2026-04-02, 12:14
Medlem
Är det idioten som kör tävling bland vanliga bilister? Jag blev omkörd av en mc på E4 vid Upplands Väsby en söndagmorgon. Jag hann aldrig se den komma bakifrån, hörde ett motorvrål och kände att min bil gungade till, och hann se en mc försvinna framåt. Idioter som kör så bör aldrig mer kunna framföra ett fordon snabbare än permobil.
Citera
2026-04-02, 14:00
Medlem
kungkneckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maniac60
Jag kollade de två bilderna på fejjan..
Dessutom gick igenom texten två gånger 💥
Bilderna är troligtvis redigerade...
Har aldrig sett någon eller mig själv sett att man blir gulfärgad efter lite tuffare tag..
Snoken ser mer ut som ett skrapmärke såsom grus/asfalt...

Om något av ögonen fått svåra skador så ser det inte så inte heller vid rejäl hjärnskakning..
För min del är det bara fake news...
Mer troligt att beundrar ligan ska tycka synd om den, är bara läsa inlägg PÅ hans sida..

Dessutom i texten ett fatalt misstag, jag hoppas att fler reagerade på det..

Jag har och vänner har aldrig åkt ambulans med en polis i 😅🥳
Dock har polisen följt efter ambulans till akuten..

Detta är precis som reels ifrån Usa polisen sätter handklovar på vederbörande och båren..

I Sverige behöver sjuksköterskor i ambulans ha så mycket utrymme som det går för att agera snabbt som möjligt om något uppstår..
Med svensk polis och all sin utrustning tar en hel del plats..

Detta är helt enkelt nonsens allting anser jag..

Möjligtvis har fått sig ett par smällar på grund av att vara uppkäftig...
Om det nu skulle varit två som pucklade på nöten som det står och beskrivs, så hade det varit mycket värre skador..

Sen bara det att ta selfies på sig själv säger det mesta om sakframställan....

Dessutom gå ut med hot, är det försäkringsbedrägeri nu igen då, denna gång ifrån försäkringsbolaget för kroppsskador...

Finns flera misstag i texten , vill man kalla personerna med figurerade namn, så hade man inte reagerat nämnvärt om det varit Tom och Jerry. Men Robin och Brottarn ? brottarn är ett smeknamn första misstaget , senare så lägger man ut en efterlysning på just Brottarn lite senare , hittelön mm... det konstiga är att Robin som slog han efterlyser man inte, finns en farlig person som heter Robin med betydligt större våldskapital en PF kan föreställa sig om, blev nog lite rädd också kan det vara så att PF inte gjort rätt för sig och fick någon form av tidsfrist att göra rätt för sig?, och samtidigt spela tuff och lämna sjukhuset tidigare ? jag tror det här är bara början i något som PF förstår allvaret i.Det kan nog eskalera , och då inte med bara en örfil , resten som PF beskriver stämmer inte med bilderna
Citera
2026-04-02, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perreturbo
Dom samarbetar hela tiden med polisen, när de blir misstänkta så ser en polis i Haninge till att det hamnar på hennes bord, och vips brist på bevis, hinner aldrig gå till åtal.
OF kvaddade två stycken bmw samma vecka den första en 120 med misstänkt stulen motor, växellåda, fram och bakvagn mm.Han sprang från platsen. Polisen tyckte inte att det var något konstigt. OF fick tillbaka bilen olagbar, nu rullar den med ny kaross troligen stulen. Lika dant med den andra krocken samma vecka, in i mitträcket och krockade med en barnfamilj, OF springer från platsen, den här bilen har också misstänkt stulen drivlina. Polisen låter honom hämta bilen utan att de kollar den flera hundra starkare drivlinan. Konstigt allt tyder på ett gediget samarbete med Haninge polisen.

Ja det är ju troligt.
Citera
2026-04-02, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Inte fan vet jag. Men hennes man är ju kriminell och umgås mest med kriminella så "guilt by association" känns inte mer än rätt här.

Inget jante här. Jag värnar om brottsoffer ditt CP.

Många där ute som är kriminella allt från fortkörning till skattefusk och annat finns högt och lågt. Vad jag minns så torskade han för häleri inget annat och vilka kriminella umgås han med vore kul att veta. Har du fakta eller kör du på hörsägen här med. Hela ditt inlägg lyser av att du älskar att klaga på folk
Senast redigerad av 997Porsche 2026-04-02 kl. 18:10.
Citera
2026-04-02, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Det är väldigt mycket kontrast i bilderna, vilket gör skadorna ser värre ut än dom är. Men kan en läkare styrka detta ""Tidigare i veckan så spräckte ”jag” min skalle/höger ögonhåla, jag bröt mitt näsben" så är det ju allvarligt i sig. Jag menar mest det är svårt ljuga om en sådan sak.

En hel armé med krya-på-digare ser ut att ha ramlat in på Ghosts Facebook.

Tbx till trådens ämne, jag håller med dig tror inte på nån spräckt ögonhåla eller nått trasigt näsben
Citera
2026-04-02, 19:35
Moderator
Parongatans avatar
Får påminna om att den här tråden enbart handlar om misshandeln och vad som är relaterat den. Diskussioner om andra hastighetsbaroner, prestandafordon och stulna bil- och motorcykeldelar är fortfarande OT och kan belönas med varningar. Håll ämnet alltså.

/Moderator
Citera
2026-04-02, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungkneckt
Finns flera misstag i texten , vill man kalla personerna med figurerade namn, så hade man inte reagerat nämnvärt om det varit Tom och Jerry. Men Robin och Brottarn ? brottarn är ett smeknamn första misstaget , senare så lägger man ut en efterlysning på just Brottarn lite senare , hittelön mm... det konstiga är att Robin som slog han efterlyser man inte, finns en farlig person som heter Robin med betydligt större våldskapital en PF kan föreställa sig om, blev nog lite rädd också kan det vara så att PF inte gjort rätt för sig och fick någon form av tidsfrist att göra rätt för sig?, och samtidigt spela tuff och lämna sjukhuset tidigare ? jag tror det här är bara början i något som PF förstår allvaret i.Det kan nog eskalera , och då inte med bara en örfil , resten som PF beskriver stämmer inte med bilderna

Jo, jag vet att det fanns mer i texten som är väldigt förvrängt, men jag åberopade bara det som är mest sjukt..
Dessutom menade jag så att det ligger helt öppet på fejjan, undrar ens om man måste logg in överhuvudtaget..
Hela texten ser jag mer som att alla ska tycka synd om honom och om det smäller ordentligt, så kommer alla tycka synd om den, det är troligtvis det handlar om att det är stor risk att få ännu mer lärdom..

Det du beskriver angående R och dessutom dyker upp med uppbackning, tyder på att något speciellt har hänt...
Detta här är nog en vanlig varning. För något...

Dessutom dra ifrån sjukhuset så fort som möjligt..
Verkar mer som PF måste fixa till något omedelbart..
Brukar inte hjälpa så mycket om man har mänskliga Rottweilers efter sig...
Citera
2026-04-02, 20:07
Medlem
Har letat runt lite och det finns massa domar på PF "Ghostrider" tror jag hittade 9st med massa försäkringsbedrägerier och stölder. Även hört att han är dömd för något mot hans dotter tror jag det var. Orkar inte gräva fram domen där. Vad var det han hade gjort mot henne nån som vet..?

Så att han skulle bli misshandlad helt random låter inte troligt det måste ligga nått bakom detta..
Citera
2026-04-02, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungkneckt

Citat:
Ursprungligen postat av Maniac60
Jo, jag vet att det fanns mer i texten som är väldigt förvrängt, men jag åberopade bara det som är mest sjukt..
Dessutom menade jag så att det ligger helt öppet på fejjan, undrar ens om man måste logg in överhuvudtaget..
Hela texten ser jag mer som att alla ska tycka synd om honom och om det smäller ordentligt, så kommer alla tycka synd om den, det är troligtvis det handlar om att det är stor risk att få ännu mer lärdom..

Det du beskriver angående R och dessutom dyker upp med uppbackning, tyder på att något speciellt har hänt...
Detta här är nog en vanlig varning. För något...

Dessutom dra ifrån sjukhuset så fort som möjligt..
Verkar mer som PF måste fixa till något omedelbart..
Brukar inte hjälpa så mycket om man har mänskliga Rottweilers efter sig...

Citat:
Ursprungligen postat av Perrebusa
Så att han skulle bli misshandlad helt random låter inte troligt det måste ligga nått bakom detta..

Läs inlägget Perreturbo skrev tidigare i tråden så har NI förklaringen, dom dök inte upp hos PF.. PF och OF åkte till Robins garage

(FB) Patrik Fürstenhoff - Ghostrider - allvarligt misshandlad (2026-03-29)
Senast redigerad av SkenHeligeStaffan 2026-04-02 kl. 20:47.
Citera
2026-04-02, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farliga-Faran
Total narc?

Svar, JA!
Det har varit allmänt känt i sporthojskretsar sedan tidigt 2000-tal att PF lider av svårartad narcissism.
Citera
2026-04-02, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palle-Kuling-
Svar, JA!
Det har varit allmänt känt i sporthojskretsar sedan tidigt 2000-tal att PF lider av svårartad narcissism.
Det den mannen lider av är inte bara narcissism, han har väl alla diagnoser det går att få, från autism till mytomani. efter att ha läst hans inlägg på FB så är det skrämmande hur stor skara människor det är som tycker synd om en sådan person. Att OF följde sin fars fotspår lär väl alla ha märkt redan när OF var i tidiga tonåren.
Senast redigerad av mikedadyke 2026-04-02 kl. 21:21.
Citera
2026-04-02, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perrebusa
Har letat runt lite och det finns massa domar på PF "Ghostrider" tror jag hittade 9st med massa försäkringsbedrägerier och stölder. Även hört att han är dömd för något mot hans dotter tror jag det var. Orkar inte gräva fram domen där. Vad var det han hade gjort mot henne nån som vet..?

Det är inte ens säkert att han har blivit misshandlad ,skulle inte bli förvånad om han ljugit ihop hela historien PF är en stor mytoman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in