Citat:
Ursprungligen postat av
kungkneckt
Finns flera misstag i texten , vill man kalla personerna med figurerade namn, så hade man inte reagerat nämnvärt om det varit Tom och Jerry. Men Robin och Brottarn ? brottarn är ett smeknamn första misstaget , senare så lägger man ut en efterlysning på just Brottarn lite senare , hittelön mm... det konstiga är att Robin som slog han efterlyser man inte, finns en farlig person som heter Robin med betydligt större våldskapital en PF kan föreställa sig om, blev nog lite rädd också kan det vara så att PF inte gjort rätt för sig och fick någon form av tidsfrist att göra rätt för sig?, och samtidigt spela tuff och lämna sjukhuset tidigare ? jag tror det här är bara början i något som PF förstår allvaret i.Det kan nog eskalera , och då inte med bara en örfil , resten som PF beskriver stämmer inte med bilderna
Jo, jag vet att det fanns mer i texten som är väldigt förvrängt, men jag åberopade bara det som är mest sjukt..
Dessutom menade jag så att det ligger helt öppet på fejjan, undrar ens om man måste logg in överhuvudtaget..
Hela texten ser jag mer som att alla ska tycka synd om honom och om det smäller ordentligt, så kommer alla tycka synd om den, det är troligtvis det handlar om att det är stor risk att få ännu mer lärdom..
Det du beskriver angående R och dessutom dyker upp med uppbackning, tyder på att något speciellt har hänt...
Detta här är nog en vanlig varning. För något...
Dessutom dra ifrån sjukhuset så fort som möjligt..
Verkar mer som PF måste fixa till något omedelbart..
Brukar inte hjälpa så mycket om man har mänskliga Rottweilers efter sig...