2026-04-16, 12:01
Medlem
Yes, perfekt! Det funkar för Jimpan! Idag blev det Korv Stroganoff.
Citera
2026-04-16, 16:20
Medlem
Instämmer i hyllningskören. Det här är vad som en gång gjorde internet bra. Efter en lång ökenvandring dyker äntligen en messiasfigur upp och visar oss vilsna samtidssurfare vägen!
Citera
2026-04-17, 08:09
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Yes, perfekt! Det funkar för Jimpan! Idag blev det Korv Stroganoff.

De måste man kanske se ?

Såg det.. Han håller kniven på ett sätt där han är lite farligt ute med löken, men tur kniven var vass
Själva sättet han gör stroganoff på var bra gjort med tanke på att han inte lagat det på evigheter ochså
Sambal och chilikrydda var bra gjort som ger mer smak. Sambal Badjak kan ni tipsa han om ni som följer han för en extra dimension av smak
Citera
2026-05-13, 07:08
Medlem
Fan bästa kanalen på YouTube just nu! SÅ skönt att slippa överproducerade skräpkanaler med äcklig och pretentiös mat.

Jimpan kör god rejäl svenssonkost, svingott med sambal i det mesta.

Jag hoppas att han inte köper fler kameror för att nu är det helt perfekt. Jag behöver inte se mer än sådär, budskapet går fram alldeles utmärkt.

10/10, prenumererar givetvis. Brukar ofta testa recepten och jag har gillat varenda ett.

Helt perfekt också om man har dålig fantasi, man kollar bara jimpans senaste video och sedan är morgondagens matproblem lösta. ✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻
Citera
2026-05-13, 08:34
Medlem
Första gången jag såg Jimpan fick jag någon omedveten association till Flashback-katten. Om Flashback-katten skulle gestaltas av någon skulle det vara Jimpan. Jimpan är Flashback-katten och Flashback-katten är Jimpan.
Citera
2026-05-14, 02:59
Medlem
Denna kreatörs matlagning är ju sämre än de flesta på youtube. Till och med Jalbys kök framstår som en gudagåva i jämförelse.

Denna filur är ju mer lik Micke Magmys och hans matlagning. Båda boende på LSS med assistenter ständigt närvarande.
Citera
2026-05-14, 15:02
Medlem
Noetlovskijs avatar
Jimpan är med i ett avsnitt med Kapten Mat - det rullar på nu!

Klippet är endast för "medlemmar" på kaptenens kanal, men antar att det blir publikt lite senare. Du kan dock bli "medlem" för 0kr (OBS, det är en prenumerationstjänst), se videon, och sedan säga upp ditt medlemskap inom en månad så debiteras du ingenting.

https://www.youtube.com/watch?v=0H9Ygjx8ipQ
Citera
2026-05-14, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Jimpan är med i ett avsnitt med Kapten Mat - det rullar på nu!

Klippet är endast för "medlemmar" på kaptenens kanal, men antar att det blir publikt lite senare. Du kan dock bli "medlem" för 0kr (OBS, det är en prenumerationstjänst), se videon, och sedan säga upp ditt medlemskap inom en månad så debiteras du ingenting.

https://www.youtube.com/watch?v=0H9Ygjx8ipQ
Inte lätt att äta kebabrulle i halv storm när man har Jimpan-hår som blåser in vid varje tugga.
Citera
2026-05-14, 20:36
Medlem
Tråkigt om han ska bli som alla andra matyoutubers. Det är början på slutet när dom faller in i mallen. Uppgång och så sen dalande siffror.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in