2026-03-28, 09:34
Medlem
2560ps avatar
Han har blivit något av ett fenomen, en snubbe som lagar mat lite haphazardly och flummar runt lite allmänt. Troligtvis i någon sorts skyddat boende. Han har fått rätt många prenumeranter på kort tid, och hans kommentarsfält flödar över av positiva kommentarer. Alla verkar älska det (mig själv inkluderad), det är lite OG Youtube över det hela. Vad tycker ni?

https://youtu.be/1Ns-Iyn3tRE

Nu är det här Flashback, här är ju många negativa till typ allt. Kommentera det här i tråden då, och inte under hans yt-klipp, så är ni snälla. Själv tycker jag lirarn är skön
Citera
2026-03-28, 09:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Han har blivit något av ett fenomen, en snubbe som lagar mat lite haphazardly och flummar runt lite allmänt. Troligtvis i någon sorts skyddat boende. Han har fått rätt många prenumeranter på kort tid, och hans kommentarsfält flödar över av positiva kommentarer. Alla verkar älska det (mig själv inkluderad), det är lite OG Youtube över det hela. Vad tycker ni?

https://youtu.be/1Ns-Iyn3tRE

Nu är det här Flashback, här är ju många negativa till typ allt. Kommentera det här i tråden då, och inte under hans yt-klipp, så är ni snälla. Själv tycker jag lirarn är skön
Kul glad kille som lagar mat, vänlig touch över honom. 5 plus.
Citera
2026-03-28, 09:46
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Briascca
Kul glad kille som lagar mat, vänlig touch över honom. 5 plus.

Eller hur, man blir glad av hans videos tycker jag.
Citera
2026-03-28, 09:59
Medlem
Han dök upp i mitt flöde nyligen.
Riktig legend.
Citera
2026-03-28, 10:03
Medlem
DylanRieders avatar
Jag blev faktiskt lite rörd av att se klippet.

Genomsnäll människa som inte förtjänar något ont alls, är min initiala magkänsla. Oftast stöter man på såna på just gruppboenden.

Stödprenumererar på hans kanal nu -- men kommer kanske inte binge:a hans klipp i oändlighet.
Citera
2026-03-28, 10:08
Medlem
Tomtekukars avatar
Äntligen någon som bara kör sitt utan att trampa på någon annan. Medan bossbabes gapar, sprider skit om halva befolkningen och kommer undan tack vare att både Aftonhoran, SVT m.fl. är med på noterna och hyllar misandri på nätet. Jimpan bara är, flummar runt och sprider glädje.
Citera
2026-03-28, 10:12
Medlem
Riktigt trevlig kanal som dök upp i mitt flöde för ett tag sedan. Jag hoppas på fortsatt god ton i kommentarsfälten och att han fortsätter med det han tycker är kul.
5 av 5
Citera
2026-03-28, 10:18
Medlem
Sladdarens avatar
Iom att jag prenumererar på flera mat- youtubers så har ju han dykt upp i flödet som en nyhet eller nåt pr automatik.

Han kanske är en frän kille osv men har för låg nivå av matlagningsinsikt för mig för att det ska vara intressant. Jag ser aldrig i övrigt matlagningsvideos som inte är funktionell för mig som innebär

* Att recept innehållet saknas utifall det är flera ingredienser
* Men det kan få saknas innehållsförteckningen om det är få varor men innovativa, lite unika och släng ihop sätt å laga nåt på som ändå blir riktigt bra i smaken och är lite ovanligt
* Ogillar långa matvideos där det mer handlar nog om att personen ska lysa och vara i focus än att de vill konkret dela mig sig av nåt recept som de vågar stå för. Det tyder på att de är osäkra
* Det ska inte va en massa surr i onödan om det inte handlar om en intervju av en intressant känd person i samband med matlagningen
* Videon ska inte va längre än 15 min om det inte är ytterst nödvändigt
* För mig handlar matlagning om att det ska gå så effektivt och snabbt i handläggningen som möjligt utan att stressa och sen får maten ta sin tid den tar för att tillagas utan handläggning
* Att laga mat ska vara smidigt snabbt och bör med alla medel kortas ner i tiden det tar för just jobbet med det men inte väntetiden i ugnen spisen eller annat
Citera
2026-03-28, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DylanRieder
Jag blev faktiskt lite rörd av att se klippet.

Genomsnäll människa som inte förtjänar något ont alls, är min initiala magkänsla. Oftast stöter man på såna på just gruppboenden.

Stödprenumererar på hans kanal nu -- men kommer kanske inte binge:a hans klipp i oändlighet.
Han bor typ i Hammarby sjöstad? Tro han är ingenjör, lära jobba med någon sorts backend programmering, har nog rätt bra betalt jobb och är en smart kille.

Följer också sedan någon vecka, håller med om det är En mysig kanal, hoppas det fortsätter i samma spår
Senast redigerad av sven12 2026-03-28 kl. 11:47.
Citera
2026-03-28, 11:55
Medlem
DylanRieders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven12
Han bor typ i Hammarby sjöstad? Tro han är ingenjör, lära jobba med någon sorts backend programmering, har nog rätt bra betalt jobb och är en smart kille.

Följer också sedan någon vecka, håller med om det är En mysig kanal, hoppas det fortsätter i samma spår

Finns det inte stödboenden i Hammarby sjöstad menar du? En ingenjör som jobbar med back end-programmering som behöver hjälp med att ladda upp klipp på YouTube? Nja.

Ingen har sagt att han inte är smart. Det är du som gör kopplingen att ifall man bor på stödboende så är man automatiskt osmart.
Senast redigerad av DylanRieder 2026-03-28 kl. 12:05.
Citera
2026-03-28, 12:54
Medlem
BeethovensSjuas avatar
Man kan inte annat än att älska Jimpan.
Så himla gullig och trevlig kanal.

Jimmie om du läser här.. fortsätt med dina youtube-kanaler. Du och dina positiva vibes behövs mer än någonsin!!
Citera
2026-03-28, 18:28
Medlem
underbart, man blir bara genuint glad!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem