2026-04-11, 15:10
Medlem
Kattknullarns avatar
Jag var utomhus idag och satt ner och då såg jag en tjej stå långt borta i linne med stora tuttar. Jag tittade in tuttarna eftersom hon inte kunde se att jag gjorde det för jag var så långt ifrån. Eller? Kan dom se att det är tuttarna man tittar på? Är det acceptabelt att stirra på tuttarna ifall avståndet är långt? Kvinnor bör visa förståelse för att det är svårare att kasta raka ögonblick ju längre avståndet är, så det kan svikta ibland. Hehe och jag stirrade, jag passade på för att jag var så långt ifrån
Citera
2026-04-11, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenIPersilja
Så sött

TS outar sig själv som helt orörd.
Iaf av en kvinna.
Tror TS har lite större problem än så, baserat på hans historik.
Ont. Det är gratis att titta i Sverige, känner du dig lite obekväm så skaffa stora solglasögoen med spegelglas på utstidan så ingen kan se att du stirrar. Och vem skulle bry sig? I värsta fallet kanske du får en färgad pojkvän ute efter dig som inte tål sådant uppförande.
Citera
2026-04-11, 15:27
Medlem
Tuttar är som mobiltelefoner. Man tror att dom ligger döda när man inte visar dom nån uppmärksamhet, men de uppfattar varje text och tal, och blick.

Titta på dom med uppmuntrande blick, och du får ett positivt gensvar.
Citera
2026-04-11, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Jag var utomhus idag och satt ner och då såg jag en tjej stå långt borta i linne med stora tuttar. Jag tittade in tuttarna eftersom hon inte kunde se att jag gjorde det för jag var så långt ifrån. Eller? Kan dom se att det är tuttarna man tittar på? Är det acceptabelt att stirra på tuttarna ifall avståndet är långt? Kvinnor bör visa förståelse för att det är svårare att kasta raka ögonblick ju längre avståndet är, så det kan svikta ibland. Hehe och jag stirrade, jag passade på för att jag var så långt ifrån
Ja de känner att det bränns där du glor
Citera
2026-04-11, 15:57
Medlem
Tvivlar på att hon kunde se egentligen. Möjligt att hon ändå är så van att hon tog för givet att du kollade på brösten. Om hon nu såg att du kollade.

Titta får man väl göra. Hon har säkert tittat på någon kille hon finner snygg. Någon vältränad till exempel eller som har tajta byxor med stort paket.
Citera
2026-04-11, 16:04
Medlem
nej det gjorde hon inte , hon hade börjat grina o tjuta om hon sett det.
Citera
2026-04-11, 17:36
Avstängd
TheJesuits avatar
Gå du runt på stan med fin kropp så kommer den att tittas på, det är tillåtet och förmodligen uppskattat av den person kroppen tillhör, annars hade den förmodligen klätts in i mer tyg.

Detta gäller oavsett om den fina kroppen tillhör en kvinna eller en man.
Citera
2026-04-11, 17:48
Medlem
SnutteFia03s avatar
Att någon stirrar märker man av på avstånd, ja. Och det är inte svårt att räkna ut varför heller i den typen av situation du målar upp.
Citera
2026-04-11, 19:11
Medlem
sommarlovs avatar
Om du är snygg får du titta.
Om du är medel eller sämre är du ett pervo!
Citera
2026-04-11, 19:45
Medlem
Skurhinkens avatar
Kvinnor har ett sjätte sinne för sådant där. I och med att du kollar på pattarna så sätter du fittan på en piedestal. Ge kjolstygen ingen uppmärksamhet. Dom får tillräckligt av det ändå.
Citera
2026-04-11, 20:15
Medlem
Full-Retards avatar
Noob, om man har utvecklat sitt periferiseende så kan man kolla in tuttarna på alla olika avstånd utan att väcka misstanke
Citera
2026-04-12, 02:04
Medlem
Jävla skittråd. Hur kan man vara så jävla blåst att starta denna överhuvudtaget?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in