• 1
  • 2
2001-08-07, 23:41
äldre konto (old)
Ej medlem
Hej alla!

Jag har precis kommit hem efter en månad i Thailand. Och säger bara: Vill ni ha billig och skön sex finns det inget bättre land... Unga, villiga, söta och sexiga thailändskor i nästan varenda bar och gathörn som bara väntar på att bli knullade av en västerlänning. Och de är dessutom så trånga och sköna... Och deras kroppar är verkligen lena och fina och har en härlig ljusbrun färg... Och de har bara en tanke i sin hjärna: att ge dig maximal njutning... Ingen titt på klockan här inte...

Men det bästa av allt. Förutom att bli knullade så gick de även och handlade mat åt dig, tvättade din smutstvätt och gjorde andra ärenden åt dig!

Och allt detta för ca 400 kr / dygn. Otroligt! Snacka om billigt! Lite skillnad mot de svenska överbetalade fnasken...
Citera
2001-08-07, 23:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Nyss hemkommen från Thailand

Och när jag skriver unga så menar jag unga... Dvs tonåringar eller tjejer i 20-års åldern... Efter 25 års åldern är de flesta flickor "pensionerade"...
Citera
2001-08-08, 22:37
Medlem

Sheeeet Yngve.... Vi beundrar dig så jävla fett ös alltså... Du är lite av... alltså du är min gud.. Äkta Casanova.. Wow hur gjorde du alltså?

Fett med respekt från mig!
Citera
2001-08-09, 09:07
Medlem

Kära Yngve.

TRIBUTERNA vill hjälpa dig att finna ljuset och renheten. TRIBUTERNA vet att du tänker "jag kan aldrig bli anpassad och gifta mig med en Svensk kvinna för jag har så liten penis och måste därför köpa kärlek av asiatiska flickor". TRIBUTERNA hävdar att trots din ringa penisstorlek så kan du anpassas till att bli en rentrogen och vacker medborgare utan lust efter sexualmissbruk.

Undervik att kritisera TRIBUTERNA och våran ungdomssektion TRIBUTERNA/ THE NEXT GENERATION..

Mvh, TRIBUTERNA
Citera
2001-08-09, 10:08
Medlem

TRIBUTERNA:

Faktum är att jag vart gift förut. Och min penis-storlek är fullt normal. Men vem vill ha en ful svensk tant med celluliter och hängbröst när man istället kan ha unga vackra thailändskor med lena fina kroppar med toppiga bröst? Som dessutom gör allt för att du ska må så bra som möjligt?

Hur jag än vänder och vrider på det hela hittar jag inget skäl i världen varför jag skulle välja en svensk tant framför de unga thailändskorna? Kanske ni TRIBUTER hittar några skäl?
Citera
2001-08-09, 16:07
äldre konto (old)
Ej medlem

Yngve, dina prisuppgifter verkar inte riktigt stämma. Jag var i Thailands Hor-Mecca i våras och då var det inte så där billigt. Vart var du och var det verkligen ungdomarna som var så där billiga? Det finns också många vrak i Thailand kanske läsarna bör få veta. Det brukar i regel vara de som "gubbarna" har med sig ut.
Citera
2001-08-09, 18:59
Medlem

A-Go-Go,

Jo det stämmer. De tog i snitt 1500-2000 baht per dygn. Det mostvarar ca 350-500 kr natt. Tog man en tjej för flera dygn och behandlade henne väl fick man ofta lägre dygnspris.

Ok, sedan måste man betala några hundra baht i "bar fine" också när man löser ut tjejen. Men det är försumbart.

Jag har inte heller räknat in maten, men den är så billig i Thailand att man knappast kan räkna den. Tjejerna visste ofta var man kunde äta gott och mycket billigt.

De tjejer jag plockade var vanligtvis i 20 års åldern och såg bra ut. Jag plockade de från Go-Go barer och beer bars och de som "anställs" där ser oftast mycket bra ut (annars kan de få svårt att få "anställning" där...) Freelancer-tjejer kan dock se ut lite hur som helst men de är betydligt billigare. Dock undvek jag såna eftersom de ofta har sjukdomar (i barerna testas de regelbundet av läkare, HIV-smittade sparkas omedelbart ut).

Var jag var? Jag var i Phuket och i Bangkok. Hur mycket betalade du föresten per natt? Hoppas du är medveten om att en del tjejer försöker klämma ut lite extra ifall de märker man är nykomling där. Jag vet ungefär marknadspriserna och betalar sällan mer än så. Dock kan vissa superstars (extremt snygga tjejer) ta lite mer per natt, det är sant. Kanske 3000 baht / natt.

Sedan varierar även priserna lite beroende på när på året man åker. Är man där mellan November-April är priserna betydligt högre eftersom de flesta västerlänningar åker dit då. Åker man som jag på sommaren är priserna klart lägre.
Citera
2001-08-10, 10:08
Medlem

Kära Yngve

Det finns vissa enkla faktum som inte kan ignoreras, ett av dom är balans. Vad händer med din bil när hjulen inte är balanserade? Det skapar ett ojämt slitage och kommer att slita ut din bil i förtid. Det samma gäller relationer. Du kan åka ner till Thailand eller något annat liknande land och köpa kärlek för en billig penning någon gång per år. Du kanske till och med en dag beslutar dig att ta en flicka med dig hem. Var finns den ömsesidiga respekten, förtroendet och balansen i det förhållandet? TRIBUTERNA hävdar att människan bör söka sig till monogama förhållanden baserat på ovanstående egenskaper. Desto längre upp i åldrarna man kommer desto svårare blir det att hitta en passande partner, men med vilja, mod och uthållighet kan dom flesta hitta en partner som man kan dela livet med.

Mvh, TRIBUTERNA
Citera
2001-08-10, 10:27
äldre konto (old)
Ej medlem

>> ...men med vilja, mod och uthållighet kan dom flesta hitta en partner som man kan
dela livet med. >>

Tributerna har rätt på den här punkten. Det är nog möjligt att med vilja, mod och uthållighet hitta en partner som man kan stå ut med resten av livet. Samma medel kan dock bättre användas till att finna lycka i livet, var och när den än visar sig.
Citera
2001-08-10, 13:34
äldre konto (old)
Ej medlem

hmmm... undrar om TRIBUTERNA är fallskärmsjägare? dom använder FJS valspråk: Vilja, Mod och Uthållighet..
Citera
2001-08-10, 14:28
äldre konto (old)
Ej medlem

Intressant teori, personligen tror jag dock att det närmaste tributflickan kommit fallskärmsjägare är när hon efter någon fest hamnat på rygg tillsammans med en handelsstudent.
Citera
2001-08-12, 12:44
Medlem

Alla blir vi gamla.. och fula.. Även du...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in