2026-03-29, 04:13
Medlem
https://www.facebook.com/share/p/1D9X6P1ABC/?mibextid=wwXIfr

Profilen allvarligt misshandlad av ”två individer som är kända inom bilkretsar”.

Redigerar in nedanstående inlägg där den citerade texten i sin helhet, så att trådstarten blir begriplig:

Citat:
Ursprungligen postat av kretinsky7
Alla har inte konto @ Facebook, vilket förmodligen är ett måste för att läsa hans version av förloppet, så jag infogar här vad han skrivit om misshandeln på FB:

"Tidigare i veckan så spräckte ”jag” min skalle/höger ögonhåla, jag bröt mitt näsben, jag förlorade samtidigt en del av synen på höger öga som nu värker något sjukt dygnet runt, jag förlorade även en del av hörseln på höger öra, lösa framtänder/höger överkäke samt fick en hjärnskakning och allt detta pga två mentalt handikappade lågintelligenta individer som är kända inom bilkretsar av olika anledningar!!
Vi kan kalla dom ”Robin” och ”Brottarn”!!
-”Robin” som utan anledning och förvarning slog mig i ansiktet så att jag föll till marken med bruten näsa, och innan jag han försvara mig så hoppade/stampade ”Robin” mig i huvud för att sen fortsätta misshandeln; när han sen tog stryptag på mig så att jag nästintill förlorade medvetandet så kom den största råttan av dem alla ”Brottarn” och sparkade mig i huvudet med full kraft; jag kunde därefter ta mig loss och ta mig till bilen med min grabb och där ringa polisen!!
När polisen väl kom till platsen så hade råttorna smitit ut bakvägen och är nu efterlysta för grov misshandel, grovt olaga hot; för mig själv så blev det en prio 1 transport in till sjukhuset i ambulans tillsammans med en polisman med befarad hjärnblödning då mina pupiller var olika stora samt andra illavarslande kännetecken!!
Nu hade dom flesta följt läkarnas rekommendationer och legat kvar på sjukhuset och därefter kanske flytt fältet; men dom som känner mig vet att jag aldrig kommer att göra detta oavsett vad…"

/Moderator
Senast redigerad av Parongatan 2026-03-29 kl. 05:28.
Citera
2026-03-29, 04:24
Medlem
Alla har inte konto @ Facebook, vilket förmodligen är ett måste för att läsa hans version av förloppet, så jag infogar här vad han skrivit om misshandeln på FB:

"Tidigare i veckan så spräckte ”jag” min skalle/höger ögonhåla, jag bröt mitt näsben, jag förlorade samtidigt en del av synen på höger öga som nu värker något sjukt dygnet runt, jag förlorade även en del av hörseln på höger öra, lösa framtänder/höger överkäke samt fick en hjärnskakning och allt detta pga två mentalt handikappade lågintelligenta individer som är kända inom bilkretsar av olika anledningar!!
Vi kan kalla dom ”Robin” och ”Brottarn”!!
-”Robin” som utan anledning och förvarning slog mig i ansiktet så att jag föll till marken med bruten näsa, och innan jag han försvara mig så hoppade/stampade ”Robin” mig i huvud för att sen fortsätta misshandeln; när han sen tog stryptag på mig så att jag nästintill förlorade medvetandet så kom den största råttan av dem alla ”Brottarn” och sparkade mig i huvudet med full kraft; jag kunde därefter ta mig loss och ta mig till bilen med min grabb och där ringa polisen!!
När polisen väl kom till platsen så hade råttorna smitit ut bakvägen och är nu efterlysta för grov misshandel, grovt olaga hot; för mig själv så blev det en prio 1 transport in till sjukhuset i ambulans tillsammans med en polisman med befarad hjärnblödning då mina pupiller var olika stora samt andra illavarslande kännetecken!!
Nu hade dom flesta följt läkarnas rekommendationer och legat kvar på sjukhuset och därefter kanske flytt fältet; men dom som känner mig vet att jag aldrig kommer att göra detta oavsett vad…"
Citera
2026-03-29, 05:30
Moderator
Parongatans avatar
Justerat rubriken så att fler förstår vem tråden handlar om.

/Moderator
Citera
2026-03-29, 06:17
Medlem
Det stod ju en till sak i hans fb-inlägg på ryska(?)

Google översatt så blir den texten:
"Min vän, du har alltid levt efter principen "öga för öga"; jag hoppas att du får en trevlig resa till Stockholm, vi har mycket att göra. (knytnäve emojie)"
Citera
2026-03-29, 06:32
Medlem
Var på facebook finns detta....

Tycker storyn verkar lite underlig, då vara så medveten under en sådan här grov misshandel...
Dessutom är det klart att man har en hel del skador direkt, men en hel del försvinner med tiden fysiskt..

Vad var det som föranledde till detta, jag får inte något hum om detta..
Man får inte en sådan omgång utan anledning kan jag tycka..

Det måste vara två dårar som har ett våldskapital över gränsen, dessutom inför hans grabb...

Är det någon som ligger på mer information...
Citera
2026-03-29, 06:48
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maniac60
Var på facebook finns detta....

Tycker storyn verkar lite underlig, då vara så medveten under en sådan här grov misshandel...
Dessutom är det klart att man har en hel del skador direkt, men en hel del försvinner med tiden fysiskt..

Vad var det som föranledde till detta, jag får inte något hum om detta..
Man får inte en sådan omgång utan anledning kan jag tycka..

Det måste vara två dårar som har ett våldskapital över gränsen, dessutom inför hans grabb...

Är det någon som ligger på mer information...

Man gör inte affärer med skumma personer. Han har väl rykte kring sig om lite märkliga affärer.
Senast redigerad av Mullret 2026-03-29 kl. 07:21.
Citera
2026-03-29, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongBoard2
https://www.facebook.com/share/p/1D9X6P1ABC/?mibextid=wwXIfr

Profilen allvarligt misshandlad av ”två individer som är kända inom bilkretsar”.

Redigerar in nedanstående inlägg där den citerade texten i sin helhet, så att trådstarten blir begriplig:

/Moderator

Så nu vill han ha hjälp av polisen hahahahahahahahahahahahahaha
Citera
2026-03-29, 07:17
Medlem
Mailmanss avatar
Han umgås väll en hel del med kriminella eller har jag blandat ihop honom med någon annan?
Citera
2026-03-29, 07:29
Medlem
Står mer om honom i denna tråd:
(FB) Vem är Ghostrider?
Citera
2026-03-29, 08:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riley.B
Står mer om honom i denna tråd:
(FB) Vem är Ghostrider?

Så han är Ghostrider? Trodde mer det var flera stycken. Om han sedan faktiskt är det, så kan han ju inte vara så poppis hos polisen
Citera
2026-03-29, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Han umgås väll en hel del med kriminella eller har jag blandat ihop honom med någon annan?
han har ett rätt digert brottsregister, massa stöld, hot mot tjänsteman, olaga hot osv.. alltid varit en jävla lirare som på olika sätt försöker blåsa folk på pengar så jag har väldigt svårt att tro misshandeln var helt obefogad
Citera
2026-03-29, 08:43
Medlem
Allvarligt misshandlad skulle jag inte kalla de där för, de skyldiga har väl redan lämnat landet eller
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in