2026-04-11, 09:21
Medlem
Inspirerad av en annan tråd.
Finns det någon i ditt liv, närhet eller tankar som du hade avslutat din pågående relation för?
Varför/varför inte?
Citera
2026-04-11, 09:29
Medlem
Det finns nog bara en enda sak som möjlihen hade fått mig att lämna min fru och mina familj: om jag fått erbjudandet att resa till Mars och stanna där och bygga upp en ny civilisation.

Men det kommer aldrig hända så ingen risk
Citera
2026-04-11, 10:07
Medlem
Smekarn87s avatar
Lindsay Lohan.
Citera
2026-04-11, 10:09
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Lindsay Lohan.

Du måste ha en ruskigt ful fru som skulle välja en sån vidrig typ före henne.

OT: nej.
Citera
2026-04-11, 10:35
Medlem
halaltarzans avatar
Nej.

Men om vi leker lite med tanken att Expressen introducerade någon ny trend som handlade om att dejta dinosaurier och t.ex. Bianca nappade så skulle hon tröttna tämligen snabbt på mig ändå, för gamla gubbar kan inte göka yngre kvinnor så de blir nöjda. Och det skulle bara sluta med att jag står där solo.
Citera
2026-04-11, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nej.

Men om vi leker lite med tanken att Expressen introducerade någon ny trend som handlade om att dejta dinosaurier och t.ex. Bianca nappade så skulle hon tröttna tämligen snabbt på mig ändå, för gamla gubbar kan inte göka yngre kvinnor så de blir nöjda. Och det skulle bara sluta med att jag står där solo.
Eller så hade Bianca inte orkat hänga med i din takt. När ska ni män lära er att bara för att en kvinna ser kåt ut behöver det inte innebära att hon är det. Bianca kanske göder historien om sig själv eftersom den passar in i hennes affärskoncept. I själva verket kanske hon ligger på rygg bredvid alla dessa män, stirrar i taket och lättar sitt hjärta om hur tom hennes själ är. Och det är så tragiskt så inte ens männen ifråga vill skvallra om det. Lättare och mindre psykiskt påfrestande att köra på narrativet; jajemensan vi knullade så väggarna rämnade 😂
Citera
2026-04-11, 10:46
Avstängd
Nicholas Cage i sin prime.
Lenny Krawitz.
Leonard Cohen odöd.
Senast redigerad av Bimbodeluxe 2026-04-11 kl. 10:48.
Citera
2026-04-11, 10:59
Medlem
Kleiners avatar
Nej. För att mitt hjärta är fångat (på ett bra sätt).
Citera
2026-04-11, 11:02
Medlem
Och nej, kan inte komma på en enda. Iofs tyckte jag John Bonham verkade rätt mysig. Och jag har alltid varit svår på riktigt bra trummisar. Men han hade såklart varit för jävla jobbig att leva med. Dessutom är han stendöd.
Citera
2026-04-11, 11:25
Medlem
Kleiners avatar
Se, det här är jo bra och rolig sarkasm, som man faktiskt kan skratta åt.

Jag tror du har en liten crush på Bianca

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nej.

Senast redigerad av Kleiner 2026-04-11 kl. 11:28.
Citera
2026-04-11, 12:24
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nippfitt
Inspirerad av en annan tråd.
Finns det någon i ditt liv, närhet eller tankar som du hade avslutat din pågående relation för?
Varför/varför inte?
Min frus älskare.
Citera
2026-04-11, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Lenny Krawitz.
ew
Citera
  • 1
  • 2