Nyss hemkommen från Thailand
A-Go-Go,
Jo det stämmer. De tog i snitt 1500-2000 baht per dygn. Det mostvarar ca 350-500 kr natt. Tog man en tjej för flera dygn och behandlade henne väl fick man ofta lägre dygnspris.
Ok, sedan måste man betala några hundra baht i "bar fine" också när man löser ut tjejen. Men det är försumbart.
Jag har inte heller räknat in maten, men den är så billig i Thailand att man knappast kan räkna den. Tjejerna visste ofta var man kunde äta gott och mycket billigt.
De tjejer jag plockade var vanligtvis i 20 års åldern och såg bra ut. Jag plockade de från Go-Go barer och beer bars och de som "anställs" där ser oftast mycket bra ut (annars kan de få svårt att få "anställning" där...) Freelancer-tjejer kan dock se ut lite hur som helst men de är betydligt billigare. Dock undvek jag såna eftersom de ofta har sjukdomar (i barerna testas de regelbundet av läkare, HIV-smittade sparkas omedelbart ut).
Var jag var? Jag var i Phuket och i Bangkok. Hur mycket betalade du föresten per natt? Hoppas du är medveten om att en del tjejer försöker klämma ut lite extra ifall de märker man är nykomling där. Jag vet ungefär marknadspriserna och betalar sällan mer än så. Dock kan vissa superstars (extremt snygga tjejer) ta lite mer per natt, det är sant. Kanske 3000 baht / natt.
Sedan varierar även priserna lite beroende på när på året man åker. Är man där mellan November-April är priserna betydligt högre eftersom de flesta västerlänningar åker dit då. Åker man som jag på sommaren är priserna klart lägre.