Citat:
Ursprungligen postat av
Moderotur
Viktor Orbán erkänner sig besegrad.
Och tycker det är smärtsamt.
Det gör han och, även om det tar emot att erkänna det så hedrar det honom. Att ryzztrollen är upprörda är kanske inte så konstigt men nu är det som det är och vi får se vad som händer. Bajsdvärgen i Kreml och tRump har hur som helst åkt på ett rejält bakslag. Nu är det i princip bara fikusen i Bratislava kvar och ingen är nog speciellt imponerad av honom.
Vi ska nog inte förvänta oss ett nytt Polen men att förhållandet till EU tinas upp kan vi nog ta för givet. Låt oss vänta och se; resultatet är ju inte officiellt än.