2026-09-14, 20:45
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Den stora frågan efter AFS:s tredje valfiasko är vilket parti som Offervilja kommer pumpa 2030 på Flashback. Finns ju inte många nazzepartier kvar nu när Svenskarnas parti och Nationaldemokraterna lagt ner och NMR somnat in.

Hoppet är det sista som lämnar människan.
Citera
2026-09-17, 17:09
Medlem
Offerviljas avatar
Jag vill tacka Gustav Kasselstrand för det som han har gjort för mig och mitt folk under valturnén. Du har varit briljant i intervjuer, du har krossat motståndare i debatter och du har hållit helt magiska tal. En liten stund blev jag knäpp i huvudet för att du medverkade i en podcast som jag inte tycker om. Ber om ursäkt för att jag var så sjuk och dålig då. Det finns nog nästan ingen människa som älskar dig mer än vad jag gör. Jag har tittat på varenda sekund av de 46 torgmöten som du hållit runt om i landet. Så himla underbar är du, Gustav!

Kasselwave - Gustavs skål
Citera
2026-09-18, 08:52
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag vill tacka Gustav Kasselstrand för det som han har gjort för mig och mitt folk under valturnén. Du har varit briljant i intervjuer, du har krossat motståndare i debatter och du har hållit helt magiska tal. En liten stund blev jag knäpp i huvudet för att du medverkade i en podcast som jag inte tycker om. Ber om ursäkt för att jag var så sjuk och dålig då. Det finns nog nästan ingen människa som älskar dig mer än vad jag gör. Jag har tittat på varenda sekund av de 46 torgmöten som du hållit runt om i landet. Så himla underbar är du, Gustav!

Kasselwave - Gustavs skål

Du är lite ombytlig i den här tråden hatar du Kasselstrand.
(FB) Är det rätt eller fel av Kasselstrand att medverka i den onda porrpodden Guldtand?
Citera
2026-09-18, 09:11
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Du är lite ombytlig i den här tråden hatar du Kasselstrand.
(FB) Är det rätt eller fel av Kasselstrand att medverka i den onda porrpodden Guldtand?
Jag skrev ju i mitt inlägg att jag blev knäpp i huvudet ett tag. Det var väldigt dåligt gjort av Gustav Kasselstrand att medverka i Guldtands extremt ondskefulla porrpodcast, men jag ångrar att jag startade den där tråden. Förutom det där så har Gustav under hela valkampanjen varit helt makalöst imponerande.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in