Citat:
Ursprungligen postat av
Palkranen
Ja, minns Brynäs från den tiden. Helvete vad de ramlade, slängde sig och höll på! Är väl typ lika nu hos gnällgänget nr 1 men inte på samma nivå som då. Johan Larsson borde få en rejäl omgång av någon för all skit han håller på med. Sist han var här innan NHL var hans paradgren att åka in i målvakter i målgården. Tål honom inte! Han kan dra åt helvete!
Edit: Skulle hellre se att FBK värvar en tuffing, en riktig hårding, till backsidan än en "spetsvärvning" som alla förståsigpåare tjatar om. Då menar jag en hårding som kan spela hockey hyfsat. Så alla filmare och kaxare håller sig på mattan.
Ja, och det hjälpte ju inte till att domarna svalde betet exakt varje gång. På det hade vi media som också tröck på och gullade med Brynäs för att det var 100-årsjubileum och guldet "skulle hem". Det var redan bestämt av alla.
Riktigt illaluktande var det.
Nåja... de lär inte vinna igen, trots Järnkrok. Han är en bra spelare, men han tycks vara skadebenägen och den teorin stärks ju lite av att han verkligen ville ha 3 år. Det är ju passande om han skulle skada sig menar jag.
Fattas väl bara att Ekholm kommer hem också

Ursäkta min något bittra ton, men jag har lite jobbiga minnen från just 2012 där både domarna och media på förhand bestämt sig för att guldet skulle till Brynäs.
Annars håller jag med dig, jag vill också ha en tuffing i laget. Det vill jag iofs alltid