Citat:
Ursprungligen postat av
Strix m/94
Med vilken rätt hävdar en person att någon annan skall använda en annan könsbestämning eller pronomen än det som biologin ger vid handen?
Det brukar stå att vårdcentralen är HBTQ-certifierad. Isåfall får de ta ned den skylten och skriva att denna vårdcentral lever inte upp till HTQ-certifiering.
Man måste vara ärlig.