Citat:
Ursprungligen postat av
Jubeli
Tänker ni inte alls på det förfall ni går tillmötes eller är det värt det för att ”det är så jävla kul” ?
Tyvärr har det enbart med undernäring att göra, pga bristande ekonomi. Vi prioriterar att må bra och hålla oss levande, mat är dyrt nu… :-/. Jag äter bara gröt och ca en gång i veckan gör jag pannkakor, that’s it.
Ni som minns hitsarna runt plattan runt år 2000 och så. När man inser att dom såg ut som dom gjorde pga stryk från samhället och inte alls förknippat med kemikalien så vill man ju bara gå ut i dasset med hagelbrakaren.
Sverige tar våra barn, körkort, jobb, stryper våra inkomster, hjälper oss på traven att bli hemlösa, skickar oss på tvångsvård och vi har inga som helst mänskliga rättigheter, vi är alltid undantagna. Sverige hatar oss och vill se oss föda, det är den bistra sanningen. Dom flesta är ju döda också. Jag har ingen gammal vän som fortfarande lever, ändå är jag inte 40 än. Folk har hängt sig eller dött på andra vis.
I Sverige är det ju allmänt känt att knarkare blir vidriga djur som måste frysas ut från samhället och göras fredslösa, dom får absolut inte föröka sig men det hinner dom sällan för alla knarkare dör. Det gör man av knark.
Jag hatar helhjärtat det här landet och kommer alltid göra. Patriot blir jag då aldrig, finns bara skam och blodiga händer här. Inget att gå runt och vara stolt över.
Folkmord är vad det är.
För övrigt är vi världens bästa och finaste människor men det vet väl du redan som har provåkt tre stycken redan i din unga ålder. Bra där. Vi ser döda ut för att……? Just det, bli snälla.