är chattar. Mellan två vuxna personer. Skulle jag själv uppskatta om vad jag suttit och snuskchattat om med brudar på fyllan skulle spridas till mina bekanta? Nej, självklart helst inte. Om detta trots allt skulle skickas till mina bekanta är jag rätt övertygad om att det skulle vara rimligt oproblematiskt. I ren förvirring skulle de väl kanske läsa chatten fram tills de upptäcker vad det handlar om och "Men för i helv.." och stänga ner skiten.

Det är så att säga rimligt socialt gångbart att vuxna människor sexhcattar. Inget man behöver diskutera med sina bekanta, men det är exakt vad folk sysslar med. Liksom, inget konstigt med det. Det låter bara märkligt att TS i viss mån känner sig tvungen att fortsätta chatta i rädsla över att damen annars kan komma att sprida chattarna till hans vänner och bekanta. Återigen, nej helst inte. Men kom igen, det är liksom inte direkt Dumpen vi snackar om här.

Men vad vet jag, TS kanske är med i Jehovas Vittnen eller liknande där man blir utesluten ur församlingen om det uppdagas att någon av medlemmarna vaknat med morgonstånd. Annars ser jag liksom inte utpressningsvärdet i det. Inga klipp. Bara chattar.
Citera
2026-04-17, 22:07
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Jag tror faktiskt att det är på riktigt.
Hon är kåt på mig och jag är kåt på henne.
Men det kan förstås ändras om vi träffar varandra.
Om jag var du skulle jag satsa på en kvinna som inte bor så långt borta. Förutom fysiskt avstånd så finns det också stora skillnader i kultur.
Citera
2026-04-18, 06:59
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Grejen är ju att det är ju inte ens några videoklipp vad jag förstår. Det är chattar. Mellan två vuxna personer. Skulle jag själv uppskatta om vad jag suttit och snuskchattat om med brudar på fyllan skulle spridas till mina bekanta? Nej, självklart helst inte. Om detta trots allt skulle skickas till mina bekanta är jag rätt övertygad om att det skulle vara rimligt oproblematiskt. I ren förvirring skulle de väl kanske läsa chatten fram tills de upptäcker vad det handlar om och "Men för i helv.." och stänga ner skiten.

Det är så att säga rimligt socialt gångbart att vuxna människor sexhcattar. Inget man behöver diskutera med sina bekanta, men det är exakt vad folk sysslar med. Liksom, inget konstigt med det. Det låter bara märkligt att TS i viss mån känner sig tvungen att fortsätta chatta i rädsla över att damen annars kan komma att sprida chattarna till hans vänner och bekanta. Återigen, nej helst inte. Men kom igen, det är liksom inte direkt Dumpen vi snackar om här.

Men vad vet jag, TS kanske är med i Jehovas Vittnen eller liknande där man blir utesluten ur församlingen om det uppdagas att någon av medlemmarna vaknat med morgonstånd. Annars ser jag liksom inte utpressningsvärdet i det. Inga klipp. Bara chattar.

Jag vill inte göra henne ledsen eftersom hon vill ha mig.
Och jag skulle skämmas om chattarna sågs av min släkt.
Jag har skrivit att vi ska ligga nakna på stranden och i sängen.
Citera
2026-04-18, 07:00
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Om jag var du skulle jag satsa på en kvinna som inte bor så långt borta. Förutom fysiskt avstånd så finns det också stora skillnader i kultur.

Det vill jag också, och jag vill ha en svensk tjej men det är nästan omöjligt.
Citera
2026-04-18, 20:03
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Det vill jag också, och jag vill ha en svensk tjej men det är nästan omöjligt.
Varför är det omöjligt?
Citera
2026-04-18, 21:01
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Varför är det omöjligt?

Dom svarar aldrig eller swejpar aldrig höger.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in