2026-03-30, 13:03
Medlem
jjujjus avatar
Och en riktigt söt snäll nätt tjej mot män jag gillar. Är det sexigt när vi är snälla mot er?

Förstår att män som vi är ”ugh” mot, inte tycker att det är kul eller sexigt men det är ju inte tanken heller. Tvärtom så är attityden menad att skjuta bort dessa ifrån ens sfär.

Det går inte att vara söt snäll och mjuk mot alla, då blir det ett heltidsjobb att förklara att man inte är intresserad eller att försöka dodgea män som tror att det finns en chans.

Vad säger ni? Jag är i min feminina mjuka energi med män som attraherar mig, tänker på snälla rara väluppfostrade män som är mjuka och försiktiga. Alla har vi ju några sådana gentlemen i vår omgivning som får oss att glittra 🥹✨💖💅🏻

Känner ni er smickrade och uppskattade när svåra tjejer är gulliga mot er? och är det sexigt?

Det jag vill diskutera är, märker ni detta? Och hur? Jämför ni kontakten med henne med kontakten hon har till andra? Tänk er typ en arbetsplats.. vissa kommer man ju närmre och väljer helst att äta med på lunchen..och andra kanske man bara hälsar på
Citera
2026-03-30, 13:11
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Jag är en dryg bitch/formell mot män jag inte är intresserad av

Och en riktigt söt snäll nätt tjej mot män jag gillar.

En standardkvinna då med andra ord.
Citera
2026-03-30, 13:15
Medlem
TheGretaResets avatar
svåra tjejer???

Så du har psykiska problem?

JAg tror inte folk bryr sig så mycket om dig som du tror.
Citera
2026-03-30, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Och en riktigt söt snäll nätt tjej mot män jag gillar. Är det sexigt när vi är snälla mot er?

Förstår att män som vi är ”ugh” mot, inte tycker att det är kul eller sexigt men det är ju inte tanken heller. Tvärtom så är attityden menad att skjuta bort dessa ifrån ens sfär.

Det går inte att vara söt snäll och mjuk mot alla, då blir det ett heltidsjobb att förklara att man inte är intresserad eller att försöka dodgea män som tror att det finns en chans.

Vad säger ni? Jag är i min feminina mjuka energi med män som attraherar mig, tänker på snälla rara väluppfostrade män som är mjuka och försiktiga. Alla har vi ju några sådana gentlemen i vår omgivning som får oss att glittra 🥹✨💖💅🏻

Känner ni er smickrade och uppskattade när svåra tjejer är gulliga mot er? och är det sexigt?

Det jag vill diskutera är, märker ni detta? Och hur? Jämför ni kontakten med henne med kontakten hon har till andra? Tänk er typ en arbetsplats.. vissa kommer man ju närmre och väljer helst att äta med på lunchen..och andra kanske man bara hälsar på

Bullshit, Du är en fitta mot alla. Det är bara så att en del står ut med det för att få knulla. för nu.

Väggen kommer, Då är du ensam med katter och boxvin gråtande i duschen
Citera
2026-03-30, 13:17
Medlem
Ibland tycker jag det räcker med att man överhuvudtaget besvarar det de säger för att män ska ta det som uppmuntran till fortsatt kommunikation. Ett "tack men nej tack" kan i en mans huvud förvandlas till "åh hon svarade, hon måste vara intresserad".
Citera
2026-03-30, 13:18
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
En standardkvinna då med andra ord.
Japp

Men undrade om ni märker det?
Citera
2026-03-30, 13:19
Medlem
Tomtekukars avatar
Du verkar tro att “dryg bitch” är en personlighet och “feminin energi” är ett frikort. I verkligheten är det bara dålig uppfostran.

Att vara trevlig mot män du vill ha och otrevlig mot resten är inte selektiv charm. Det är ren karaktärsbrist. Exakt samma mentalitet som hos ett bortskämt barn: “jag är snäll när jag får något.”

Och nej, det där är inte att “sätta gränser”. Vuxna människor kan säga nej utan att spela drottning och trycka ner andra. Du kallar det “att skjuta bort män från din sfär”. Vi andra kallar det social inkompetens.

Skillnaden mellan en kvinna med klass och en kvinna med attityd är att den första inte behöver vara otrevlig för att känna sig viktig.

Du blir inte mer attraktiv av att vara obehaglig. Du blir bara lättare att undvika.
Citera
2026-03-30, 13:19
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Japp

Men undrade om ni märker det?

Nog märker vi det alltid, blickar och leenden avslöjar er.
Citera
2026-03-30, 13:20
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
svåra tjejer???

Så du har psykiska problem?

JAg tror inte folk bryr sig så mycket om dig som du tror.
Nu tog jag mig själv som ett exempel, det är ju inte bara jag som gör såhär.

Ibland känner jag att jag har lite psykiska problem och ibland känner jag att dom är borta, så en helt normal kvinna med andra ord!
Citera
2026-03-30, 13:21
Medlem
Fantens avatar
För att vara en bitch och att vara formell är ju verkligen värt ett snedstreck, det är så snarlikt.

/r/iam14andthisisdeep
Citera
Medlem
Voloteas avatar
Varför inte bara vara respektfull mot alla?
Citera
Medlem
De flesta kvinnor är rara mot mig, fast en del av dessa har av okänd anledning förklarat att de inte är intresserade av mig "på det sättet". Jag har då fått förklara för dem att det ingenting gör eftersom jag lever i celibat. Då står de där som ett frågetecken med tindrande ögon. Men de fortsätter att vara rara och fina i umgänget med mig. Så uppenbarligen trivs många kvinnor i mitt sällskap, och det verkar inte direkt bero på att de vet att jag inte är ute efter dem. Antagligen känner de sig manade att berätta för mig att de bara är ute efter vänskap för att undvika missförstånd, och det är väl ok. Det lustiga är dock att en del börjar älta mitt celibat och säga att det är synd eftersom det måste finnas massa kvinnor som är intresserade av mig, och liknande.

Kan du vara snäll och rar och glittrande mot en man som du bara är intresserad av som vän? Eller är alla män som du tycker om potentiella sängkamrater?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in