2026-04-11, 20:43
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Det finns ett enkelt och rationellt sätt för pedofiler att undvika publicering på Dumpen. Ragga aldrig på minderåriga barn på internet i sexuellt syfte! Om pedofilerna undvek detta skulle inte enda publicering äga rum. Sanningen är dock obekväm, pedofiler bejakar sin sjuka böjelse så mycket att de inte kan avstå att skada barn för livet. Därför förtjänar pedofiler all publicering på Dumpen. De kvinnor som ser till att gäddorna nappar är Sveriges största hjältar! Att några pedofiler gråter på Flashback förändrar inte saken.
Givetvis, fast nu gör dom som många andra, glömmer det objektiva och tänka utanför boxen. Dumpen provocerar fram en hel del, i fallet med 342 så ljög dom för få ut honom (läs artikeln).

Samt så har vi alla följdskador som är långt värre. Det Dumpen vill göra pågår redan i åratal, dvs polismyndigheten. Konkret har Dumpen skadat troligen tusentals anhöriga (inkl barn), medan dom har räddat i stort sett ingen.

Detta är en enkel slutats med objektivt kritiskt tänkande, och inte lhs-tyckande.
Citera
2026-04-11, 20:55
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blindpilot
Ett register borde upprättas så alla kan se om det finns pedofiler i granskapet tex.
Kommer aldrig hända, återigen, GDPR sätter stopp för det. Hur kan det vara så otroligt svårt att se rättsstaten och det juridiska. Det är verkligen svårt för er att lägga tyckandet åt sidan och vara lite realistiska. Dumpen är trams som skadar mer än dom gör nytta. Jag garanterar att fler barn har tagit skada av Dumpen än vad dom "räddat"

Borde finns en speciell LHS-del på forumet. "LHS Spekulerar" eller något sånt.
Citera
2026-04-11, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Givetvis, fast nu gör dom som många andra, glömmer det objektiva och tänka utanför boxen. Dumpen provocerar fram en hel del, i fallet med 342 så ljög dom för få ut honom (läs artikeln).

Samt så har vi alla följdskador som är långt värre. Det Dumpen vill göra pågår redan i åratal, dvs polismyndigheten. Konkret har Dumpen skadat troligen tusentals anhöriga (inkl barn), medan dom har räddat i stort sett ingen.

Detta är en enkel slutats med objektivt kritiskt tänkande, och inte lhs-tyckande.

Det du skriver är inte sant. Hade pedofilerna inte groomat minderåriga hade ingen publicering förekommit. De enda skyldiga är pedofilerna som vill skada barnen för att få leva ut sina patologiska fantasier. Publiceringen är mildast tänkbara behandling med tanke på de livslånga trauman pedofilerna orsakar sina offer.
Citera
2026-04-11, 21:10
Medlem
Sam.adamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Hallongrottan hade väl inkomst på 9+ miljoner per år sista åren… nog inte så många som vill jobba med honom nu.

Va? Vad jobbade han med? Mycket för att vara i Sverige.
Citera
2026-04-11, 21:16
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Det du skriver är inte sant. Hade pedofilerna inte groomat minderåriga hade ingen publicering förekommit. De enda skyldiga är pedofilerna som vill skada barnen för att få leva ut sina patologiska fantasier. Publiceringen är mildast tänkbara behandling med tanke på de livslånga trauman pedofilerna orsakar sina offer.
Ta det här: https://www.flashback.org/showthread.php?p=94735849&posted=1#p94735849

Dessutom är det inte Dumpens män som är problemet, det är alla tusentals som faktiskt händer på riktigt (som Dumpen aldrig någonsin kommer åt) - däremot gör polismyndigheten det, så det fungerar precis som det ska. Dumpen siktar på underhållning och inkomst, "rädda barn" är ursäkten för det bara.
Citera
2026-04-11, 21:28
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Lagstiftning kan naturligtvis ändras, GDPR är ingen naturlag.
Dumpen har räddat tusentals barn och satt skräck i pedofilerna som dom aldrig tidigare känt.
Dom har tidigare riskfritt stämt träff för att våldta ett barn. Risken är större nu än tidigare att det väntar vuxna på platsen med kameror i högsta hugg. Har du själv blivit försiktigare eller kör du på som vanligt?

Din logik är ju helt havererad. Låt oss testa den på ett annat scenario:

Om jag startar ett rollspel på nätet där jag låtsas vara en bankrånare som söker upp andra potentiella bankrånare för att planera ett rån mot en bank som inte finns – har jag räddat några banker då? Har jag minskat antalet bankrån i Sverige? Nej, självklart inte. Jag har bara suttit och chattat med folk i en fantasivärld jag själv har skapat.

Det är precis det Dumpen gör. De skapar fiktiva barn, fiktiva mammor och fiktiva situationer. När de sedan fångar någon, så har de inte räddat ett barn som svävar i fara - de har bara fångat någon i en fälla de själva riggat med låtsasfigurer.
Citera
2026-04-11, 21:40
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Lagstiftning kan naturligtvis ändras, GDPR är ingen naturlag.
Jämfört med nationella lagar (lagstiftning) så är EU-förordning det. Men nu är vi nog utanför din kunskapsbas.

Ledtråd: Ändra lagar hur mycket du vill, dom kan aldrig trumfa GDPR.
Citera
2026-04-11, 21:44
Medlem
Moobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Din logik är ju helt havererad. Låt oss testa den på ett annat scenario:

Om jag startar ett rollspel på nätet där jag låtsas vara en bankrånare som söker upp andra potentiella bankrånare för att planera ett rån mot en bank som inte finns – har jag räddat några banker då? Har jag minskat antalet bankrån i Sverige? Nej, självklart inte. Jag har bara suttit och chattat med folk i en fantasivärld jag själv har skapat.

Det är precis det Dumpen gör. De skapar fiktiva barn, fiktiva mammor och fiktiva situationer. När de sedan fångar någon, så har de inte räddat ett barn som svävar i fara - de har bara fångat någon i en fälla de själva riggat med låtsasfigurer.
Bra liknelse där och mycket träffande.
Citera
2026-04-11, 21:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Var finns alla de pedofiler alla talar om i tråden? Dumpen har inte avslöjat en enda pedofil, och låtsas ju vara fullt könsmogna fjortisar - alltså ungdomar. Så det handlar om hebefili, och inte om pedofili. Alla män är hebefiler, men alla dejtar inte fjortisar. För att återknyta till topic - hoppas att minst ett dussin stämmer skiten ur Dumpen för förtal och sänker deras ekonomi totalt. Sådant pöbelvälde hör inte hemma i en demokratisk rättsstat.

Vad menar du med att alla män är hebefiler?

Jag undrar hur många riktiga fjortonåringar som aktivt sexchattar med blekfeta Bengt58 och seriöst överväger att träffas för sexuella relationer i verkligheten. Det måste vara i princip noll.
Och varför letar dom bara efter män? Är Sara en manshatare eller något.
Senaste månaderna har det svämmat över artiklar om kvinnliga lärare runt om i världen som groomat tonårspojkar. Finns väl inte en enda kvinnliga gädda på dumpen.
Jag vet själv en vikarie (24 år) som låg med en klasskompis i 9an.
Men men.
Dumpen påminner om "Dads vs Predator" från USA där dom har exakt samma metoder. Däremot så misshandlar även dom personerna på film.
Två av dessa herrar har suttit på misshandel redan men fortsätter ändå. Precis samma doktrin använder Sara: "jag sitter gärna i fängelse".
Hon vet att hon bryter mot lagen men struntar i det, hon är kriminell helt enkelt.
Citera
2026-04-11, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Ta det här: https://www.flashback.org/showthread.php?p=94735849&posted=1#p94735849

Dessutom är det inte Dumpens män som är problemet, det är alla tusentals som faktiskt händer på riktigt (som Dumpen aldrig någonsin kommer åt) - däremot gör polismyndigheten det, så det fungerar precis som det ska. Dumpen siktar på underhållning och inkomst, "rädda barn" är ursäkten för det bara.

Lägg ned nu alla pedofilers beskyddare. Ingen har gjort större nytta för alla landets utsatta barn än vad Dumpen gjort. Äntligen är pedofilerna rädda för publiceringarna Dumpen gör. Polisen har alltid varit ineffektiva och aldrig avdelat de resurser som krävs för beivrande av sexualbrott mot barn. Förhoppningsvis får polisen en starkare lagstiftning att arbeta med för att krossa pedofilernas grooming. I så fall är det helt Dumpens förtjänst. En grupp kvinnor som vigt sin fritid åt att bekämpa den rena ondska äckelpedofiler lever ut. Hjältar!
Citera
2026-04-11, 22:07
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Lägg ned nu alla pedofilers beskyddare. Ingen har gjort större nytta för alla landets utsatta barn än vad Dumpen gjort. Äntligen är pedofilerna rädda för publiceringarna Dumpen gör. Polisen har alltid varit ineffektiva och aldrig avdelat de resurser som krävs för beivrande av sexualbrott mot barn. Förhoppningsvis får polisen en starkare lagstiftning att arbeta med för att krossa pedofilernas grooming. I så fall är det helt Dumpens förtjänst. En grupp kvinnor som vigt sin fritid åt att bekämpa den rena ondska äckelpedofiler lever ut. Hjältar!
Förtjänar egentligen inget svar. Men du kan faktiskt inte ha mer fel, däremot ingen mening att bemöta det med fakta då det inte är något du kan ta till dig. Tycker faktiskt mest synd om dig på det sättet, måste ändå vara svårt att vara så låst i sina tankebanor.
Citera
2026-04-11, 22:28
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:

Det märks att du föredrar hjältesagor framför verkligheten.

Att kalla jurister, domstolar och medborgare som värnar grundlagen för beskyddare är en billig härskarteknik som bara visar att du saknar sakargument.

Lagen är inget hobbyprojekt: I en rättsstat är det polisen som utreder och domstolar som dömer.

Effektivitet kräver bevis, inte klick: Polisen arbetar under rättssäkerhet. De kan inte hänga ut folk baserat på fejkade chattar med fiktiva karaktärer, eftersom det aldrig skulle hålla i en rättegång. Dumpens nytta är en chimär; de räddar inga verkliga barn genom att rigga teater med låtsasprofiler. De skapar rubriker och inte rättvisa.

Domen är beviset på misslyckandet: Om de vore sådana hjältar som du påstår, skulle de inte systematiskt bli dömda för grovt förtal i svenska domstolar. Att en jury redan har slagit fast att deras metod är olaglig visar att deras kamp mot ondskan i själva verket är en kamp mot vår egen lagstiftning.

Polisen vill inte ha deras förtjänst: Ingen seriös polismyndighet vill ha en lagstiftning som bygger på privat brottsprovokation. Det undergräver förtroendet för hela rättsväsendet.

Att du väljer att hylla lynchjustis framför rättssäkerhet säger mer om din moral än om polisens resurser. Det är tur att vi har domstolar som styrs av bevis och lag, och inte av anonyma konton som tror att hat är detsamma som nytta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in