2026-04-05, 13:20
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Jag har nog bestämt mig för att inte rösta alls då allt ändå bara är en cirkus. Då har man inte legitimerat systemet heller och kan gå med huvudet högt. Ett lågt valdeltagande är det fetaste fingret man kan ge alla som konstant tjatar om "demokrati".

Ett intressant exempel är Danmark där nystartade Borgernes parti (antietablissemangsparti) kom in i folketinget och klarade precis spärren på 4 mandat för bara några veckor sedan. Nu har redan 2 av ledamöterna lämnat partiet och är kritiska till partiledaren. Men dessa 2 ledamöter som uppenbarligen redan visste om att de skulle lämna partiet pga dess kritik mot ledarskapet, lät ändå valet utspela sig och få sina mandat. Så kan de sitta nu 4 år med en månadslön på 70.000 danska kronor som vildar.

Mycket talar tyvärr för att Kasselstrand är samma typ, även om han har mycket poänger i olika sakfrågor. Om flera profiler kunde lämna partiet innan man ens ställde upp i ett val, så undrar man hur han ska kunna hålla ihop en riksdagsgrupp. Dessutom bor han i Finland och mjölkar antagligen pengar ur partiet. En sann kämpe stannar i sitt land. Inte heller har jag sett honom nämna sionistiska världsordningen en endaste gång.
Precis, det är också en poäng. Varför bor Kasslern i Finland? Varför organiserar han sig inte som ett Alternativ för Finland? Varför hör man bara av honom under några månader före varje riksdagsval men sedan är det tyst i tre år?

Den parlamentariska demokratin är ett skådespel och det finns absolut ingen orsak att rösta in fler sådana här pellejönsar. Det räcker med sådana som Jeff Ahl och pundaren Petzäll, bland många andra. Om Åkesson har 93% frånvaro från arbetet kan man fråga sig hur ofta Kasselstrand hade varit närvarande? Han hade enbart använt den skattefinansierade övernattningslägenheten för sina Grindrdejter.
Citera
2026-04-05, 13:55
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Precis, det är också en poäng. Varför bor Kasslern i Finland? Varför organiserar han sig inte som ett Alternativ för Finland? Varför hör man bara av honom under några månader före varje riksdagsval men sedan är det tyst i tre år?

Den parlamentariska demokratin är ett skådespel och det finns absolut ingen orsak att rösta in fler sådana här pellejönsar. Det räcker med sådana som Jeff Ahl och pundaren Petzäll, bland många andra. Om Åkesson har 93% frånvaro från arbetet kan man fråga sig hur ofta Kasselstrand hade varit närvarande? Han hade enbart använt den skattefinansierade övernattningslägenheten för sina Grindrdejter.
finns det bevis att han var på grindr?
Citera
2026-04-05, 14:25
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
finns det bevis att han var på grindr?
Bevis… Jag tycker inte att vi behöver fokusera så mycket på de rent kamerala bitarna. Det räcker med att titta på honom. Titta på den här bilden. Ser inte det här ut som en man som ibland tycker om att klä sig i kvinnokläder och bli hårt tagen bakifrån av en lastbilschaufför? Kanske vill han bli kallad ”Angelica” under tiden?

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a4/Gustav_Kasselstrand_in_2022_%282_av_11%29.jpg

Det är något med honom som gör att jag inte alls skulle bli förvånad om han dyker upp in en saftig Stoppa Pressarna-skandal. Tänk dig den där politikerkaraktären i Little Britain som hela tiden hamnar i homosexuella predikament sent om nätterna och sedan försöker förklara sig inför pressen med sitt förkläde till familj bredvid sig.

https://www.youtube.com/watch?v=REpNTi-9oRQ
Senast redigerad av Galejan 2026-04-05 kl. 14:27.
Citera
2026-04-10, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Då är alltså grundproblemet det politiska systemet med partier och politiker?

När alla partier är som dotterbolag till företaget som äger banken aa då blir det trassligt med demokratin.
Citera
2026-04-10, 17:29
Medlem
Finns han på Grindr?
Citera
Igår, 09:35
Medlem
Offerviljas avatar
Jag har aldrig varit med om maken. Gustav Kasselstrand har det här året i stort sett spelat in en nya video varje dag och intervjuats av massvis av personer. Hittills har han inte sagt ett enda ord som jag inte håller med honom om. Han har rätt i precis allting. Varje år utser jag en person till årets svenska nationalist. Tidigare har Dan Eriksson, Magnus Söderman, Eva-Marie Olsson, Fredrik Vejdeland, Lukas Lindgren, Simon Holmqvist och Jonas Nilsson blivit det. Vem som kommer att bli årets nationalist 2026 känns redan nu klart. Gustav Kasselstrand ligger så överlägset etta just nu så att det är helt galet. Den här karljäveln håller på att rädda livet på mig. Gustav Kasselstrand får mig av vilja leva. ❤️
Citera
Igår, 18:41
Medlem
Offerviljas avatar
Min hjälte om boomersarnas egoism:

https://www.youtube.com/watch?v=LcGau1argeE

Åh, gode gud, vad jag älskar honom! Han är så otroligt fin och bra! Jag älskar Gustav Kasselstrand så att jag håller på att bli helt tokig i huvudet! Världens bästa människa är han! Tack för att du finns, Gustav!

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in