2026-08-31, 18:47
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
"Det som jag har sett av Kasselstrand, när jag har sett honom någon gång... Alltså han är ju en väldigt skicklig talare och debattör, det får man ju säga..."
- Jessica Stegrud

Nick Alinia är en mycket smart man som har koll på de viktiga frågorna här i världen. Han vet att Gustav Kasselstrand har rätt om till exempel det som han säger om den judiska makten. Nick är ju dessutom iranier. Nick och Jessica pratar ju såklart om sådana här frågor med varandra.

Ja, jag fattar inte varför Kasselstrand vill få det att låta som att SD och Afs är så olika varandra. Chad Tobias Andersson i SD håller ju också med Nick om allt, de är vänner dessutom. Såg du Nicks intervju med SD-Tobias?
Citera
2026-09-01, 09:25
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Jessica Stegrud svamlar konstigt och är imponerad av Gustav Kasselstrand (4:18 in i sändningen):

https://www.youtube.com/watch?v=EH9LPfjAfF4

Det är mycket bra att Jessica Stegrud och Nick Alinia är tillsammans med varandra, för Nick är ju egentligen en antisionistisk AFS:are. Nick påverkar Jessica på ett väldigt bra sätt. Han är så fruktansvärt jävla bra.

Lyssna på mig nu: Inom två års tid så är både Jessica Stegrud och Nick Alinia medlemmar i Alternativ för Sverige.

Återigen, jag skulle kunna döda ett spädbarn för att få se ut som Jessica Stegrud när jag är 56 år gammal.

Jessica och Nick gillar innerst inne Gustav Kasselstrand mer än Jimmie Åkesson.

Men Nick Alinia är väl mer för SD? Har han ändrat sig i valspurten?
Citera
2026-09-01, 11:35
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Det tror inte jag. Nick Alinia fick i något samtal en fråga av någon som undrade om han tyckte att SD var det bästa partiet. Han svarade då: "Ja, av riksdagspartierna, ja." Jag kommer inte ihåg var och när det här var, men det kan ha varit när han intervjuade den där transsexuella personen. Jag tror att Nick Alinia beundrar Gustav Kasselstrand väldigt mycket och att han i valet kommer att rösta på Alternativ för Sverige.
Citera
2026-09-01, 12:07
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Det tror inte jag. Nick Alinia fick i något samtal en fråga av någon som undrade om han tyckte att SD var det bästa partiet. Han svarade då: "Ja, av riksdagspartierna, ja." Jag kommer inte ihåg var och när det här var, men det kan ha varit när han intervjuade den där transsexuella personen. Jag tror att Nick Alinia beundrar Gustav Kasselstrand väldigt mycket och att han i valet kommer att rösta på Alternativ för Sverige.

Ja, men han sa inte att han skulle rösta på AfS. Nå, han kanske håller det för sig själv.
Citera
2026-09-05, 20:59
Medlem
skillnads avatar
Grym respons av Kasselstrand när David Baas från Expressen försöker få honom på defensiven. Han backar inte en centimeter.

https://www.youtube.com/watch?v=5ZM9Dbm5kxs
Citera
2026-09-11, 10:55
Medlem
skillnads avatar
Kasselstrand är kunnig och vältalig som få om någon i svensk politik idag. Hans retorik bygger inte på häftiga slagord och hånfulla angrepp mot politiska motståndare, utan med väl underbyggda faktabaserade argument. Det är svårt att inte imponeras av hans sätt att debattera fritt utan manuskript och samtidigt hålla så pass hög nivå. Vilket förklarar varför så få faktisk vågar debattera honom och etablissemanget räds AfS.
Citera
2026-09-11, 18:24
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Nick Alinia röstar fortfarande på SD, det säger han här i en färsk video:
https://www.youtube.com/watch?v=OD2xJ8zBAD0
Citera
2026-09-11, 22:03
Medlem
Att den påstått sexualkonservative Kasselstrand medverkar hos Guldtand kanske inte är så konstigt ändå.

Snacket från finska nationalister (Emmi Sipilä, Tuukka Kuru m. fl.) om skriken från Helsingfors utkanter ger en vink om vad Gustavs fru får utstå:

Gustavs nationalkonservativa yttre verkar således endast vara en fasad för att täcka något mycket mer kraftfullt och potent, både vad gäller rasmedvetenhet och könsdrift. Att Kasselstrands hemliga plan inte bara är ett rykte eller önsketänkande står nu helt klart.

Sedan kan man jämföra med fittan Follin som sitter och gör reklam för Jimmie Fröken Snusk Åkesson och Mattias Blandarjävel Karlsson.
Där har vi falsk opposition så det skriker om det.

Om SD-herrarna gästar Guldtand kan jag tänka mig att omvärdera dem, men som det är nu...nä.
Citera
2026-09-12, 20:02
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Nick Alinis är en kryptosionist, precis som Christian Peterson och flera andra som lyfts fram i alternativmedia för att att agera grindvaktare mot de som pekar ut den verkliga makten. De tjänar samma syften som deras amerikanska motsvarigheter i USA, typer som Tim Pool och Ben Shapiro mfl. De säger saker som folk vill höra men aldrig det som måste sägas.
Senast redigerad av skillnad 2026-09-12 kl. 20:04.
Citera
2026-09-12, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Du och dina sjuka judiska fantasier. Sök hjälp för din neuros.

Ett stycke kränkt judedyrkare, minsann...

Här har du en video om din trosfrände Gustav och hans sympatisörer, det är en hel del rasfrämlingar
somj gillar honom.

https://www.youtube.com/watch?v=SSCvX6x-OVA

Jag har nog missbedömt honom, han är inte radikal, han är inte rasist.
Rasismen är faktiskt död, någon politisk kraft som ska repatriera invandrare på biologisk grund kommer inte att tillåtas, speciellt inte att verka över så lång tid som det skulle krävas för att skapa en någorlunda hög grad av homogenitet.

Europa kommer aldrig att bli "vitt" igen, den som bär på sådana föreställningar behöver komma ut i verkligheten.
Citera
2026-09-12, 20:39
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Ett stycke kränkt judedyrkare, minsann...

Här har du en video om din trosfrände Gustav och hans sympatisörer, det är en hel del rasfrämlingar
somj gillar honom.

https://www.youtube.com/watch?v=SSCvX6x-OVA

Jag har nog missbedömt honom, han är inte radikal, han är inte rasist.
Rasismen är faktiskt död, någon politisk kraft som ska repatriera invandrare på biologisk grund kommer inte att tillåtas, speciellt inte att verka över så lång tid som det skulle krävas för att skapa en någorlunda hög grad av homogenitet.

Europa kommer aldrig att bli "vitt" igen, den som bär på sådana föreställningar behöver komma ut i verkligheten.
Vad är det du missbedömt, att han inte hatar icke vita?

Förklara nu vad som är radikalt enligt dig så jag vet vilken utgångspunkt du har för vad som är radikalt.
Citera
2026-09-14, 08:24
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Den stora frågan efter AFS:s tredje valfiasko är vilket parti som Offervilja kommer pumpa 2030 på Flashback. Finns ju inte många nazzepartier kvar nu när Svenskarnas parti och Nationaldemokraterna lagt ner och NMR somnat in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in