2026-04-16, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
Jag har kollat flygbiljett, 15.000 sek.
Och eftersom hon har ett bra jobb så har hon vant sig med lyxkonsumtion.
Jag är tvärtom.
Och du tror på henne, allt hon säger? 😁
Citera
2026-04-16, 06:56
Medlem
Citat:
För ett tag sen började jag chatta med en kvinna jag matchade med på en dejtingsida.
Hon kommer från ett asiatiskt land.
Hon var ganska rolig så vi fortsatte på Instagram.
Hon ser inte ut som den vanliga kvinnan jag blir kåt av, hon är medelålders, kropp 7/10, ansikte 6/10, så ingen supermodel precis.
Men jag blir kåt när jag tänker på henne och jag tänker på henne hela tiden.
Från då jag vaknar på morgonen och till jag somnar på kvällen har jag stånd.
Jag får utlösning i kalsongerna hela tiden.
Det här är inte bra för jag sover också dåligt.
Hon vill ha mig som pojkvän och att jag ska besöka henne i hennes hemland så kommer hon ta hand om mig.
Det är inte riktiga sexchattar vi gör, mer soft och fantasier vad vi ska göra när vi träffas.
Jag blir kåt nu när jag tänker på det.
Jag måste ha hjälp att sluta chatta med henne men hon har mitt Instagramkonto och kan sprida våra chattar till dom jag följer.
Hur gick det att knulla snygga brudar hahaha
Citera
2026-04-16, 07:39
Medlem
Guzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Bortsett från att spammen var skitsnack, skulle jag få något klipp skickat till mig på när min polare sitter och runkar vid datorn, för att han vägrade betala begärda bitcoins...alltså det hade ju tagit två sekunder innan jag stängt av datorn.

Precis så, det är väl mer suspekt ifall någon bekant: 1) faktiskt kikat igenom runkklippet, och 2) berättat att de gjort det.

Samtidigt: varför skulle en loaded bankanställd (om hon faktiskt är det) börja sprida hämndklipp? Jo, naturligtvis kan vem som helst göra sådant, men om hon är en normal, vettig människa så kan hon väl ta en fejdad chattrelation med någon hon aldrig träffat. Och är hon en scammer tror jag inte hon ödslar tid på hämndklipp utan fokuserar på nästa offer.
Citera
2026-04-16, 09:03
Medlem
stentoffels avatar
Det här är egentligen inte så konstigt och brukar hörs till när man träffar någon,men du får det att låta riktigt konstigt...
Citera
2026-04-16, 09:40
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Jag har kollat flygbiljett, 15.000 sek.
Och eftersom hon har ett bra jobb så har hon vant sig med lyxkonsumtion.
Jag är tvärtom.

Det tror du på? Fan vad du är blåögd.

Hon säger att hon ska "ta hand om dig" men vad hon egentligen menar är att du ska ta hand om henne, i Sverige. Bara skriv följande fem ord:

"I don't have any money"
Citera
2026-04-16, 10:26
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Utseende är inte allt. Hon är rik och gillar dig, om hon nu inte sitter och tigger pengar så kan det ju vara på riktigt och inte trams.

Jag tror faktiskt att det är på riktigt.
Hon är kåt på mig och jag är kåt på henne.
Men det kan förstås ändras om vi träffar varandra.
Citera
2026-04-16, 10:28
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterMorbid
Bor i ett annat land? Du sexchattar med någon random med ditt riktiga namn?

Good luck, idiot.

Hon vet bara mitt förnamn.
Jag tror att hon använder sitt riktiga namn.
Citera
2026-04-16, 10:31
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allvar66
Och du tror på henne, allt hon säger? 😁

Det gör jag faktiskt.
Hon verkar genuin.

Citat:
Ursprungligen postat av stentoffel
Det här är egentligen inte så konstigt och brukar hörs till när man träffar någon,men du får det att låta riktigt konstigt...

Det är första gången jag chattar så med en kvinna.
Men om det är inte så konstigt och brukar höra till så är det betryggande.
Citera
2026-04-16, 10:43
Medlem
stentoffels avatar
Citat:
Det är första gången jag chattar så med en kvinna.
Men om det är inte så konstigt och brukar höra till så är det betryggande.

Då borde det här lugna dig lite: nej, det är absolut inte ovanligt. Och myten om att t.ex dickpicks inte är uppskattade är just det - en myt.

Däremot handlar det om timing, och intresse. Att man sexchattar med en tjej och gör bildutbyten är inget konstigt, jag har upprepade gånger fått stå i nån spexig pose och smeka åderpålen i utbyte mot en bild på en sjöblöt fitta. Men det är ju för att jag och tjejerna har ett ömsesidigt intresse för varandra såklart. Lägger du däremot till din mammas kompis kusin som du har träffat 0 gånger och inleder med att skicka en kukbild så är sannolikheten att hon blockar och eventuellt anmäler dig rätt stor.

Men att tjejer generellt skulle spy i munnen av att se en kukbild är lögn, det handlar bara om att läsa rummet. Dom uppskattar en nakenbild precis lika mycket som killar, skillnaden är väl bara att det måste finnas ett visst intresse såklart. Men det borde man ju fatta.
Citera
2026-04-16, 10:44
Medlem
Haha näe gör inget dumt nu. Du kommer ångra dig om du är för naiv
Citera
2026-04-16, 10:45
Medlem
Detta är någon form av romansbedrägeri, och förr eller senare kommer hon att be om pengar. Och skickar du inget kan du bli hotad. Åker du ner kan du bli rånad. Så var inte så blåögd, allt handlar om att pumpa dig på pengar. Hon kan vara en lömsk sexarbetare.

Hur ser du själv ut? En tiopoängare, eller en pösmunk, som är hur lätt som helst att lura med sex?
Senast redigerad av Newton555 2026-04-16 kl. 10:55.
Citera
2026-04-16, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerburk
Vet en nyskild byggarbetare i 55-årsåldern som, enligt honom, har sin blivande hustru i Thailand. Dom har aldrig träffats IRL, men tanken är att hon skall föda hans barn. Han har hjälpt henne och hennes sjuka mor genom att varje månad skicka över pengar för hjälp med sjukvård till hennes sjuka mor. Hon som han skriver och sex-chattar med (ej modern) har inte kunnat komma till Sverige pga Covid-19. Enligt honom så ser hon ut som skådespelerskan Lucy Liu och har bjudit på en cam-show där hon onanerade med en morot, där de fick orgasm samtidigt.

Tror han verkligen på detta? Detta är det klassiska exemplet med någon anhörig som är sjuk och behöver pengar. Det brukar vara kriminella män som ligger bakom detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in