2026-04-09, 19:35
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imaginary689
Det är för mycket vänsterfolk här inne. Det var bättre förr.
Det är för mycket extrem höger och ren rasism här och det har det alltid varit. Det stör mig mer än dom vänstermuppar som gör sin röst hörd till och från.

Och för att ansluta till TS så, ja jag upplever också att den aktivitet som intresserar mig mest har avtagit.
Det är inte alls lika aktiv uppdatering av aktuella (brott) händelser som det var för några år sedan.
Senast redigerad av sykkelpump 2026-04-09 kl. 19:38.
2026-04-09, 19:37
Medlem
Onanikrems avatar
Forumet är det man gör det till, det är vi som är forumet. Har du brutit lilltån, sneknullat en tjej, blivit utkastad ur hemmet eller ha abstinens på något knark kan du fråga folk här. Ofta kan man få vettiga svar också.

Vare sig du är vänsterpartist, nazist eller muslim brukar jag ge ärliga svar efter bästa förmåga. Drar du upp politiken eller religionen kan jag bränna dig på bål. Bra va?
2026-04-09, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Det är väl positivt att folk ägnar sin tid åt annat än att sitta och uggla på detta forumet? Nej låt de 10 - 20 "profiler" man ser i varje tråd, varje dag ha sin huggsexa alternativt inbördes cirkelrunk för sig själva.

Instämmer. det verkar som att det är professionella troll som bara jävlas så fort viktiga saker läggs fram. Allt för att döda diskussion och få bort alla från den tråden. Löjliga trådar däremot lyfts fram som "populära".
-varför rinner inte smöret ner i kakformen? 1062 besök 233 svar
-Min näsa låter när jag ligger på sidan? 986 besök 199 svar
-Min tjejj gillar inte mej. Vad gör jag för fel. 899 besök 176 svar
-Jag har inte råd att spela fortnight 750 besök 152 svar

Nu påhittade Trådstarter men ni fattar.
2026-04-09, 20:22
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Det skulle jag inte säga. Av tidigare användare i tråden känner jag bara igen 2, och jag är inne på forumet flera gånger per dag.
2026-04-09, 20:27
Medlem
Det hamnar för många trådar i papperskorgen osv , Så fort det börjar ta sig i en tråd så åker den i papperskorgen , vem vill då starta trådar.
2026-04-09, 20:34
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
(FB) Håller Flashback på att dö ut? Tråden där vi håller koll på statistik!

Också (FB) Vad har hänt med flashback? (Sammanfogad)

Vi kan hålla det till dessa trådar, beroende på vinkling.

*klick*

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in