Igår, 21:06
Medlem
Tja! Vi snackade om roliga användarnamn på Flashback!
Utan att åka dit för 1.0.6. så undrar jag vad historien bakom ditt användarnamn är. Är Peter Siepen din idol? Är du från Rotebro? Osv.

För att inte bryta mot någon regel på forumet så gör man själv avvägningen om man berättar bakgrunden till sitt namn. Jag är inte ute efter att outa nån! Om jag förstått reglerna rätt så är den enda man är tillåten att outa sig själv. Så upp till er om ni är så transparanta. Jag vet att visa redan "kommit ut" så att säga.

Jag kan börja med att berätta att mitt inte är så fantasirikt. En ordlek med med Eritrea. Det är det.
Igår, 21:11
Medlem
Var i en period i livet när jag (felaktigt) trodde att jag var på helt rätt väg. Så från att tidigare varit 'suicidal' kände jag mig just då tvärt emot, därav användarnamnet 'suicidal' baklänges (som att jag nu var "raka motsatsen" och älskade livet, eller vad man skall säga).

Det slutade med ett faktiskt suicidförsök för ~2,5 år sedan, så det åldrades dåligt! Men idag är jag på en mycket bättre plats. Ser dock ingen anledning att skapa en ny användare bara för det, det är som det är.
Igår, 21:12
Medlem
Charlie-Whites avatar
Charlie Sheen med jäkligt mycket koks i näsan = Charlie-White.

Är dock drogfri sedan länge.
Igår, 21:13
Medlem
HBTKuks avatar
HbtKuk rullar av tungan och är mycket slagfärdigt.
Igår, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Var i en period i livet när jag (felaktigt) trodde att jag var på helt rätt väg. Så från att tidigare varit 'suicidal' kände jag mig just då tvärt emot, därav användarnamnet 'suicidal' baklänges (som att jag nu var "raka motsatsen" och älskade livet, eller vad man skall säga).

Det slutade med ett faktiskt suicidförsök för ~2,5 år sedan, så det åldrades dåligt! Men idag är jag på en mycket bättre plats. Ser dock ingen anledning att skapa en ny användare bara för det, det är som det är.
Ah, har faktiskt undrat. Skönt att höra du är på en bättre plats.
Igår, 21:15
Medlem
Stenballes avatar
(FB) Förklara valet av erat användarnamn
Igår, 21:17
Medlem
Onanikrems avatar
Toalettklotter på handkrämsburken på en toalett. Småskrattade en halv dag och lite senare regade jag mig av någon anledning jag glömt på forumet. Hade hängt här ett par år innan utan att regade mig
Igår, 21:17
Medlem
ICA-muppens avatar
Namn och avatar påminner om mig själv
Igår, 21:24
Medlem
Anklagarens avatar
Läste Linda och Valentin och stötte på benämningen Anklagaren. Sökte bilder på nätet och min avatar föreställer just Anklagaren.
Igår, 21:25
Medlem
Fick för mig plötsligt att jag skulle kunna upplysa med lite fakta, illuminate. Med begränsad framgång just här kan ju tilläggas.
Igår, 21:28
Medlem
Anklagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius

Snyggt tänkt och glädjande att höra.
Igår, 21:28
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Hyllning till den store Baronen av Trosa såklart.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in