2026-08-03, 20:01
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom46
Ah håller med precis som med Deus Ex när det kom och hade flera lösningar, ingångar till en byggnad och sätt på att klara en bana.
Men allt sånt var helt nytt då.
Men nu strävar jag ifrån Half-Life igen ber om ursäkt.
Ännu ett spel som jag kom för sent till så att säga. När jag väl spelade det så kändes det snaraste lite generiskt då flera andra spel erbjöd liknande upplevelser. Men åter igen - jag var med på den tiden och minns spel innan Deus Ex och spel efter.
Citera
2026-08-03, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Ännu ett spel som jag kom för sent till så att säga. När jag väl spelade det så kändes det snaraste lite generiskt då flera andra spel erbjöd liknande upplevelser. Men åter igen - jag var med på den tiden och minns spel innan Deus Ex och spel efter.
Nu var jag nästan mest bara för fps på datorn så fick spelat allt iallafall dom stora till och med Shogo: Mobile armour division där du springer i en mech robot.
Ända jag vill gå tillbaka och spela igenom fullt ut är Unreal men fastnade på nån vatten bana Nali temples jäkla labyrint.

Delta force 1 om något spel var det mest open world man kunde se då enligt mig det var samma år som Half-Life och fps.
Senast redigerad av Freedom46 2026-08-03 kl. 20:09.
Citera
2026-08-03, 20:10
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom46
Nu var jag nästan mest bara för fps på datorn så fick spelat allt iallafall dom stora till och med Shogo: Mobile armour division där du springer i en mech robot.
Ända jag vill gå tillbaka och spela igenom fullt ut är Unreal men fastnade på nån vatten bana Nali temples jäkla labyrint.

Delta force 1 om något spel var det mest open world man kunde se då enligt mig det var samma år som Half-Life och fps.
Shogo minns jag mycket väl. Så pass väl att jag har titellåten som ringsignal och har seriöst spånad på en andlig uppföljare.

Delta Force ja. Det var fett stora bana och vapnen var förvånansvärt realistiska.
Citera
2026-08-03, 20:11
Medlem
Men half-Life var inlevelsefullt, det var snyggt, det var väldigt varierande monster, områden och sekvenser i spelet när du spelade det, "scriptade" ser en person blir indraget i ett ventialtionssystem och liknande och en filmatisk spel upplevelse och en jäkla bra story.
Senast redigerad av Freedom46 2026-08-03 kl. 20:14.
Citera
2026-08-03, 20:13
Medlem
Citat:
Shogo minns jag mycket väl. Så pass väl att jag har titellåten som ringsignal och har seriöst spånad på en andlig uppföljare.

Delta Force ja. Det var fett stora bana och vapnen var förvånansvärt realistiska.

Ja eller hur, Delta Force 1 var så roligt och springa med sniper sen leta efter en liten pixel som rörde sig långt borta. Där! poff.
Citera
2026-08-03, 20:14
Medlem
Citat:
Haha kul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in