2026-04-09, 23:17
Medlem
Har ni upplevt något sådant? Eller är alla hårda kukar likvärdigt hårda?
Citera
2026-04-09, 23:21
Medlem
Kaliumdikromats avatar
Falsk dikotomi, varför skulle alla vara lika hårda som alternativ till att det finns någon som är hårdast?

ps. jag är man
Citera
2026-04-09, 23:22
Medlem
mikaelss avatar
Vilken meningslös idiotfråga.
Citera
2026-04-09, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Vilken meningslös idiotfråga.

Varför skulle den vara meningslös? Erektionens hårdhet beror ju på fysisk och mental status hos mannen och den går att träna upp med bäckenbottensövningar, precis som kvinnor kan träna sig till att bli tajtare.
Citera
2026-04-09, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaliumdikromat
Falsk dikotomi, varför skulle alla vara lika hårda som alternativ till att det finns någon som är hårdast?

ps. jag är man

Hur menar du?
Citera
2026-04-09, 23:26
Medlem
Kaliumdikromats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xowodim
Varför skulle den vara meningslös? Erektionens hårdhet beror ju på fysisk och mental status hos mannen och den går att träna upp med bäckenbottensövningar, precis som kvinnor kan träna sig till att bli tajtare.

Du får anordna ett vm i kukhårdhet eller en forskningsstudie för att få svar på frågan tror jag.
Citera
2026-04-09, 23:27
Medlem
Kaliumdikromats avatar
Citat:
Hur menar du?
Det är en omöjlighet att alla kukar är lika hårda, det betyder inte nödvändigtvis att det går att kora den hårdaste kuken i världen.
Citera
2026-04-09, 23:27
Medlem
Citat:
Du får anordna ett vm i kukhårdhet eller en forskningsstudie för att få svar på frågan tror jag.

Varför kan inte kvinnor bara svara i tråden? Jag är inte på jakt efter ett vetenskapligt svar, jag vill ha kvinnors subjektiva uppfattning i frågan.
Citera
2026-04-09, 23:28
Medlem
Citat:
Det är en omöjlighet att alla kukar är lika hårda, det betyder inte nödvändigtvis att det går att kora den hårdaste kuken i världen.

Jag vill inte ha ett objektivt svar. Jag vill veta hur kvinnor upplever det hela rent subjektivt och hur deras minnen är av det hela. Drömmer de tillbaka till den där hårdaste kuken som ingen sedan dess lyckats spräcka.
Citera
2026-04-09, 23:29
Medlem
Stenballes avatar
Nu är jag inte kvinna, men mitt "nick" kommer sig av att en tidigare flickvän hävdade att jag har en "stenballe".
Citera
2026-04-09, 23:30
Medlem
Kaliumdikromats avatar
Citat:
Jag vill inte ha ett objektivt svar. Jag vill veta hur kvinnor upplever det hela rent subjektivt och hur deras minnen är av det hela. Drömmer de tillbaka till den där hårdaste kuken som ingen sedan dess lyckats spräcka.
Ok, men här kan du inte diktera vem som får och inte får svara. Du vill ju bara fiska efter att kvinnor ska skriva om kukar. "Drömmer de tillbaka..." jo jo.

Dessutom kan andra än kvinnor bedöma kukhårdhet.
Citera
2026-04-09, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Nu är jag inte kvinna, men mitt "nick" kommer sig av att en tidigare flickvän hävdade att jag har en "stenballe".

Grattis. Men tänk om hon sagt till någon annan man att han hade en "stålballe". Är sten eller stål hårdast?

Har du alltid en stenballe eller gjorde hon den extra hård? Vad är dina råd för att andra män ska kunna uppnå samma epitet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in