2026-04-01, 08:31
Medlem
Farliga-Farans avatar
Bilderna på hans FB ser inte ut att visa någon stor skada. Det ser mest ut som han anstränger sig för att se missnöjd ut med skrapskada på snoken och lite blått under ena ögat.

Total narc?
Citera
2026-04-01, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farliga-Faran
Bilderna på hans FB ser inte ut att visa någon stor skada. Det ser mest ut som han anstränger sig för att se missnöjd ut med skrapskada på snoken och lite blått under ena ögat.

Total narc?

Håller helt med dig, ser ut om han fått en smäll eller kanske trillat som nån ovan skrev, skit snacket om att nån hoppat på hans huvud är rent skitsnack för att få sympatier av folk som inte fattar bättre
Citera
2026-04-01, 15:03
Medlem
EjSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perrebusa
Håller helt med dig, ser ut om han fått en smäll eller kanske trillat som nån ovan skrev, skit snacket om att nån hoppat på hans huvud är rent skitsnack för att få sympatier av folk som inte fattar bättre

Ja eller för att utkräva skadestånd , ta ut på någon försäkring eller liknande...

Grabbhalvan sjåpar sig helt enkelt!

Citera
2026-04-01, 21:35
Medlem
Patrik har varit tjuv och endast gjort affärer som han har tjänat på i hela sitt liv även om vänner kommit i kläm! Kul att sonen är lika dan. Äpplet osv.
Citera
2026-04-01, 22:21
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Han kommer att ta lagen i egna händer. Kan tänka mig att gubbarna som gjort detta ligger illa till och bör lämna landet. Han känner mycket "folk"
Då golar man inte till snuten givetvis. Inte mycket till "outlaw" det här!

Hämnas han efter att ha angivit deras namn till snuten är han en feg jävla fitta, såvida han inte anger sig själv till snuten efter utförd hämnd. Jag har inte ens något emot folk som ringer snuten. Men man får någonstans bestämma sig, man kan inte äta kakan och ha den kvar.

Sannolikheten att detta kommer att ske känns dock relativt liten. Först och främst har han ju informerat snuten om de båda gärningsmännen, vilket gör att de numera känner till vem som har ett hämndbegär gentemot dem om något skulle ske. Därutöver har han ju deklarerat nämnda hämndbegär inför hela omvärlden i och med sin Facebook-status också.

Känns mer som att han försöker rädda ansiktet efter att ha åkt på pinsamt mycket däng?
Citera
2026-04-02, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Nej, jag vet inte vad som ligger bakom i det här fallet. Det jag däremot vet är att jag tänkte ge en sådan här motorburen kriminell man stryk, jag tänkte på saken i flera år. Det var en folkraceförare som lurat mig på en bil för 10 år sedan, jag fantiserade under lång tid hur jag skulle söka upp han och misshandla han med en batong. Han menade faktiskt aggressivt att jag trakasserade han vilket ökade på mina aggressiva känslor ytterligare. Jag blev kallad för bebis, vilket inte gjorde saken bättre. Polisen lade ner allt, trots jag hade personnummer, namn, inspelade telefonsamtal. Hade jag stött i hop med han på stan, tror jag det blivit bråk.

Min främsta gissning i fallet med Ghost är pengar. Men jag vet faktiskt inte vad det kan röra sig om.

Jag tycker att det var bra gjort av dig att inte agera så du fått ännu mer problem..
Att de kallade dig för bebis är troligtvis för de ville att du skulle agera, fast de är arselen själva..
Kan säga att det inte alltid är bra att agera..
Sådana jäklar som lurar folk på flera tusen, fattar inte att de finns de som inte tolererar sådant..
Går kanske bra några gånger, och om det är som flera här om pengar så är det väl några som har härsknat till ordentligt och vill uppvisa ett exempel på att de inte är några man leker med...

Men ändå lite konstigt då det egentligen inte är något grövre våld... Är det småpengar eller är det bara en varning..
Om det är rejält golning så hade utgången inte blivit så här mild...
Citera
2026-04-02, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SorgsenNationalist
Jadå, finns flera filmer som ligger ute när han tar av sig hjälmen. Bland annat när han sätter hastighetsrekord i körning på bakhjulet. Det är ingen direkt hemlighet att Patrik är GR, han gick ut med det för typ 20 år sedan på sporthoj.com

Konstigt att det var tjugo år sedan, förvisso så körde jag på träffar istället över helgerna och vecka..
Jag har sett två filmer där han är under bron och varvar upp turbo hojen och samma film tror det var E4 mot södertälje.. Den andra hastighet mellan uppsala och stockholm..

Den ni pratar om o visar bilder på har jag sett på ett fik .
Undrar om det inte var rundan runt Mälaren,
Då körde jag Touring hoj,
Men har för mig att han stod vid en äldre blå/vit Suzuki 1100 eller någon liknande Suzuki..
Betedde sig lite hispigt, förvisso i de högre registren så pumpar adrenalinet PÅ mig också..

Innan det kom på filmer så hade polisen misstankar på en trafikskolelärare ifrån Småland..
Men den fick de aldrig fast
Förvisso finns det flera i Sverige som kan bomba på ordentligt..
Citera
2026-04-02, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Intressant. Undra om det har något samband med att han aldrig dömts till fängelse. Eller jo, han har dömts till fängelse men sen som genom ett under har han sluppit fängelse, flera gånger. Kan han undkomma fängelse för att han i grund och botten är en golare?

Är det som du säger i sista meningen så är det inte konstigt att den får en omgång..
Men då brukar det bli ordentligt med stryk...
Citera
2026-04-02, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Familjefar85
Nej. Man kan inte bli fri från straff i egen brottslighet om man sammarbetar med polisen i andra ärenden(eller sitt egna).

Helt korrekt, men kan få förmildrande straffpåföljd om nötter hjälper till att sätta dit resten av gänget..
Citera
2026-04-02, 09:32
Medlem
Jag kollade de två bilderna på fejjan..
Dessutom gick igenom texten två gånger 💥
Bilderna är troligtvis redigerade...
Har aldrig sett någon eller mig själv sett att man blir gulfärgad efter lite tuffare tag..
Snoken ser mer ut som ett skrapmärke såsom grus/asfalt...

Om något av ögonen fått svåra skador så ser det inte så inte heller vid rejäl hjärnskakning..
För min del är det bara fake news...
Mer troligt att beundrar ligan ska tycka synd om den, är bara läsa inlägg PÅ hans sida..

Dessutom i texten ett fatalt misstag, jag hoppas att fler reagerade på det..

Jag har och vänner har aldrig åkt ambulans med en polis i 😅🥳
Dock har polisen följt efter ambulans till akuten..

Detta är precis som reels ifrån Usa polisen sätter handklovar på vederbörande och båren..

I Sverige behöver sjuksköterskor i ambulans ha så mycket utrymme som det går för att agera snabbt som möjligt om något uppstår..
Med svensk polis och all sin utrustning tar en hel del plats..

Detta är helt enkelt nonsens allting anser jag..

Möjligtvis har fått sig ett par smällar på grund av att vara uppkäftig...
Om det nu skulle varit två som pucklade på nöten som det står och beskrivs, så hade det varit mycket värre skador..

Sen bara det att ta selfies på sig själv säger det mesta om sakframställan....

Dessutom gå ut med hot, är det försäkringsbedrägeri nu igen då, denna gång ifrån försäkringsbolaget för kroppsskador...
Citera
2026-04-02, 10:08
Medlem
Hegamons avatar
Det är väldigt mycket kontrast i bilderna, vilket gör skadorna ser värre ut än dom är. Men kan en läkare styrka detta ""Tidigare i veckan så spräckte ”jag” min skalle/höger ögonhåla, jag bröt mitt näsben" så är det ju allvarligt i sig. Jag menar mest det är svårt ljuga om en sådan sak.

En hel armé med krya-på-digare ser ut att ha ramlat in på Ghosts Facebook.
Senast redigerad av Hegamon 2026-04-02 kl. 10:24.
Citera
2026-04-02, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazker
Ta bort "Von" i rubriken, han är inte adlig även om han säkert skulle vilja vara det.

Han har med detta fått en del av det han förtjänar, det är en riktig dumskalle.
Man uttalar de fån i detta fallet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in