Igår, 00:01
Medlem
Tv spel har alltid varit det bästa sättet för mig att fördriva tiden, speciellt på kvällen men efter att ha förstört tre handkontroller inom två månader så känner jag att det är dags att sluta med tv spelandet. Har tidigare bara förstört någon enstaka handkontroller på 20 år i jämförelse.

Jag hittar däremot nästan ingenting annat som intresserar mig. Speciellt på kvällarna och dagar hemma inomhus.

Någon som har några förslag på vad jag kan göra istället?
Citera
Igår, 00:04
Medlem
Lär dig jonglera. Först med tre bollar, sedan med fyra.
Citera
Igår, 00:08
Medlem
Pedris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incel4Life
Tv spel har alltid varit det bästa sättet för mig att fördriva tiden, speciellt på kvällen men efter att ha förstört tre handkontroller inom två månader så känner jag att det är dags att sluta med tv spelandet. Har tidigare bara förstört någon enstaka handkontroller på 20 år i jämförelse.

Jag hittar däremot nästan ingenting annat som intresserar mig. Speciellt på kvällarna och dagar hemma inomhus.

Lugnare tv spel. Jag gissar du spelar multiplayer spel online. Byt till single player spel. Gärna Mario eller liknande spel.

Det finns inget annat att roa sig med som är likvärdigt. Film är sämre än någonsin och har varit värdelöst i 15 års tid. Även tv serier har blivit skit de senaste åren.
Citera
Igår, 00:12
Medlem
Voloteas avatar
Läs nån bok om nåt ämne du tycker om
Citera
Igår, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incel4Life

Lyssna igenom olika musikalbum.

Se på alla filmer på IMDBs topp 250 bästa filmer.
Citera
Igår, 00:56
Medlem
Kundalinis avatar
LÄgg pussel.

Bygg nåt.

Lär dig spela ett instrument.

Läs böcker.
Citera
Igår, 01:01
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Behöver du både stimuli dag och kväll är det nog vettigt att satsa på något som tar mycket tid och är mer långsiktigt. Bygg en enorm bilbana. Eller lär dig att programmera.
Citera
Igår, 01:06
Medlem
Måla Figurer
Citera
Igår, 01:20
Medlem
kalkryggars avatar
Träna, var ute och umgås med människor. Skaffa flickvän och hitta på saker med henne.
Citera
Igår, 01:25
Medlem
pellevin11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipmonk
Lär dig jonglera. Först med tre bollar, sedan med fyra.

Man jonglerar inte på samma sätt med fyra bollar som med tre bollar. När du jonglerar med fyra bollar har du två bollar i vardera hand som kastas omväxlande, när den ena är högst upp i luften kastas den andra upp men de två bollarna är hela tiden separerade åt från de andra två bollarna i den andra handen. Man får det att se ut som att bollarna interagerar med varandra genom att jonglera så bollarna hålls nära varandra.

Tre bolls jonglering där går bollarna från ena handen till den andra i ett mönster. Så egentligen om man ska gå från tre bolls jonglering så är fembolls jonglering nästa steg.
Citera
Igår, 01:46
Medlem
Mandingos avatar
Whisky och doomscrolling.
Citera
Igår, 07:33
Medlem
Bluebeast72s avatar
Jag o tantan spelar Yatzy o andra sällskapsspel,bygger modeller o läser böcker.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in