2026-05-16, 14:26
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Jag har en hund, och plötsligt tyckte jag att den var så vacker att jag i ett ögonblick kände en sexuell nyfikenhet. Direkt efteråt tänkte jag att det var fel och fick så stark självförakt att jag slog mig själv flera gånger i huvudet.

Sedan började jag fundera. Om man ser på till exempel björnar, lejon, tigrar, leoparder, örnar, hundar, katter och papegojor, så känns deras päls och utseende vackra, nästan mer än människors.

Om man ska vara helt ärlig, och jämföra människor med djur, så kanske människan är det fulaste av alla djur.

Vad tycker ni om att känna sexuell attraktion till djur?

Utgår från att du antingen trollar eller kommer hamna på Dumpen snart.

Lägg av med vedervärdigheterna oavsett. 🤡
Citera
2026-05-18, 10:53
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Jag har en hund, och plötsligt tyckte jag att den var så vacker att jag i ett ögonblick kände en sexuell nyfikenhet. Direkt efteråt tänkte jag att det var fel och fick så stark självförakt att jag slog mig själv flera gånger i huvudet.

Sedan började jag fundera.

"Normalt" betyder att något är norm, dvs vanligt. Svaret på din fråga är därför nej - ty de flesta känner inte sexuell attraktion till djur.

Är det sjukt? För att få svar på det måste vi konsultera APA och DSM, det är de som avgör vad som är sjukt (psykiatriskt) och inte. Principen som gäller är att för att någon ovanlighet ska vara sjuk, måste den på något sätt förorsaka personen problem. T ex att man känner sig tvungen att knulla djur som är farliga, eller att man skadar djuren när man knullar dem, eller att man känner obehag om man inte kan knulla dem, eller om din läggning leder till problem med t ex människopartner e dyl, eller att du hamnar i fängelse som följd av det sätt du gillar djur på.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in