2006-09-10, 21:32
Bannlyst
Hur länge fungerar xanor, har hört c:a 6 timmar. Tycker det låter lite.
Någon som vet?
Citera
2006-09-10, 21:52
Medlem
Trollishs avatar
5-8 timmar ca.
Citera
2006-09-10, 22:13
Medlem
TomiXs avatar
Från 6-8timmar skulle jag vilja säga, fast jag känner att det klingar av rättså kraftigt efter 4timmar bara

För övrigt, flytt till Övriga droger vore bättre.
Citera
2006-09-12, 13:51
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Från 6-8timmar skulle jag vilja säga, fast jag känner att det klingar av rättså kraftigt efter 4timmar bara

För övrigt, flytt till Övriga droger vore bättre.

Det fixar jag.... // MoD.
Citera
2006-09-12, 18:42
Medlem
SinCitys avatar
Xanor är väldigt potent som ångestdämpare, problemet är som beskrivet den korta halveringstiden. Detta gör medicinen väldigt beroendeframkallande, dock finns det en depot-variant som fungerar ypperligt. Det beror på användningsområdet vilken benso man föredrar, själv föredrar jag Stesolid eller Iktorivil vars effekter håller i sig längre. Ska jag hålla föredrag eller liknande så tycker jag dock Xanor funkar fint, känns som om man kan hålla skärpan bättre på dem...
Citera
2006-09-13, 15:05
Medlem
Odessas avatar
Är man ovan vid flödder så sitter det i en stund. Sen får du ju kolla om du har snabbverkande eller depot. På mig sitter 20 stesolid i en halvtimme ungefär. Så jag har slutat rusa mig på benso.
Citera
2006-09-13, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Odessa
Är man ovan vid flödder så sitter det i en stund. Sen får du ju kolla om du har snabbverkande eller depot. På mig sitter 20 stesolid i en halvtimme ungefär. Så jag har slutat rusa mig på benso.

20 stesolid??, ja då är det nog bäst att trappa ner.
Hoppas det går bra.
Citera
2006-09-13, 19:40
Medlem
Odessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dynamit
20 stesolid??, ja då är det nog bäst att trappa ner.
Hoppas det går bra.

Det var ett bra tag sedan det var roligt för mig att käka pix, nu är det bara ett måste
Citera
2006-09-14, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odessa
Det var ett bra tag sedan det var roligt för mig att käka pix, nu är det bara ett måste

samma här har utskrivet stesstior varje gång jag hämtar drar jag i mej 40-50 st och hoppasd på att bli beng men lite trött blir man bara.. de enda som funkar på mej är om ja knapraar en kanske 15 xanor2or och drciker som fan men minneslucka är inte ens att drömma om.
Citera
2006-09-15, 19:13
Medlem
snorta depot så ska du se på fan
Citera
2006-09-16, 22:01
Medlem
m96mafrs avatar
Xanor

Xanor håller i sig bra länge som sömntablett iaf. Sov så gott i 12 timmar på en karta idag. En VÄLDIGT god sömn. Såå skönt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in