Xanor är väldigt potent som ångestdämpare, problemet är som beskrivet den korta halveringstiden. Detta gör medicinen väldigt beroendeframkallande, dock finns det en depot-variant som fungerar ypperligt. Det beror på användningsområdet vilken benso man föredrar, själv föredrar jag Stesolid eller Iktorivil vars effekter håller i sig längre. Ska jag hålla föredrag eller liknande så tycker jag dock Xanor funkar fint, känns som om man kan hålla skärpan bättre på dem...
Är man ovan vid flödder så sitter det i en stund. Sen får du ju kolla om du har snabbverkande eller depot. På mig sitter 20 stesolid i en halvtimme ungefär. Så jag har slutat rusa mig på benso.
Är man ovan vid flödder så sitter det i en stund. Sen får du ju kolla om du har snabbverkande eller depot. På mig sitter 20 stesolid i en halvtimme ungefär. Så jag har slutat rusa mig på benso.
20 stesolid??, ja då är det nog bäst att trappa ner.
Hoppas det går bra.
Det var ett bra tag sedan det var roligt för mig att käka pix, nu är det bara ett måste
samma här har utskrivet stesstior varje gång jag hämtar drar jag i mej 40-50 st och hoppasd på att bli beng men lite trött blir man bara.. de enda som funkar på mej är om ja knapraar en kanske 15 xanor2or och drciker som fan men minneslucka är inte ens att drömma om.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!