Citat:
Ursprungligen postat av
ekerilar
Nej, han går inte i pension. Han har gratulerat Magyar till segern och säger att valresultat är tydligt, men smärtsamt och att han nu kommer att fortsätta tjäna Ungern, men i opposition.
Nej då. Han gör som alla andra. Dom avgår.
Dessutom är detta inte bara ett förlorat val, utan total katastrof.