2026-04-09, 18:20
Medlem
Är det bara jag eller känns det som att FB har förlorat en stor del aktiva användare? Känns som att hela sidan stannat av och nya ämnen samt inlägg inte uppdateras som innan?
2026-04-09, 18:22
Medlem
jjujjus avatar
Yep..

Vi håller på att gå i konkurs i cyberspace
2026-04-09, 18:28
Medlem
GertBennys avatar
Det är väl positivt att folk ägnar sin tid åt annat än att sitta och uggla på detta forumet? Nej låt de 10 - 20 "profiler" man ser i varje tråd, varje dag ha sin huggsexa alternativt inbördes cirkelrunk för sig själva.
2026-04-09, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Det är väl positivt att folk ägnar sin tid åt annat än att sitta och uggla på detta forumet? Nej låt de 10 - 20 "profiler" man ser i varje tråd, varje dag ha sin huggsexa alternativt inbördes cirkelrunk för sig själva.
Kunde inte sagt det bättre....samma mantra från samma användare dag in och dag ut. Riktigt tråkigt synd FB va grymt back in the days
2026-04-09, 18:42
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfsMustasch
Är det bara jag eller känns det som att FB har förlorat en stor del aktiva användare? Känns som att hela sidan stannat av och nya ämnen samt inlägg inte uppdateras som innan?

Nej, det är inte bara du, folk har upplevt liknande (och andra) försämringar av forumet sedan 2002.
Vi behöver knappast ytterligare en tråd som bara är ett derivat av "Vad har hänt med flashback"

(FB) Vad har hänt med flashback? (Sammanfogad)
2026-04-09, 18:46
Medlem
franges avatar
Och hur pass bra bidrar du själv till att det skall kännas levande?
2026-04-09, 18:46
Medlem
One2Manys avatar
Du kanske själv ska börja bidra med fler inlägg istället för att gnälla? Var en del av lösningen istället för problemet.
2026-04-09, 18:48
Medlem
Jordgubbes avatar
Härom dagen såg jag en grupp människor som pratade med varandra på byn, som förr. Några ungar som hoppade hage. Vad är det som händer egentligen. Datorer och sånt kanske bara var en fluga.
2026-04-09, 19:15
Medlem
Mr.RedHats avatar
(FB) Håller Flashback på att dö ut? Tråden där vi håller koll på statistik!

Enligt admin är det för internet förändrades i grunden efter smartphonerevolutionen, vilket innebar att färre delar innehåll och istället är konsumenter.

Sen går det inte att förneka att Flashback borde haft fler besökare än vad statistiken visar. Tydligen har inte Reddit samma problem, ens i /r/Sweden med att man ser samma användare överallt. Kanske skulle kika där. Om man är trött på samma gamla folk, alltså.
2026-04-09, 19:20
Medlem
Det är för mycket vänsterfolk här inne. Det var bättre förr.
2026-04-09, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Nej, det är inte bara du, folk har upplevt liknande (och andra) försämringar av forumet sedan 2002.
Vi behöver knappast ytterligare en tråd som bara är ett derivat av "Vad har hänt med flashback"

(FB) Vad har hänt med flashback? (Sammanfogad)

Aaah tack för att du moderedade utan lön.
2026-04-09, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Och hur pass bra bidrar du själv till att det skall kännas levande?

Absolut ingenting, det var en fråga jag ställde om det bara var jag eller om det stämde?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in