2026-09-04, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av su9741
Tjackiser blir inte fula utan de är fula och det är därför de tar tjack.
Personer som kör ett race någon gång ibland blir inte fula. Så länge man sköter livsstilen och ingen skräp kvalitet kan man hålla på så tills man tröttnar.
Samma med de som tar elvanse och usch där ser man en röd tråd bland dem

Elvanse och andra adhd medicin anser jag är värre
Citera
2026-09-04, 13:09
Medlem
Det är ju så med gatu amfetamin...Man gör inte dem mest grundläggande sakerna...Sova / Äta / Ta hand om hygienen etc. etc. Det gör ju att man förfaller, sömn o mat e otroligt viktigt för att ens fungera..Skiter man i det ja då förfaller man..Sen är det skillnad på folk som på riktigt missbrukar o är beroende mot en person som ta tjack ibland. Men riktiga missbrukare som injicerar tjack dagligen förfaller mycket snabbt rent utseende mässigt...och på flera andra sätt. Man prioriterar nästa panna och resten skiter man i. E personligen glad att jag inte fastnade i tjacket..Det är förödande och kan gå så fruktansvärt snabbt utför. Sen vet jag inte om man "kan få tillbaka utseendet"..Förmodligen inte, men man kan ju bli hälsosam o kanske fixa tänderna få lite fett i ansiktet...Men menen är nog bestående. Vet en tjej som var som du skrev en 10 poängare...Nu totalt ugly hade inte ens tittat på henne i dagsläget..Tragiskt, men det är en väldigt destruktiv drog, som pajjar en psykiskt och i längden fysiskt oxå..Ofta njurarna/hjärtat o tänderna...Det kan vara bra om framtida råtjackisar tänker...Vill jag verkligen se ut som en neandertalare? Njae...not worth it!
Citera
2026-09-04, 17:03
Medlem
su9741s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolutswe
Personer som kör ett race någon gång ibland blir inte fula. Så länge man sköter livsstilen och ingen skräp kvalitet kan man hålla på så tills man tröttnar.
Samma med de som tar elvanse och usch där ser man en röd tråd bland dem

Elvanse och andra adhd medicin anser jag är värre
Jag menade att det brukar vara fula människor som tar tjack eftersom deras liv är uselt pga deras utseende
Citera
2026-09-04, 20:07
Medlem
Bilderberg78s avatar
Hjärnan är ihopkrypplad i veck där slagg samlas som hjärnsubstansen tvättar bort via sömn.. Det fungerar via ryggmärgen.

Exakt hur vet ingen i detalj, men sover ni inte så körs slagget runt i era hjärnor tills ni sover bort skiten. Eller att det ger livstids hjärnskador om slagger får ligga kvar en längre tid åt gången.

Och detta är endast en av många orsaker, men som vi idag kan "bevisa". Brist av Sömn, samt bränna synapser är inte nyttigt helt enkelt....
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in